[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, doe rustig aan. Uurtje of zeven/acht al opzitten :emo:. Ik ben vooral bezig geweest om elke sterrenstelsel honderd procent compleet te krijgen, is echt easy. Gewoon non stop scannen, en als de Reapers komen weg vliegen. Mocht ik dood gaan dan begin ik precies op hetzelfde stuk en weet ik waar ik moet scannen, dus no problemo. :+

En al wat potjes multiplayer gedaan, is toch vermakelijk. Hopelijk unlock ik snel eens een ander ras als ik zo'n pack koop.

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee, het is inderdaad minder overzichtelijk/duidelijk waar je heen moet als je een sidequest aan het doen bent.

Met die missie die hier eerder besproken werd heb ik ook effe lopen zoeken, het is echt niet duidelijk gemaakt waar je ongeveer moet zoeken....

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Wtf is dit, al mijn credits weg? :mad:

4. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die trouwens nog een Normany prop wil voor zijn avatar?

7FTPM-JP79W-JDHYT-3X4GH-3DYWZ

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hoe zit het trouwens nu met timed quests, net even wat op google gekeken zonder te proberen mogelijke spoilers tegen te komen. Blijkt dus dat er niet echt een timer op zit maar dus meer dat wanneer je op een gegeven moment een priority missie doet
    Tuchanka lees ik
    veel sidequests weggaan.

Nu weer op de Citadel en wil daar alles eerst afmaken, maar heb nu ook een quest waar ik naar grissom academy moet. Alleen staat er in de journal dat ik dat moet doen voordat de Reapers komen = toch timed?

6. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn er een paar daadwerkelijk getimed (zoals de Grissom Academy quest), andere vervallen omdat je te ver in het verhaal bent.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Iemand die wat weet over de quest: Barla Von? Ben in die solar system gekomen, maar niks gevonden met de quest. Is dat ook misschien time-related?

edit: never mind :)

Laatst bewerkt: 9 mrt 2012
  8. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een heerlijk spel is dit :D. Ik zit werkelijk waar te genieten. Irriteer me soms wel aan de Reapers bij het verkennen maar dat hoort er bij :D, er heerst tenslotte een oorlog.

Oh en _O_ Wrex _O_ Ik was in deel 1 en 2 geen fan van hem maar wat een humor heeft die gast :D

Laatst bewerkt: 9 mrt 2012
  9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Welke klasse spelen de meesta van jullie? Denk erover die sniper klasse (naam ff kiwjt) te gaan spelen ...

10. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik houd het lekker bij Soldier, ik vertrouw op mijn teammates voor de special powers en mag zelf lekker knallen :).

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Waar precies kan ik nu Bailey vinden Seh? Ik heb overal gezocht inmiddels, maar volgens mij is het toch echt een probleem met een deur. C-Sec heb ik al in commons gevonden, maar nergens gaat een deur open.

12. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Bij de Embassies op de Citadel, de trap op en eerste deur rechts.

13. Dorksided

Dorksided joebob

Leuk Bevonden:
    0
    (Dit is niet zozeer een vraag maar meer een mening die ik op gooi so no spoilers please, de post zelf is ook niet echt spoiler want je komt er in de 2e missie al achter)

Okay Mass effect 1 was "Omg reapers! Epische aliens komen wat doen we er aan?"
    Mass effect 2 was "Omg de reapers stelen mensen! Waarom? Het zijn zeer machtige aliens, we hebben er veel onderzoek naar gedaan en ze lijken heel sterk hoe stoppen we ze?!?!"

Mass effect 3 "Oh wacht, we vonden toevallig deze episch prothean wapen (The Crusible) waar we nooit eerder van hebben gehoord...zulle we maar bouwen?"

Please zeg me dat het niet zo simpel is.

Laatst bewerkt: 10 mrt 2012
  14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat stond niet in de beschrijving van de quest. 8)

Het is al te laat. Heb een achievement gehaald die die quest onnodig maakt denk ik.

Voor die de serie Game of Thrones kennen: Over Udina, minor spoiler
    Jullie gaan Udina net zo haten als alle Lannisters bij elkaar. Waarom moet je zelf maar achter zien te komen.

15. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    @Dorksided
    Niet iedereen heeft de game nog, wanneer jij met een nieuwe game gaat beginnen wil je ook niet van tevoren al weten wat er na een uur gaat gebeuren, dus zou het als ik jou was toch maar in spoiler tags zetten.

Ontopic: Ik speel de pc versie, en in me1&2 kon je je schip scannen voor extra xp, nu zie ik in de pc versie ook dingen die volgens mij scanbaar zouden moeten zijn, maar ze reageren niet als ik op spatie druk.. Zijn er pc gamers met hetzelfde probleem?

edit: yellow13 ik wil helemaal niet weten dat
    ik iemand ga haten
    , spoiler tags bitte!

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Daar was ik mee bezig toen jij postte. :cool:

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Waar is Kelly Chambers? Of hoort zij er niet meer bij als je volgens Bioware's versie van ME3's verhaal speelt? Ik speel namelijk default en geen ME of ME2 character ingeladen.

Nevermind , ik zie het al staan op Wikia. Volgende keer hoef ik dat soort dingen niet te vragen hier :D

18. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Oeps ik had het fout, eerste deur links, sorry.

Grunt is bijna net zo Badass als Wrex :D

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    De Collector, Cerberus, Dragon Age armors worden niet overgedragen van ME2 naar ME3? Ik zie alleen maar het standaard N7 en Ama-Lur armor.

20. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie ze ook niet standaard er in staan, je kan ze wel kopen trouwens in de Citadel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina