[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Oooooh serieus? Kijk bruut! Tja ik heb het citadel nog maar deels open, dus dit zal dan later gebeuren. Nu eerst maar rondparaderen in het amalur armortje. :)

Cool dat je weer net zoals in het eerste deel, uiteindelijk gewoon items,wapens,etc. kan kopen vanaf de Normandy, echt nice. Ik zag dat je ook een boel add-ons al kunt kopen in die winkel, maar volgens mij kom je tijdens missies genoeg tegen, dus zonde om gelijk al je credits eraan te spenderen zeker he?

Laatst bewerkt: 10 mrt 2012
  2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.945
    Zo he, doe jij es ff spoiler.

3. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    ik speel ook op PC ben nog maar in 2 zonnenstellen geweest maar heb precies nog niks kunnen scannen ...

4. Dorksided

Dorksided joebob

Leuk Bevonden:
    0
    Excuses iedereen, ik heb de post aangepast.

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Die Armors kan je later in het spel in bepaalde winkels kopen. Heb mn Dragon Armor etc allemaal weer terug gekocht, ook al kosten ze 50.000 per stuk.

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    TIP: druk op je linkerstick en je krijgt een plattegrond met daarin vermeld waar bepaalde belangrijke personen zich bevinden.:thumbs:

Met RB/LB kun je dan ook nog eens op de andere levels van de citadel kijken, wie daar allemaal is.

Zeer handig!

Dat vind ik tot nu toe misschien wel het meest irritante van dit deel;
    je ziet geen updates meer van quests waar je mee bezig bent.:mad:

Ik ga me echt steeds meer afvragen of deze slordigheidsfoutjes komen doordat er een MP in moest ineens....zijn zo'n knullige foutjes, dat in voorgaande delen wel goed was gedaan.....vind dat echt raar.

Dan moet jij hem niet quoten, want dan staat jouw quote van hem dus zonder spoilers en daar kan hij niets aan veranderen.

Dus mensen, als je een spoiler ziet zonder tags, zorg dan dat je dat gedeelte niet quote.:thumbs:

7. raiserfist

raiserfist Aardappel

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb een probleem... Ik heb de demo gedownload maar waneer ik deze opstarte komt er te staan dat ik niet oud genoeg ben voor deze game. Ik heb hier nog nooit last van gehad en mijn account heefd ook gewoon alles ingesteld dat ik alles mag.

Dus:
    Kun je hier iets aan doen?
    en
    Ik wordt deze woensdag (14 maart) 16, kan ik hem dan wel spelen?

Bedankt voor het lezen.

8. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Begin ook regelmatig schoonheidsfoutjes te zien, bijvoorbeeld zwevende (ipv lopende) personen, of tijdens een missie dat er een vijand in een ravijn valt en vervolgens mijn squad achteruit dat level loopt 'omdat er achter hen ergens een vijand is'. Ook ben ik een paar keer buiten de map gevallen qua camera standpunt.

So far beïnvloedt het nog niet de sfeer en gameplay, maar ben wel bang voor mission-critical bugs :x

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hoe Shepard nu beweegt is wat minder, maar de biotics werken echt heerlijk nu. Destijds bij ME2 had je een CGI trailer waar je Shepard met Grunt en Thane echt zag samenwerken, de een gebruikt lift en de ander knalt hem neer. Nu werkt dit gewoon echt zo soepel in de game. En sowieso, throw waarbij er twee blasts in een keer komen met een recharge time van ongeveer een seconde is awesome. _O_

Spoiler over EDI (nadat je op de maan bij Palavan bent geweest)
    Haha, geniaal wat ze nu hebben gedaan met haar. Gaat geniale moment opleveren met Jeff. Al vraag ik me af wat er gaat gebeuren met EDI, heb zo'n gevoel dat Cerberus op een of andere manier iets met EDI gaat flikken.

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Doosje zegt 18+ ;) EA is daar nogal streng in over het algemeen, dus denk niet dat je het dan kan spelen (of je moet een vals account maken)

Maar man man wat is deze game bruut zeg _O_ Tactisch lijk ik steeds vaker geflanked te worden en naar achteren gedrukt. AI is zwaar vooruitgegaan in dit deel. Jammer van de bugs en aparte veranderingen. (laatst switchte ik weapon in een deur opening en ging die deur dicht :emo: sta je daar met je armen in de lucht rondjes te draaien) Maar heerlijk om mijn theater of war te vullen :D
    En dit deel is ook verbeterd met de interacties. Het kijkt allemaal net wat prettiger.

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Of ouderlijk toezicht uitschakelen.:9

Ook wel cool dat je (zonder kosten!) de powers van jezelf en van je squadmates kunt resetten. Altijd makkelijk als je iets anders wilt proberen, of ergens spijt van hebt gehad.:thumbs:

12. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Een vraagje aan de spelers die een beetje verder zijn:

Ik ben nogal een completionist met dit soort spellen maar nu hoorde ik dat je war readiness moest verhogen om zo het beste einde te krijgen. Nu is mijn vraag (ben nu weer met 1 bezig) is dit gewoon door questen te doen etc of zit hier een tijdsdruk achter van je moet nu?

Want hoorde ook dat de multiplayer daarbij hoorde. Dus als je die speelt dat je war readiness omhoog gaat. Moet dit perse of is dit gewoon een extra manier?

Kan iemand met gewoon even spoiler free uitleggen wat die war readiness is en hoe ik hem hoog hou?

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja. Spoiler is er niet voor nodig. Je moet idd gewoon questen doen, voornamelijk main quest. Er staat wel min of meer aangegeven of die belangrijk zijn en die volg je dan. Meestal voel je hetzelf ook wel aankomen. Ik zit nu op een acceptabel gemiddelde. Ik hoop dat dit duidelijk is. Side quests mijd ik als de pest omdat die niet eens gescheiden zijn van de main. 8)

14. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Voor de achievement en geloof ook dat einde moet je een effective van 4000 of meer hebben. Doe zelf alle side missies en quests en zit nu op 3300 effective en ben denk ik dicht bij het einde. Weet niet of je zonder multiplayer aan die 4000 kan komen.

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat bedoelen jullie precies? Heb je niet genoeg tijd tegen de Reapers als je alles doet??

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heb even een vraagje over onze grote vrienden...de reapers. Heb het mij eigenlijk altijd afgevraagd.

En dit zijn geen spoilers, want als je nu in ME3 zit, weet je dit allemaal en als je nog in deel 1 zit...wtf doe je hier dan?:cool:

Elke 50,000 jaar komen ze terug om al het leven wat er maar is te harvesten, zodat ze zelf sterker worden en een steeds grotere macht. Maar heeft niemand zich afgevraagd waarom? Wat is hun motivatie? Waarom 50,000 jaar wachten en dan toeslaan? Is het nou gewoon zo dat ze eeuwige macht willen hebben of......?

In het echte leven zijn er oorlogen om macht en geld, daar zit nog enigzins logica in. Maar hoe tof ik het verdere verhaal van ME ook vind, ik heb hun motivatie altijd maar frappant gevonden :D

17. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ze komen om de 50.000 jaar omdat zo de galaxy weer de tijd heeft om te groeien zodat er ook iets te harvesten is.

Waarom ze er niet blijven is misschien zodat ze het verrassingseffect hebben en het natuurlijke echt destroyers zijn. Echt heersen en dan harvesten zou natuurlijk voor de reapers moeilijk zijn omdat als de galaxy zich vrij ontwikkeld de rassen natuurlijk veel sneller groeien dan wanneer ze onderdrukt zijn en weten dat ze toch geharvest worden.

Maar echt een doel behalve harvesten (om te overleven) snap ik niet. Als ze nou nog een grotere vijand hadden waardoor ze sterker moesten worden. Sterker worden om het sterker zijn is zo'n slecht doel!

18. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Tsja, de antwoorden zitten al in de namen: Reapers die harvesten (oftewel oogsten).

Waarom ze oogsten? Waarom is er oorlog op aarde? Macht. In de codex van ME3 staat beschreven hoe de reapers oogsten, ze maken mensen vloeibaar zodat ze hun DNA tot zich kunnen nemen. Er vind dan ook een scheiding van de mensheid plaats, de mensen die niet nuttig zijn worden tot husks omgetoverd of simpelweg vermoord. In de DNA zitten alle wijsheid die een 'ras' verzameld heeft, de mens van nu is bijv slimmer dan de mens van 3000 jaar geleden, omdat die zich ontwikkeld. Als ze nou langer dan 50.000 jaar zouden wachten zou men te slim worden en de reapers kunnen verslaan.

Dus in het kort: het DNA gebruiken ze om er zelf slimmer van te worden, en ze doen het om macht van het universum.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hoe bedoel ja dat? Ik neem aan dat je gewoon steeds alle sidequests kunt doen voordat je weer verder gaat met de main missions ?

20. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik soms ook hardop moet lachen om die heerlijke zelfspot van BioWare, zoals een opmerking van Jack: "Shepard, everybody knows you can't dance!"

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina