Hunter kan em sws solo, van andere classes weet ik het niet. Ik denk pala ook wel, want die kunnen alles
Gisteren echt niet normaal LFR. Laatste boss van The Siege. We begonnen er aan en binnen 5 minuten ofzo was die neer. Dat voorspelt niet veel goed voor Normal of Heroic heb ik het idee.
Wil je nou zeggen dat het heel lang duurde of veel te kort? Sowieso is Hagara namelijk een redelijk snelle boss.
Als je alleen gaat heb je geen MC. Paladin lukt trouwens niet echt, de healing is echt te kut vergeleken met hunter/DK.
Te kort imo. DW zelf trouwens ook toen we hem uiteindelijk neerhadden. Ik denk dat alles in een kwartiertje 20 min wel gedaan was, inclusief tentacles. Ja, het is LFR, maar een beetje guild doet het op normal in een klein beetje meer tijd denk ik, mits ze de tacts goed weten.
Als Ret kan je hem soloen. Wel aardige gear nodig maar je doet dan zoveel damage dat je hem snel down hebt. Iig moet je wel CC tegen gaan.
Als mensen enchanting gaan levellen in MoP, heb je een buttload aan infinite dust nodig, en de green wrath-mats zijn ontzettend duur..
Feitelijk is alles duur op AH op moment. Ik zie nog 359 items voor 4 of 5 K weg gaan, terwijl ik er eens eentje van 378 heb gekocht voor nog geen 1 K. AH op mijn server is gewoo erg fokked, aan Alliance kant althans.