Vlaar toch maar op de tradepile gegooid nadat ik zwaanswijk zijn stats heb gezien. Veel completere verdediger en veel wendbaarder. Omdat donk en Zwaanswijk beide geen chem hebben met eredivisiespelers is Bouhlarouz ook aangeschaft!
Nee mag hoor. Je kan ook brons inzetten. Of een mix maken met je zilver team. Zolang er maar gouden spelers op de bank zitten is alles geoorloofd. Zelf treed ik met m'n ligue 1 zilver aan. Uiteraard aangevuld met wat mooie gouden spelers.
Ik vind het juve shirt zo lelijk. Zelf heb ik het uit shirt van sounders fc geloof ik. Wel mooi grijs shirt.
Weet je wat ruk is?Dat je je goals niet online kunt uploaden...gisteren een dancing goal met robinho online gescoord ja in het theatre kan je hem uploaden, maar waar dat staat?...i dont know?
Met silver packs kun je makkelijker winst maken dan met gold packs (het hangt ook van je geluk af) Ik koop meestal die van 2500 maar de laatste tijd koop ik die van 3750. Ik had 2 dagen geleden Puyol in een silver premium, de duurste gold die ik ooit in een silver pack heb gehad. Helaas kocht ik daarna nog meer packs waar niet zo heel veel in zat dus toen had ik mijn winst alweer uitgegeven.
Ik ben net begonnen met FUT nu zit ik bij Trading en "Auction Search" te kijken maar zie bijvoorbeeld kaarten van Affelay en dan Contracts ... De ene keer staat er 0 andere keer 14. Wat houd dat in? Of heeft iemand link(s) met uitleg voor me...
Elke wedstrijd die een speler speelt gaat er een cijfer af. Je moet dus contracten kopen om met ze te kunnen blijven spelen