[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ook een verandering, als je nu op je vijanden richt gaan ze automatisch bukken zodat je ze niet raakt tijdens combat. Nou zat er sowieso geen friendly fire in, maar toch is dit wel heel handig.

2. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Inderdaad bij mij is ze het ook nog steeds. @ laatste post op vorige pagina.

Dat deden ze in deel 2 al. :+
    Volgens mij zelfs in deel 1 al.
    Ja ik weet het nog want ik heb het getest toendertijd. :cool:

Laatst bewerkt: 9 mrt 2012
  3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ah ok.....mijn fout dan :)

Moet zeggen dat de muziek ook weer geweldig is. En ik vond net een stuk armor, gauntlets. Dat soort dingen zijn ook cool, mistte allemaal in 2.

4. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Is ze bij mij ook, het verhaal hoe ze het geworden is klopt alleen geen drol.
    Waardoor die drell nou dus dood is.

5. Seh

Seh Guest

Drell? Dat was geen drell hoor in die DLC. ;)

Oh wacht, snap al welke je bedoeld.

Laatst bewerkt door een moderator: 9 mrt 2012
  6. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Jup zeker wel, die dude in die stoel gevangen gehouden werd. Feren ofzo geloof ik.
    Ik kreeg dus een verhaal dat ze die basis bestormt had met mercs en de drell de pijp uit was.
    Maar zo te horen hebben jullie nergens last van:p

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heb gelijk die onnodige game hints uit gezet, zoals dat ze aangeven waar je cover kan nemen, en waar je heen moet...gelukkig dat het uitkan. En ligt het aan mij of level je echt sneller dan in ME2?

8. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Is het handig om dit spel te halen als je deel 1 en deel 2 niet hebt gespeeld ?

Ik heb nog nooit een Mass Effect spel gespeeld.

Maar goed, ik ben op zoek naar een nieuwe game. En misschien doe ik wel mee met die ME hype.

Heb de demo gespeeld. En opzicht vond ik het wel leuk om te spelen. Maar een wow-gevoel bleef uit. Een game als Mass Effect moet het vooral hebben van zijn intrigerende verhaallijn (ik hou zelf ook van games met een goed verhaal).

Alleen twijfel ik of ik het spel wel moet halen. MGS4 moet je eigenlijk ook niet gaan spelen als je nog nooit een Metal Gear Solid hebt gespeeld.

BTW.. ik heb geen Xbox meer. Alleen een PS3 (ja ja, en toch zit ik op xboxworld :p). Dus deel 1 spelen kan ook niet.

9. Seh

Seh Guest

Heb je geen computer?

10. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Een iMac :F:

Ik heb PS+ daarmee kan je Mass Effect 3 een uur gratis proberen. Ik denk dat ik dat morgen even ga doen.

Ik ben alleen bang dat als ik het spel koop... dat ik het verhaal niet meer kan volgen omdat ik de 2 voorgaande delen niet heb gespeeld.

11. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Speel deel 1 en 2 dan eerst, kosten geen hol en allebei zeer awesome.

12. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Als je Ashley of een ander wilt "versieren": moet je dan perse paragon reacties kiezen?
    Ik speel namelijk renegade (met een vleugje paragon)...

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Man ik loop echt te genieten tijdens de combat nu, tot nu toe genoeg plekken om cover te nemen. Ook als je achter cover zit en je wilt naar een ander stuk cover rennen, druk je gewoon omhoog met de analog en A en je rent er gelijk heen, het werkt echt super. Net ook...liet ik net Liara singularity doen op een ventje en ik deed gelijk biotic charge ertegenaan, zag er fucking dope uit.

14. Seh

Seh Guest

Ligt het aan mij of kun je niet meer makkelijk zien op de galaxy map in welke systems/op welke planeten (side)quests gedaan kunnen worden?

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Daar kan ik nog niks over zeggen, zit nog altijd in het 'verplichte' gebied :)

Ik blijf steeds meer weapon add ons vinden en zit nu in het weapon loadout scherm,maar nergens een manier om naar het weapon mods vakje te gaan. Dit komt later zeker pas?

16. Seh

Seh Guest

Ha, net vergaderd met
    Paar belangrijke peoples o.a met Wrex. _O_
    Nu dus missie met hem, lekker oldskool crew mee nemen met
    Liara en Garrus
    leuke dialogen tussen hen en hem.

17. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wrex is echt zo'n baas!!! _O_

Mordin trouwens ook _O__O__O_

18. Seh

Seh Guest

Ja man, had ik niet verwacht van
    Mordin. _O_ Had eerder verwacht dat hij juist tegen mij gekeerd zou zijn en richting Cerberus was gegaan, was eerst altijd fel tegen the cure.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het is bijna half 3, mooie tijd om te stoppen en toch wil ik doorgaan. Nog nooit eerder gehad met Mass Effect.

Net de missie op
    mars
    gedaan. Echt een geweldige missie zeg, en dat eind....geweldig gewoon.

Tijdens dat gesprek met de Illusive Man zie je iemand achter hem staan...vraag me echt af who de fuck dat is...en dan die achtervolging dat je die vrouwelijke dokter moet zien te pakken te krijgen, geweldig. Superstuk dit hoor...en dan zit ik nog maar in het begin. De intro en 'verplichte' missie erna zijn nu al sterker en cooler dan ME2 vind ik.

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    X drukken op het wapen dat je wilt upgraden. Dan kan je 2 modifications toevoegen. Ben nu ook maar gestopt, man man wat een game zeg :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina