FM4 [Finished] DTM Cup [PRO] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 9 mrt 2012.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    [​IMG]
    [​IMG]



    [​IMG]
    [​IMG]



    [​IMG]
    [​IMG]

    >>After Race Report<<

    L.s.,

    Bijgaand het incidenten rapport van de FlAA.

    M.v.grt. A

    http://img14.imageshack.us/img14/8886/silverstonedtm.png

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Heat 2 / 4e ronde

    Flavourlicious (hierna te noemen auto nr. 199) , Rovaro (hierna te noemen auto nr.: 7)

    Uitspraak:

    Waarschuwing voor auto nr 199.

    Motivatie:

    Op Vale richting bocht 8. rijdt Auto nr. 199 ruim achter auto nr. 7. Beide auto’s remmen bij het normale rempunt, echter auto nr. 7 remt harder af om ruimte te laten voor een voorganger. Auto nr. 199 probeert nog te ontwijken, maar raakt auto nr. 7 aan de achterzijde. Beide auto’s spinnen van de baan. Auto nr. 199 wacht op auto nr. 7. Alvorens de race verder aan te vangen.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



    Heat 2 / 4e ronde

    Denvan (hierna te noemen auto nr.: 11)., LloyallRonin (hierna te noemen auto nr. 33 ) en Surrealistic (hierna te noemen auto nr.: 79)

    Uitspraak:

    Race incident, geen individuele consequenties.

    Motivatie:

    Autonr. 11 rijdt op een 9e positie, voor hem rijden auto nrs, 33 en 79. Auto nr. 11 komt met meer snelheid uit bocht 3, Becketts. Auto nr. 11 positioneert zich naast auto nr. 33. Beide wagens hebben dezelfde snelheid bij het ingaan van bocht 4. Links voor hun is auto 79 gepositioneerd. Bij het aansnijden van bocht 5 door auto 79, wordt een ruime beweging van links naar rechts gemaakt om de bocht aan te snijden. Auto nrs 11 en 33 volgen er direct achter. Er was relatief weinig ruimte voor auto nr 11, echter beide auto’s houden vast aan hun racelijn. Door de kruising van elkaars lijnen (beide auto’s houden hun stuur in lijn) wordt auto nr. 11 getoucheerd door auto 33 en verliest daarmee de controle.

    Er is de FlAA niet gebleken dat hier sprake is van schuld door 1 van beide auto’s danwel onsportief gedrag. Race incident.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Heat 3 / 1e ronde

    AlphaNL (hierna te noemen auto nr.: 10) , Rovaro (hierna te noemen auto nr.: 7), Blauw Hok (hierna te noemen auto nr. 192) en Asjemenou (hierna te noemen auto nr. 75)

    Uitspraak:

    Waarschuwing auto nr. 10

    Motivatie:

    In de eerste ronde van de 3e heat rijdt auto nr. 10 op 10e positie. Het veld is door de start nog zeer compact. Voor hem rijdt auto nr. 7, daarvoor zijn auto’s nr 75 en 192 in gevecht. Auto nr. 10 positioneert zich aan de rechterkant van het circuit. Auto nr. 192 rijdt ook aan de rechter kant en remt voor bocht 8. Auto nr. 10 remt later dan het rempunt waarbij de wielen blokkeren en raakt daardoor autonr. 192 met hoge snelheid in de achterzijde. Beide auto’s raken van de baan met veel schade. Auto’s nr. 10 vervolgt de race zonder op auto nr. 192 te wachten.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




    Resumé:

    De aanrijdingen hebben voor de individuele coureurs geen gevolgen. De 2 waarschuwingen kunnen aanleiding zijn voor de FIAA om bij toekomstige negatieve betrokkenheid bij incidenten maatregelen te nemen. Bij deze verwijzen wij ook naar de OP waarin de regels m.b.t. waarschuwingen zijn vastgelegd.

    Tevens nog een verwijzing uit het VW Scirocco incidenten rapport Mugello d.d. 21-03-2012:


    “Houdt daar rekening mee bij het eventueel (dicht)remmen van een achterstand op je voorganger waarbij schade en of plaatsverlies bij je voorganger ontstaat. (er is tijdens de replay ………………geluk dan wijsheid). Indien een voorganger een “brake test” uitvoert zal dit opgemerkt worden door de wedstrijdleiding.

    Verder een algemene opmerking over het wachten op een tegenstander. Indien je naar je eigen mening betrokken bent bij een botsing waar je naar je eigen mening de veroorzaker van bent, is het wel zo netjes (ongeschreven regel) om te wachten en de plek terug te geven (tenzij de schade bij je tegenstander te groot is om verder te rijden of dat de tegenstander op zijn zijkant ligt). “


    De incidenten waarbij een coureur van de organisatie bij betrokken is, zijn beoordeeld door een extern persoon.

    Tegen deze uitspraak is geen bezwaar of beroep mogelijk.



    [​IMG]
    [​IMG]



    [​IMG]
    [​IMG]

    >>After Race Report<<

    DTM 2012

    Locatie incidenten: Indianapolis GP Circuit
    Datum incidenten: 02-05-2012







    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Heat 1 / 1e ronde
    Surrealistic (hierna te noemen auto nr. 79) , Bassie Baas (hierna te noemen auto nr.: 194) en Alpha (hierna te noemen auto nr. 10)

    Uitspraak:
    Race incident

    Motivatie:
    Direct na de vliegende start haalt auto 194 auto 79 in. In de bocht voordat men het infield ingaat remt auto nr. 194 af voor het nemen van bocht 2. Auto nr. 79 remt hierbij te laat en raakt auto 194 aan de achterzijde. Beide auto’s spinnen van de baan, waarbij auto 194 aan de rechterkant van het circuit tot stilstand komt. Het achteropkomende verkeer kan beide auto’s ontwijken behalve auto nr. 10. Hij raakt auto nr. 194. Auto 79 wacht todat auto 194 weer is vertrokken alvorens de sprint race verder aan te vangen.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Heat 2 / 3e ronde
    Nori Ceramic (hierna te noemen auto nr. 16), Bassie Baas (hierna te noemen auto nr.: 194) en Alpha (hierna te noemen auto nr. 10)

    Uitspraak:
    Race incident, geen individuele consequenties.

    Motivatie:
    Auto nr 194 ligt in bocht 6 op de 3e positie. Achter hem rijdt auto nr 10. Auto nr. 194 verliest grip en daardoor snelheid. Auto nr. 10 remt en voert een ontwijkende manoeuvre naar links uit. Hierbij raakt hij auto nr. 16 die op dat moment naast auto nr 10 rijdt. Beide auto’s hebben hierdoor forse schade en verliezen diverse plekken.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Heat 2 / 4e ronde
    Nori Ceramic (hierna te noemen auto nr. 16) en Asjemenou (hierna te noemen auto nr. 75)

    Uitspraak: Race incident, geen individuele consequenties.

    Motivatie:
    In bocht 9 rijdt Auto 75 voor auto nr 16. In bocht 10 rijden beide auto’s naast elkaar. Door de te hoge snelheid glijdt auto nr. 79 tegen auto nr. 16 aan. Beide auto’s kunne n de race vervolgen zonder plaatsverlies.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



    Heat 3 Hoofdrace / 1e ronde

    Nori Ceramic (hierna te noemen auto nr. 16), Blauw Hok (auto nr. 192)

    Uitspraak:
    Race incident, geen individuele consequenties.

    Motivatie:
    Direct na de start rijdt auto nr. 192 voor auto nr. 16. Auto nr. 192 volgt een wijde lijn in bocht 1. Dit komt naar alle waarschijnlijkheid door het missen van het rempunt. Direct achter auto 192 rijdt auto 16 die verrast wordt door de manoeuvre van auto 192. Auto 10 raakt auto 192 aan de achterzijde. Beide auto’s hebben schade, maar kunnen hun weg vervolgen.


    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



    Heat 3 Hoofdrace / 1e ronde

    Blauw Hok (auto nr. 192), Asjemenou (hierna te noemen auto nr. 75) en Surrealisitc (hierna te noemen auto nr. 79).

    Uitspraak :
    Race incident

    Motivatie:
    Auto nr. 192 rijdt door de voorgaande actie helemaal aan de binnenzijde van bocht 2 over de kerbs. Autonr. 75 heeft de voorgaande crash weten te ontwijken en snijd bocht 2 via de ideale lijn aan. Auto nr. 192 raakt hierbij auto nr. 75 aan de achterzijde links. Hierdoor spint auto nr 75.
    Het achteropkomende verkeer auto nr. 75 ontwijken behalve auto nr. 79, die auto 75 nog raakt. Auto nr. 75 zakt hierdoor terug naar de laatste plaats. Auto nr. 192 wacht niet.



    Resumé: De aanrijdingen hebben voor de individuele coureurs nog geen gevolgen. Nogmaals het verzoek om je bewust te zijn van je omgeving. Ookal zijn andere auto’s niet altijd zichtbaar ivm dode hoek en/of gebruikte view wil dat niet zeggen dat ze er niet zijn. Een aantal crashes hadden voorkomen kunnen worden indien men iets meer omgevingsbewust was geweest.

    De incidenten waarbij een coureur van de organisatie bij betrokken is, zijn beoordeeld door een extern persoon.

    Tegen deze uitspraak is geen bezwaar of beroep mogelijk.


    [​IMG]
    [​IMG]



    [​IMG]
    [​IMG]

    >>After Race Report<<


    [​IMG]


    DTM 2012

    Locatie incidenten: Camino Viejo Extreme
    Datum incidenten: 16-05-2012





    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Heat 1 / 3e ronde


    Asjemenou 75 (hierna te noemen auto nr. 75) en Blauw Hok (hierna te noemen auto nr.: 192

    Uitspraak:

    Race incident, geen individuele consequenties

    Motivatie:

    Beide auto’s zijn vanaf het begin van de sprintrace met elkaar in gevecht, Bij het insturen van de eerste haarspeldbocht (bocht nr. 6) rijdt auto nr. 75 op de 9e plek en auto nr. 192 op de 10e plek. In de bocht heeft auto nr. 75 een wijdere lijn dan auto nr 192. Hierbij raken de auto’s elkaar licht (linkerachter scherm versus rechter voorscherm). Auto nr. 75 loopt hier schade op. Bij het uitkomen van de bocht probeert auto nr. 192 auto nr. 75 rechts te passeren. Hierbij raakt hij auto nr. 75 op zijn rechter achterscherm waardoor auto nr. 75 spint. Beide auto’s hebben hierna schade. Auto nr. 75 gaat niet direct de baan weer op en laat achtervolgers passeren alvorens de race weer aan te vangen. Auto nr. 192 wacht op auto nr. 75 en laat hem voor gaan. Beide auto’s kunnen hun weg weer vervolgen.
    .
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Heat 3 Hoofdrace / 1e ronde


    Blauw Hok (auto nr. 192), en Alpha (hierna te noemen auto nr. 10).

    Uitspraak:

    Race incident, geen individuele consequenties.

    Motivatie:

    Direct na de start neemt auto 192 de eerste bocht te ruim en raakt van de baan. Bij het terugkeren op het circuit raakt auotnr 192 autonr. 10 in de zijkant. Hierdoor stuitert autonr. 192 terug naar links en raakt de muur. Hierdoor heeft autonr. 192 forse schade. Auto nr. 10 heeft ook schade opgelopen. Of bij bovenstaande actie sprake is van onzorgvuldig terugkomen op de baan (niet achteruitkijken en achteropkomend verkeer niet hinderen) of dat er sprake is van “lag” is niet geheel duidelijk.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Heat 3 Hoofdrace / 1e ronde


    Flavourlicious (hierna te noemen auto nr. 199, Bigga 84 (hierna te noemen auto nr. 84) en LloyallRonin, (hierna te noemen auto nr. 33 )

    Uitspraak:

    Race incident, geen individuele consequenties.

    Motivatie:

    Na de start op het snelle gedeelte richting de haarspeldbocht op het oude circuit haalt autonr. 199 autonr. 84 in. Er is genoeg ruimte om de actie te plaatsen. Auto nr. 199 raakt wel gedeeltelijk het vuil aan de linkerkant van het circuit. Vervolgens rijdt auto nr. 199 door in de slipstream van zijn voorganger aan de linkerkant van het circuit. Hierdoor wordt zijn zicht deels ontnomen, maar dat mag geen probleem zijn indien het circuit bekend is. Auto nr. 199 rijdt door in de slipstream en op het moment een kleine knik naar rechts komt heeft autonr. 199 niet genoeg tijd meer om te reageren en raakt hierdoor het vuil en meteen daarna de vangrail aan de linkerkant v/d baan die op korte afstand staat. Auto nr. 199 wordt terug het circuit op gelanceerd, probeert naar links terug te sturen, maar komt direct voor auto nr 84 terecht. Door het raken van de vangrail en loslaten van zijn gas heeft autonr. 199 minder snelheid dan auto nr. 84. Deze raakt vrijwel direct auto nr 199. (Auto nr. 84 probeert nog te remmen, maar de afstand in relatie tot de snelheid is gewoonweg tekort) . Hierdoor raakt auto 84 in een slip en komt dwars op het circuit. Auto nr. 33 die er direct achter rijdt probeert te remmen en te ontwijken, maar rijd vol op auto nr. 84. Zowel auto nr. 84 en 33 hebben zo goed als terminale schade. Auto nr. 199 heeft zeer forse schade. De oorzaak van het incident wordt bij autonr. 199 neergelegd.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Resumé:

    De aanrijdingen hebben voor de individuele coureurs geen gevolgen. Bij de evaluatie van deze race is er niet gekeken naar incidenten die plaatsvinden in eerdere racers. M.a.w. er wordt altijd per race naar situaties gekeken omdat elke situatie anders is. Het verzoek aan de coureurs om de brieving goed door te nemen voorafgaand aan de race en zich bewust te zijn dat de lijnen tijdens de race anders kunnen zijn dan tijdens hot lapping. Het is in het algemeen handig dat indien je bij een raceongeval betrokken bent geweest en je het gevoel hebt daar negatief aan bijgedragen hebt, ookal is er geen opzet in het spel, je te verontschuldigen. Ookal is dat geen reden voor de FIAA om zaken door de vingers te zien, kan het wel een onnodige discussie op het forum voorkomen.

    De incidenten waarbij een coureur van de organisatie bij betrokken is, zijn beoordeeld door een extern persoon.

    Tegen deze uitspraak is geen bezwaar of beroep mogelijk.



    [​IMG]
    [​IMG]

    >>After Race Report<<

    DTM 2012

    Locatie incidenten: Circuit de Catalunya
    Datum incidenten: 23-05-2012


    http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Circuit_Catalunya_2007.png

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    1. Heat 1 / 2e ronde

    Asjemenou 75 (hierna te noemen auto nr. 75) en Arnaud Unltd (hierna te noemen auto nr.: 08 )

    Uitspraak:

    Waarschuwing auto nr 08

    Motivatie:

    Na de vliegende start is het veld nog compact en ligt de snelheid hoog richting bocht 4 (Repsol).
    Auto nr. 75 ligt op een 9e plek en remt op het normale rempunt voor deze bocht. Auto nr. 08 remt echter te laat en raakt auto nr. 75 aan de achterzijde. Beide auto’s komen in het grind en hebben veel schade. Auto nr. 08 en 75 verliezen veel plekken. Auto nr. 08 wacht tot auto nr. 75 weer van start is gegaan.
    .
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    2. Heat 1 / 6e ronde


    Bigga 84 (hierna te noemen auto nr. 84), Denvan (hierna te noemen auto nr. 11) en AZTBTender (hierna te noemen auto nr. 1)

    Uitspraak:

    Race incident, geen individuele consequenties.

    Motivatie:

    Aan het eind van het rechte gedeelte richting bocht 1 (elf) en bocht 2 (Renault) zit auto nr 84 schuin rechts achter auto nr. 11. In bocht 1 komt auto nr 84 bijna op gelijke hoogte met auto nr 11, maar deze volgt zijn ideale lijn. Auto nr. 84 raakt hierbij auto nr 11 waarna auto nr 84 gedeeltelijk de controle verliest. Hij komt terug naar links en wordt daarbij aangetikt door auto nr. 1.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    3. Heat 2 / Start

    Menno88 (auto nr. 88 )

    Uitspraak:

    Waarschuwing auto nr. 88.

    Motivatie:

    Bij de start van heat 2 (na de opstelronde) haalt auto nr 88 in voordat de start/finishlijn gepasseerd is. Direct voor hem wordt er door een aantal auto’s afgeremd waardoor de situatie onoverzichtelijk is, echter auto nr. 88 had ook kunnen afremmen op zijn een vrije lijn. Tevens kon hij door het snelheidsverschil meerdere auto’s aan het eind van het rechte stuk makkelijk passeren. De gewonnen plek bij de start wordt niet terug gegeven.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    4. Heat 2 / 2e ronde

    Blauw Hok (auto nr. 192), Menno88 (auto nr. 88 ) en Bigga 84 (auto nr. 84),

    Uitspraak:

    Race incident, geen individuele consequenties.

    Motivatie:
    Aan het eind van het rechte gedeelte richting bocht 1 (elf) en bocht 2 (Renault) rijdt auto nr . 192 aan de linker kant. Hij wordt voor bocht 1 nog bijgehaald door auto nr. 88. Bij het insturen zit auto nr. 88 deels voor auto nr. 192. Beide auto’s wijken niet van hun lijn en toucheren elkaar. Auto 192 verliest iets aan snelheid. Bij het insturen van de 2e bocht rijdt nr 84 rechts voor auto 192 beide lijnen kruisen elkaar. Beide auto’s wijken niet van hun lijn af en toucheren elkaar waarbij auto nr. 84 van het circuit raakt. Autonr. 84 verliest 6 plaatsen, maar kan zijn weg vervolgen.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    5. Heat 2 / 2e ronde

    Lloyal Ronin (auto nr. 33 ) en Bergje360 (auto nr. 24)

    Uitspraak:

    Race incident, geen individuele consequenties.

    Motivatie:

    In de 2e ronde bij het insturen van bocht nr. 5 (Seat) remt auto nr. 33 later dan gebruikelijk en daarbij raakt hij autonr 24, rijdende op een 6e plaats in de zijkant. Beide auto’s ontvangen schade, maar kunnen hun weg vervolgen. Auto nr. 11 ontwijkt overigens de crash op een mooie manier, kost hem wel snelheid en een aantal plekken.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    6. Heat 2 / 5e ronde

    Flavourlicious ( auto nr. 199), Nori Ceramic (auto nr. 16), Asjemenou75 (auto nr. 75) en Surrealistic (auto nr. 79)

    Uitspraak:

    Race incident, geen individuele consequenties.

    Motivatie:

    Direct na de chicane, haalt autonr. 199 via de binnenzijde van de chicane auto nr. 79 in. In bocht nr. 16 (New Holland) zit daardoor auto nr 199 aan de binnenzijde van de bocht met naast hem auto nr. 79. Auto nr. 199 en 79 hebben beide een lijn die elkaar kruisen. Ze toucheren elkaar en auto nr 79 verliest daardoor sneheid. Auto nr. 16 rijdt direct erachter en rijdt direct naar rechts om auto nr. 79 in te halen. Daarbij komt hij direct voor auto nr. 75 te rijden die veel snelheid mee neemt uit bocht 16. Hierdoor raakt auto nr 75 de achterkant van auto nr. 16, die vervolgens auto nr 199 raakt. Autonr. 75 raakt door de touche in onbalans en raakt vervolgens auto nr. 79 die direct links van hem rijdt. Auto nr 16 auto is ook in onbalans en toucheert op zijn beurt auto nr. 75.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    7. Heat 3 Hoofdrace / 1e ronde

    Flavourlicious ( auto nr. 199), Blauw Hok (auto nr. 192) en Bigga 84 (auto nr. 84),

    Uitspraak:

    Race incident, geen individuele consequenties.

    Motivatie:

    Direct na de start remt auto 199 later dan de overige auto’s. Hij schiet deels voorbij het instuurpunt van bocht 1, maar raakt daarbij niet van het circuit . Auto nr. 199 zit hierdoor in bocht 2 aan de binnenzijde. Auto nr. 192 zit direct aan de rechterkant van auto nr. 199. Beide auto’s hebben een kruisende lijn. Om te ontwijken stuurt auto nr. 192 iets naar rechts en toucheert daarbij de schuin rechts voor hem rijdende auto nr. 84. Deze laatste raakt door deze actie van de baan.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    8. Heat 3 Hoofdrace / 1e ronde

    Bigga 84 (hierna te noemen auto nr. 84) Asjemenou75, (hierna te noemen auto nr. 75), Arnaud Unltd (hierna te noemen auto nr.: 08 ) en Surrealistic (auto nr. 79)


    Uitspraak:

    2e Waarschuwing auto nr 08 en verlies van punten van heat 3.

    Motivatie:

    In de 1e ronde bij het insturen van bocht nr. 5 (Seat) rijdt auto nr 75 op een 8e positie. Bij het insturen van de bocht zit auto nr. 84 aan de binnenzijde. Auto nr. 8 rijdt op een 11e positie en mist zijn rempunt voor de bocht en raakt auto nr. 84 aan de linkerzijde met hoge snelheid. Auto nr. 84 toucheert hierdoor auto nr. 75. Door de aanrijding spint auto nr. 8 op de baan. Auto nr. 79 kan hem niet meer ontwijken en raakt de gespinde auto. Auto nr. 8 wacht totdat iedereen zijn weg heeft vervolgd, maar Auto nr’s 79, 84 en 8 zijn door veel schade uiteindelijk uitgeschakeld. Auto nr 75 ontvangt minder schade en kan zijn weg vervolgen.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Resumé:

    Niet alle incidenten zijn in het rapport verschenen. Er zijn gedurende alle heats, maar met name in heat 2 diverse “tikken” uitgedeeld. Deels is dit een onderdeel van racen maar voor de rest van de competitie wordt toch een beroep gedaan op de “toppers” die in de 2e heat achteraan starten.


    In de 2e heat is het voor deze coureurs van belang om z.s.m. naar voren te rijden echter daarbij mag niet uit het oog verloren worden dat de mindere coureurs zich vooraan bevinden. Aangezien men aan het racen is voor posities is het niet zo dat mindere coureurs aan de kant MOETEN gaan of anderszins aan de kant GEHOLPEN moeten worden (daarbij moet men als “verdedigende rijder” zich wel houden aan de regels in de OP/Fairplay). Er wordt verwacht dat men cleane inhaal manouvers maakt, waarbij men op race capaciteiten er voorbij komt en niet op basis van “verworven status” .

    Alle incidenten zijn beoordeeld door een extern persoon.

    Tegen deze uitspraak is geen bezwaar of beroep mogelijk





    [​IMG]
    [​IMG]

    >>After Race Report<<


    DTM 2012

    Locatie incidenten: Nurburg GP
    Datum incidenten: 30-05-2012


    [​IMG]
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    1. Heat 1 / Start

    Asjemenou 75 (hierna te noemen auto nr. 75) en Alpha (hierna te noemen auto nr.: 10)

    Uitspraak: Race incident

    Motivatie:

    Bij de vliegende start rijdt auto 75 direct links naast auto auto nr 24. Auto 24 houdt even in, daardoor remt auto 75 af om niet voorbij te gaan alvorens de start finish lijn. Auto nr. 10 heeft dit te laat in de gaten, probeert nog naar links uit te wijken maar raakt auto 75 aan de linker achterzijde. Beide auto’s ontvangen veel schade.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    2. Heat 1 / 2e ronde

    Nori Ceramic (auto nr. 16) en Rovaro2 (auto nr. 7)

    Uitspraak: Race incident

    Motivatie:

    Bij het aanremmen van bocht 11 remt auto nr. 7 te laat ten opzichte van auto 16 en raakt auto nr. 16 aan de linker achterzijde. Auto nr. 16 spint en verlies 2 plaatsen. Auto nr. 7 wacht op auto nr 16 en verliest daardoor 3 plekken. Beide auto’s hebben schade.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    3. Heat 2 / 6e ronde

    Rovaro (auto nr 7 ), Bergje 360 (auto nr. 24) en Denvan (auto nr. 11)


    Uitspraak: Race incident

    Motivatie: Bij het aanremmen van bocht 11 remt auto nr. 24 te later ten opzichte van auto nr 7 die tussen auto nr 24 en 11 in rijdt. Auto nr. 24 raakt auto nr. 7 aan de linker zijde die op zijn beurt auto nr 11 raakt.. Zowel auto nr. 7 a;s 11 spinnen . Auto nr. 24 wacht totdat op auto nr 7 en 11 weer vertrokken zijn.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    4. Heat 3 Hoofdrace / 1e ronde

    Asjemenou75, (hierna te noemen auto nr. 75) en Bergje 360 (autonr. 24)

    Uitspraak: Race incident

    Motivatie:

    Bij het aanremmen van bocht 11 remt auto nr. 75 te laat ten opzichte van auto 24 en raakt auto nr. 24 aan de linker achterzijde. Auto nr. 24 spint en verliest 1 plaats. Auto nr. 75 wacht op auto nr 24 en verliest daardoor 1 plaats. Beide auto’s hebben schade.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Resumé:

    Niet alle incidenten zijn in het rapport verschenen. Alle incidenten hebben, behoudens de eerste, betrekking op bocht 11.


    De incidenten waarbij iemand van de organisatie bij betrokken is zijn beoordeeld door een extern persoon.


    Tegen deze uitspraak is geen bezwaar of beroep mogelijk.




    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2012
  4. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie startpost, klasse gedaan Flavour.

    Ik meld me aan met # 24.
    Teamgenoot : Asjemenou75
    Auto : Nog niet bekend

    Ps. Ben ik de enige die nog geen race heeft gemist sinds de Seat Cup ??
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2012
  5. BIGGA84

    BIGGA84 Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    2
    ik wil ook wel mee doen met deze cup
    gt: BIGGA84
    #84
     
  6. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Dat zou goed kunnen. Ik kan niemand bedenken die geen race heeft gemist. Respect!

    En Flavour, top OP weer :) Mooie teaser ook!


    Ik meld me ook aan. Nummertje #16
    Teamgenoot: *Nog in onderhandeling* :x
    Auto: Audi TT
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2012
  7. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik meld me aan met #11.
    Teamgenoot : :+
    Auto: Geen

    In de oefeningen leek het nergens op bij mij... Behalve dan op de Nordschleife (doet niet mee). :lol:
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2012
  8. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    True true :9
     
  9. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben niet snel in die DTM, ik zag jouw winnen met de TT.

    Dus je punt is? :+

    Ooh en waarom niet 11 april? Zeker door dat karten van 12 april.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2012
  10. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ja dat zeg je nu ;) en 1 race zegt niks haha.

    Mijn punt is jouw quote. Alsof je in de DTM ineens niet meer top 5 zou rijden :p

    Mij maakt het niks uit hoor, als het veld maar een beetje verdeeld is!
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nee dat is een fout. :+ ff fixen
     
  12. Rovaro2

    Rovaro2 I am the Stig!

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze mijn aanmelding en wederom complimenten aan de organisatie :thumbs:

    Nr: 07
    Auto: Audi A4 Touring (o.v.b.)
    Team: :confused:
    Teamgenoot : :confused:

    Gezien mijn resultaten in de Peugeot, Scirocco en Mazda cup voornamelijk rond plek 5 - 8 en dus regelmatig middenmoot zou ik bij voorkeur met een frontrunner uit genoemde cups een team willen vormen :b:.
     
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik kan helaas nooit op de woensdagavond maar het ziet er heel tof uit, ik zou graag mee hebben kunnen doen. Misschien wat voor na de MX5 cup?
     
  14. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Flavourlicious denk dat je een foutje gemaakt hebt, Een Mercedes DTM wagen is een Mercedes Benz C niet een S ;p
     
  15. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    inschrijving DTM cup

    LoyallRonin doet ook mee. Super toll!
    Profi OP, Flavour.

    Auto:A4
    #. :33
    teamgenoot: AZT B Tender
    teamnaam:
    teamlogo:
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2012
  16. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    BassieBaas doet ook mee. Serieuze complimenten, ziet er weer heel goed uit!

    Auto: ?
    #: 194
    Team: Nog even overleggen, maar waarschijnlijk TEAM BAMI
    Team Buddy: Nog even overleggen ;)
     
  17. BIGGA84

    BIGGA84 Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    2
    de stickers op het dak van de merc moeten -96,50 zijn
     
  18. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Auto: ?
    #: 194
    Team: TEAM BAMI
    Team Buddy: Blauw Hok / $uperman.nl (IGN/XBW)
     
  19. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Bedankt, zal het nakijken.
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Zou inderdaad beetje vreemd zijn om met zo'n lange S Klasse in de DTM te rijden. Ik fix het. Dank U.
     

Deel Deze Pagina