Ik vraag het me toch echt af. Ik denk toch dat backwards compatibility een absolute must is.
Zo niet: dan krijg je 2 xboxxen: de nieuwe 720 en de 360, net zoals de PS2 nog heel lang te koop bleef en ook heel lang veel beter verkocht werd, door de lage prijs.
Die lage prijs is werkelijk de enige reden overigens, waardoor Nintendo zo lekker scoort met de Wii en de DS.
Voor beide zijn de spellen niet meer dan matig en ben je er snel op uitgekeken. Ook zijn de spellen belachelijk duur voor hetgeen wat je er voor krijgt. Ik bedoel: 40 euro voor een hele simpele paardengame......
Dit is echt alleen voor de kleintjes en de kopers zijn dus ouders en geen gamers.
Een DS kost 150 euro ongeveer en dat koopt een ouder natuurlijk veel sneller dan een xbox of ps3 van 250 tot 300 euro.
Dat soort mensen kopen pas een nieuwe tv als hun oude kapot is gegaan en hebben nog nooit 1 beeldinstelling veranderd.
Graphics of online gameplay is iets wat ze helemaal niet kennen.
Mn vriendin heeft 2 schatten van kinderen van 8 en 11 jaar oud en zij hebben een Wii waar ze ook op spelen.
Gisteren kwamen de kids voor het eerst bij mij thuis en ik heb ff Need for speed Most Wanted en daarna Dirt 2 gespeeld. Die laatste met force feedback stuur.
Dat jochie werd helemaal gek! Grote ogen, herhalingen bekijken. (de surround knalde door de kamer) Ik denk niet dat hij nog op de Wii gaat spelen
Klik om te vergroten...