mk14 is op afstand wel erg goed hoor. Meer dan 3 kogels zijn nooit nodig. En eentje voor headshot. En nee gebruik geen modified/rapid-fire controller. Alhoewel de helft van de mensen die ik tegenkom met een mk14 rondlopen dat wel doen.En ja je ziet duidelijk het verschil tussen iemand die erg snel kan schieten en zo'n speciale controller. Vooral als je killcam bekijkt meerdere keren.
Wel weer jammer dat al mijn filmpjes in Vault niet zijn opgeslagen die dag. Vrienden van mij wilde weten hoe ik dat had gedaan haha
Ik ben nu (weer) 4e prestige. Maar ik was wel de week voor de nieuwe prestiges bekendmaking gereset #@!%$#% !!!
Ze hadden het vanaf het begin erin moeten doen, of gewoon weglaten!! Slaat echt helemaal nergens op.
Was wel leuk om mensen te horen na mijn reset door de mic. Dat ze helemaal af werden gemaakt door een "rookie". Dit was uiteraard wel rond level 20 non-prestige zeg maar haha.
Ben trouwens "maar" iets van 12/13 dagen bezig geweest ofzo tot nu toe. Door de reset weet ik niet precies meer hoelang ik voor de reset bezig was.
Laatst bewerkt: 12 mrt 2012