[XOne] [MW3] Survival Mode

Discussie in 'Games' gestart door FunkXual, 8 nov 2011.

  1. Ad Wim

    Ad Wim Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb tot nu toe alles alleen gedaan. Meer dan de helft op 3 sterren, maar sommigen krijg ik echt niet voor elkaar.
     
  2. Ad Wim

    Ad Wim Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    De goede spelers die je tegen komt in de MP, kom ik nooit tegen in Survival. Zo veel domme gasten zitten daarbij, zelfs die al hoog level zijn.

    Laatst zo'n gast, zaten we ergens op wave 25 in Dome of zo, vet moeilijk. Gaat hij dood met nog 3 mannetjes of zo. Revive ik hem met gevaar voor eigen leven, ga daardoor zelf dood, nog 1 mannetje over. Die killt hij, wave cleared, gaat ie vervolgens zijn kogels bijvullen en een Airstrike halen en vergeet ie mij te reviven. Bam, game over. Dan ben je echt een lul hoor.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Meeste mensen spelen ook gewoon online. Survival kan ze ook geen reet boeien.

    En een headset gebruiken werkt ook. Anders mensen hier vragen of die met je willen spelen.
     
  4. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    andere mensen ook problemen met survival? ik speel met een vriend en elke keer bij wave 2 dan spelen we ineens apart van elkaar. dan zie ik hem nog wel maar hij staat steeds maar in een hoekje terwijl hij wel aan het spelen is en bij hem sta ik dan weer stil. gisteren en vandaag zelfde probleem.
     
  5. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Je kan ook je wapen pakken, daar zit ook een noobtube op en die herlaad sneller. Ook kan je misschien de eerste 2 auto's met dat secondary weapon doen , en dan die andere met je grenade launcher(op je wapen dus).
     
  6. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Iemand zin om een aantal Survival missies op Hard te doen? (En eentje op Insane) Moet er namelijk nog een paar :)
     
  7. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zinom met mij morgen potje te doe met survival mode.
     
  8. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    weet iemand miss of je in barracks ofzo kan zien welke weapons etc je al gekocht hebt voor de buy all... achievements?
     
  9. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope helaas, tenminste niet toen ik de achieve haalde, ik heb t afgevinkt op een kleine checklist welke ik op internet vond. beter allemaal opnieuw dan je de pleuris zoeken naar welke je vergeten bent. denk btw ook aan de attachments (scope/under barrel/grip)
     
  10. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    oh das jammer haha! heb die lijst vandaag ook gevonden en hoopte al te kunnen afvinken wat ik gehad heb ;) dan maar alles voor de zekerheid overnieuw doen, ben ook nog maar level 31 dus heb nog wel ff te gaan!
     
  11. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je niet voor die achiev/trophy alle guns in 1 match kopen 8) ? Had uitgerekent dat het je en gezien iets van $125.000+ kost :emo: En de rest daar buiten gelaten.
     
  12. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoeft niet in 1 match, sommige aankopen kun je pas doen nadat je level 50 bent namelijk.
     
  13. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    gelukkig niet haha! dan had ik het gelijk op kunnen geven ;)
     
  14. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    hoe zit dat trouwens met die sentry en grenade sentry?! op welk moment kun je die kopen? bij mij staat er steeds full achter ook al heb ik genoeg geld. Gister kon ik 1x de sentry kopen maar waarom de ene keer wel en de meeste keren niet? dacht eerst dat het te maken had met de zelf revive die in je bezit is maar dat was het niet...
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2012
  15. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de sentry al hebt gekocht en dus in je inventory hebt staan (of ergens gestationeerd) dan moet je wachten totdat deze vernietigd wordt. dan kun je deze weer opnieuw kopen. dus maar 1 sentry per persoon

    anders kun je de hele boel vol zetten met sentry,s wat de gameplay ook niet echt ten goede komt...
     
  16. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    maar als ik hem niet dusdanig onder een knop heb zitten dat ik hem neer kan zetten en hij ook nergens staat, staat er toch full achter, ben nu level 35 en heb in totaal 2x de sentry en 1x de grenade gekocht en ze blijven bij mij ook niet langer dan 1 wave staan, worden al snel gesloopt!

    maakt ook verder niet veel uit, red het ook wel zonder maar was gewoon benieuwd of ze pas na een bepaald level of streak ofzo beschikbaar kwamen
     

Deel Deze Pagina