Dit. Ik ben nu al bezig met items stocken om de inflatie tegen te gaan. Niet dat het nodig is voor mij, maar als je echt over de 100k hebt zou ik het zeker doen. Ik heb nu al een hele guild tab vol met items waarvan ik denk dat ze met MOP meer waard zullen worden.
Vanmiddag even gecheckt. Niet geraid ofzo, maar wilde even weten hoelang ik ongeveer zou moeten wachten. 6 minuten als DPS ongeveer, dat is 3x minder dan een Heroic Dungeon soms.
Destroyer's End gehaald! Ging heel makkelijk neer. Jammer genoeg geen drops voor mij, maar ik kreeg wel de Essence of Destruction (en sowieso een epic gem). Nu op naar Savior of Azeroth.
Siege of Wyrmrest Temple afgerond. Eerste helft van DS dus. Was idd piss easy. Ben alleen bij de laatste boss een keer dood gegaan omdat ik die ijs aanval niet zag aankomen. Voor de rest opzich een leuke raid. Dropte wel wat stuff dat ik kon gebruiken, maar heb niks gewonnen. Een healer en 2 dpsers bleven maar doodgaan. Na de 2e boss was iedereen daar zo ziek van dat ze gekickt werden. Mij hoor je niet klagen, DPS was echt belachelijk hoog.
Account gecanceld, niks kan me meer interesseren. Benieuwd hoelang ik het nou volhoud, wil sowieso wel Mop zien!
Tweede helft afgelopen nacht afgerond van DS. 2 maal een wipe op die kop van DW en daarvoor al problemen bij de laatste tentacle. Mensen single targetten er gewoon op los. Raidleader furieus aan het kicken. Verdwenen alleen al bij die laatste boss 7 a 8 mensen. RL druk aan het spammen op de LFR button. Snel verder kunnen gaan, maar dit had in pak en beet 30 tot 45 minuten afgelopen moeten zijn en we duurde er ruim een uur over. Godsamme, ben blij dat ik niet gekick werd, maar het zal wel zijn omdat ik t.o.v. andere dpsers tenminste kalm bleef. Wat mensen wel niet spammen zeg. Een dpser had wel erg veel geluk met de loot, won iets van 5 items ofzo in de tweede helft van DS. Damn, voor de rest allemaal items voor magical classes. Leuk voor een keertje, maar zo bijzonder vond ik de raid niet echt. ICC blijft voor mij nog steeds de beste raidervaring die ik tot nu toe in de game heb gehad. O ja: Thrall is een fucking softy geworden, zeker sinds Warcraft III.
Yay Tempest Keep (Kael'Thas 25) solo cleared. In 4 pogingen (1 dc) maar weet nu precies hoe het moet. Geen mount (Ashes of Al'Ar) though.
The Scroll of Resurrection is currently on cooldown, but will be resurrected soon. Once it’s available, you will be able to earn a free faction mount when you use a Scroll of Resurrection to bring a friend or former guildmate back to World of Warcraft, but this offer will only be available for a limited time. Any active World of Warcraft non-trial player can send a Scroll of Resurrection. To be eligible to receive a Scroll of Resurrection, your friend must have previously purchased at least one month of game time at any point in the past, and your friend’s account must have been inactive since March 4, 2012 or earlier. 1 dag te laat gecanceld
ICC en Karazhan staan sowieso in mijn top 3, helaas zelf nooit Black Temple gedaan door een drukke periode in mijn studie.
Ik vond imo Naxxramas het vetste, heb ook niet alle raids gehad. ( ICC, Karazhan etc nooit gedaan dus weet ik ook niet ) Naxxramas vond ik altijd gewoon vet eruit zien, hele dag zoet mee gewoon leuk
Ik vind Ulduar het vetst. Maar ik vind Firelands ook erg nice. BTW. Als iemand een scroll of ressurrection wil moet je het maar zeggen