[XOne] SSX

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 nov 2010.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Ik vind die online competitie wel erg tof klinken. Lijkt mij een soort Autolog en daar kan ik me ook aardig in vastbijten. Ik vind het in de demo soms ook al erg hard gaan, soms moeilijk om je baan vast te houden. Het vreemde is dan weer dat mijn zoontje van 8 er helemaal geen moeite mee heeft. Zou het dan toch aan mij liggen ;)
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Misschien is het de leeftijd..

    ;)
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Hahaha... Zou het ? Daar wil ik niet aan hè, voel me nog 18, dus dan ben ik dat ook ;)

    Maar het viel me gewoon op.
     
  4. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ben ik t niet mee eens. Er zit een verschil tussen snel of minder snel rondjes draaien zoals bijvoorbeeld bij Forza of zoals bij dit spel dat je op 3/4 van de afdaling weer ergens een ravijn in pleurt.

    Dit spel vind ik vele malen frustrerender dan dat ik weer eens iets te vroeg rem waardoor ik niet aan mn targettime kom.
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Als je een track een paar keer hebt gedaan weet je toch waar de gaten zitten.
    Ik heb daar niet zo'n problemen mee.
     
  6. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Precies, een beetje uitdaging is niet verkeerd. Als je niet een afgrond in kon vallen oid zou het wel heel snel saai worden.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Sure, maar ik vind het soms té. Vooral omdat de controls nogal...gevoelig zijn. Kleine tweaks op de grond maken zit er niet in. Je valt gewoon te snel een afgrond in.
    Alleen bij Survive it accepteer ik afgronden, maar bij races en trick it? Fuck that.
     
  8. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ben nog op zoek naar wat Rivals dus mocht iemand me willen toevoegen...graag! Tot nu toe enkel mijn collega als Rival dus beetje meer competitie is welkom haha. GT= WizzNL.

    Ben het wel met Dulle eens, uitdaging is ok en een aantal banen met afgronden ook. Ik mis echter banen zonder dit soort hindernissen, ze zijn er wel maar ik had er graag wat meer gehad. Zo is de race uit de demo op de Rockies berg nog altijd 1 van mijn favo banen. Blijft wel een topgame en ben blij dat er weer eens een SSX game is.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2012
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Toegevoegd,


    trouwens over die survival 'Himalayas: Lhotse'.Ik stond eerst op gold en nu sta ik platinum zonder iets te doen :+, 7 mil here I come :)
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Mwhoa, ik vind dat er zat leuke banen bij zitten waar amper tot geen hazards in zitten, JT2 inderdaad, maar ook Serenity, The Big nogwat, Trickypedia, om er een paar uit mijn hoofd te noemen.

    Verder vind ik de banen met ravijnen e.d. wel een uitdaging eigenlijk, de eerste paar keren wil ik mijn controller bwvs het raam uit gooien, maar na wat oefening gaat het beter en is het juist extra tof als je bv. over een ravijn heen springt en ook nog eens toffe trucs uithaalt.

    Ridernet maakt het spel iig voor mij, samen met de Global Events, kan er geen genoeg van krijgen.
     
  11. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Ook toegevoegd, heb nu pas na al die jaren eens een Gold abbo genomen.
    Snap er nog niet veel van hoe het werkt met SSX en het geld cashen maar dat zal wel komen. :)

    Heb gisteren wel lekker een tijdje op de rocky's races gedaan. Maar hoe users 1:49 halen is voor mij een raadsel. max lvl4 en dan voorbij komen alsof ik achteruit aan het snowboarden ben. :)
    Mijn snelste tijd was 1:59 meen ik.... =(

    Peace,
    Rich_Art. :thumbs:
     
  12. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je toegevoegd :)
    Ik heb ook nog meer rivals nodig
     
  13. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe ik mijn muziek (mp3 enzo) naar SSX playlist kan omzetten ? Via usb stick met m3u playlist ?

    Ik heb geen zin om een paar cd's te branden en daarna op xbox 360 laten rippen.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zeg, waar is iedereen gebleven? :+ Sinds ME 3 uit is zie ik (bijna) niemand meer SSX doen. Ridernet is vervelend stil geworden. :'-(

    Ach, heeft me wel de tijd gegeven om te werken aan mijn doel(/achievement) om in 1 range alles op Gold te krijgen. Bijna...
     
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    SSX lijkt me prima te combineren met ME3 :) Effe wat afwisseling kan geen kwaad.
     
  16. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb geen enkele deel van ME gespeeld, dus ik speel SSX lekker verder

    Damn, ik speel dit spel elke dag sinds ie uit is, is dat normaal ? :x
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is iig niet abnormaal. ;)

    Ik heb nu moeite met 2 trick events tijdens zo een lawine afdaling. Pff, ik krijg maar geen fatsoenlijke multiplier. Veel te moeilijk in te schatten wanneer ik kan springen, en hoe hoog ik dan zit. Kom nauwelijks boven 1 miljoen uit, maar ik moet 5 miljoen hebben...
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb 'm vanavond maar weer eens opgestart maar ik blijf me gewoon dood ergeren aan de combo's die je moet maken om een beetje scoren te plaatsen. Als je een keertje de mist in gaat kun je beter herstarten omdat het anders helemaal een kansloze bedoening is. Meh :+
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop op Amped 4, bij Amped 3 moest je ook truukjes doen maar ze waren niet al te ingewikkeld. En je kon ook altijd nog gewoon boarden zonder dat je je bezig hield met tricks etc....
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is ook jammer hoe waardeloos de rewind is. Bij een Trick it event krijg je minpunten, dus wtf heb je daar nou weer aan? Bij Race it gaat de rest gewoon verder en tikt de tijd door.
    Alleen bij Survive it heeft het nut, bij de rest kan het net zo goed weggelaten worden.

    Maar het is niet zo dat je gelijk moet herstarten (of je moet in een gat vallen). Dat wil jijzelf omdat je de drang hebt beter en beter te scoren. Om goud te halen ipv zilver/brons. Om je friends te verslaan. Maar het is dus niet nodig, ook niet om medailles te halen. ;) Die beperking leg jij jezelf op.

    Er is hoe dan ook genoeg wat verbeterd kan worden bij SSX 2 (of hoe ze het ook willen noemen).
    • Meer modes (gewoon ook wat weirde shit erin gooien)
    • Minder snelheid
    • Minder gaten. :p
    • Splitscreen
    • Echte MP (hoeft van mij niet, maar vooruit)
    • Me niet de helft van mijn leven laten verliezen als ik met 2 cm p/u omval of tegen een boom aantik. :+
    • Top Down view verwijderen bij die lawines, of geef op zijn minst een andere keus.
    • Ervoor zorgen dat je ook op internet Ridernet kunt checken
    • En Global Events kunt opzetten/joinen etc.
    • Een manier geven om mijn geplaatste Geo Tags te volgen (hoe veel zijn er op dit moment geplaatst, waar, hoe lang totdat ze verlopen zijn etc)
    • Free Ride / Practice: Als ik steeds op een bepaald stuk van de berg een fout maak wil ik mezelf daar kunnen laten droppen om even op dat specifieke stuk te oefenen.

    En vast nog wel meer. Maar ach, toch is SSX absoluut geen miskoop voor me; geweldig leuke game. Diegene die Autolog/Ridernet heeft uitgevonden is genius. :D Ik hoop dat ie bij EA opslag heeft gekregen.
     

Deel Deze Pagina