[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij MM gevraagd of ze nog pre-order DLC doces hadden en eentje gekregen :) Ben benieuwd hoe goed die carbine is.

@Fiasco, yeah ik zag dat dus giste rin ME2, whats the deal met ingame FEBO? Hebben ze die rechten wel gekocht? :p

Wil eigenlijk mass effect 2 nog uitspelen voor ik aan ME3 singleplayer begin. Deze week even multiplayer week :). Heeft iemand nog een 2day gold code over?

Laatst bewerkt: 8 mrt 2012
  2. Seh

Seh Guest

Oké, volgens mij zit ik vast. :emo:
    Bij de eerste echte missie:
    kom je op Mars en dan zo'n kamertje waar je Liara tegen komt, even paar gassies uitmoorden. Dan probeer je de lift, maar deze is kapoet gemacht.
    Nu moet je via via zo omhoog komen, maar ik kan niet naar het goede platform springen. Op een walkthrough lopen ze er zo doorheen maar ik kan dus niet springen daar...

Edit: ah al gevonden. :+

Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2012
  3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Tien minuten staan zoeken ook, maar er is daar een computer waarmee zo'n voertuig omhoog gaat. Dan kan je springen. :lol:

Biotics werken echt heerlijk nu, van vanguard overgestapt naar adept. Singularity werkt echt als een baas nu. _O_

4. Seh

Seh Guest

Kun je nog overstappen tijdens het spelen? Vanguard valt idd beetje tegen. :eek: Al covered Liara dat wel voor een groot deel.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Me tooooo! Ik was nog bezig met ME2, maar fuck it...heb er gewoon gelijk geen zin meer in. ME3 time.

6. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje: is het net als in ME1 en ME2 mogelijk om als renegade Shepard een romance te hebben? Of moet je telkens als je met een love interest staat te praten alle paragon opties kiezen?

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Net even wat paginas teruggelezen, schrik me wel kapot van die bugs zeg, waar Grave het over heeft. Naar mijn weten heb ik nooit enige vastlopers gehad in ME2, en ze hebben hardstikke lang over ME3 gedaan. Spel zou in eerste instantie eind vorig jaar uitkomen, werd ie uitgesteld zodat ie helemaal gepolished kon worden en dan gewoon game breaking bugs? Oh boy...nou ja, we gaan het zien.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    De mijn wel. Kan ik ook ergens kipburgers krijgen met remouladesaus? :+:9
    Ja, echt Yellow 13. :+

9. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Fuck yeah, heb hem ook eindelijk binnen. Gelukkig kwam die dekselse pakketpost toch nog langs.

10. Seh

Seh Guest

Hahaha, eerste keer op de citadel
    gelijk een bots op de neus van een vrouwelijke journalist. :cool:

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Sheppy is toch een behoorlijk geweldadig mannetje. Losse handjes wanneer het op vrouwelijke journalisten aankomt...tsss.hahah.

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik moet nog wachten tot zaterdag, als het meezit heb ik hem dan van Amazon. Eerst maar ff de save van mijn oude xbox afhalen ...

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Welke, dat vrouwtje van IGN? Wil ik ook! :mad:

Ook op de Citadel nu, wat me vooral aanspreekt is dat oude bekenden een upgrade hebben gehad qua gezicht. Vroeger leek echt iedereen op elkaar en was elke mens eerder een kabouter qua gezicht. Fucking council!

Heb ze dood laten gaan in ME1, maar deze zijn nog erger. Alleen die turian is een baas. Fuck, had ik de council maar laten leven. Ik wil 'ah yes reapers' turian zien. :+

14. Seh

Seh Guest

Haha, ik
    heb ze wel laten leven. Maar zijn nog steeds assholes. Alleen de Turian doet inderdaad een beetje lievv

15. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    HAHAH WTF, toch mijn ME3 aangekomen en weet je hoe PAKKETPOST !!, ik denk dus serieus dat iemand bij mij in rotterdam heeft gedacht van, dit kan niet door de brievenbus , we gaan het via pakketpost doen :D:D:D:D w00000000t !!

nog even een vraagje, is het nou echt zo'n wezenlijk groot verschil als je gewoon nu het spel begint zonder dat je oude character importeert uit ME2, ik kan dat helaas niet meer doen :mad::mad:. In het hoofdmenu van de game kan je toch zeggen wat de achtergrond is van Shepard en hoe je wilt hoe deel3 begint ??, dit is eigenlijk het enige wat ik wil weten

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat kan natuurlijk maar je mist dan wel de kleine beslissingen. De incidentele dingetjes die jij anders hebt gedaan in ME2 en ME1

Maar ik zou er niet te zwaar aan tillen, ik weet zelf amper nog wat ik de vorige keren gedaan heb. Weet alleen nog dat ik
    die alien queen heb laten leven
    en overwegend paragon was

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    spoiler aub.

ben nog bezig met ME1, 8) Alleen vraag ik me af wat ik hier dan doe, maar zullen vast meerdere mensen zijn die ME willen oppakken.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Je moet je echt niet bevinden in een ME3 thread wanneer je nog met deel 1 bezig bent, want geloof me...er gaat hier echt wel gespoilt worden over voorgaande delen, en niet iedereen zal tags gebruiken. Als dat wel zo is, dan zou mij dat echt verbazen :).

19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Daarom had ik het al in de tekst gezet ja, ALA ik ga WEG ! :D

20. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik weet nog wel een heel klein beetje wat ik had gedaan maar klopt het wel dat je in het hoofdmenu een beetje kan kiezen hoe Shepard zijn achtergrond is en hoe je wilt hoe het verhaal begint doormiddel van keuzemenu's ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina