[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat velen hier het spoiler topic vooral voor de verhaallijn vinden denk ik en dit gedeeltelijk is om ook om hulp te vragen bij bepaalde quests :).

Na 14 uur zit ik nu geloof ik halverwege maar ik kan het mis hebben. Het is in iedergeval een zeer tof spel geworden tot nu toe :D. De humor en de karakters en zelfs de emoties die het opwekt. Werkelijk waar fantastisch :D.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    omdat dat topic gewoon hetzelfde is als hier? ik zie het nut er niet van in

Laatst bewerkt: 11 mrt 2012
  3. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand misschien nog een 2 day gold code over? Zou erg welkom zijn per PM om nog een paar potjes co-op te doen ;)

4. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het nou met die Galactic Readiness kun je nou wel of niet in SP tot het maximale aantal komen? of moet je juist de Effective Military Strength aanhouden voor SP?

5. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Van BioWare zelf:

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^En die threshold van effective assets zit op 4000. Dus je moet minimaal 4000 effective hebben voor de beste uitkomst.

7. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    @Forsythia & Grave bedankt ! dan ga ik daar even op letten

8. ToxicVenom 81

ToxicVenom 81 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet wel zeggen dat ik het niet had verwacht dat me3 zo vet was, ik heb toen de tijd me1 gespeeld maar omdat het veel tijd in nam ben ik aan deel 2 nooit begonnen. Maar dit is uber vet. qua SP vind ik het zelf beter dan GOW3, MW3, skyrim en al die shit dat de laatste tijd is uitgekomen. Nog geen bugs tegengekomen maar ja ik ben nu pas op citadell aangekomen. Heb wel twee vragen: ik had een code voor een argus rifle of zo dus ik heb die gedownd maar ik zie die nergens staan? en tijdens missies heb ik beetje gear gevonden zoals gauntlets en armor maar hoe kan ik die equipen ?

vet game boven mijn verwachtingen\o/

9. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Je armor kan je in je captains quarters of in de shuttle bay aanpassen, dat wapen zal je waarschijnlijk moeten kopen met in game credits

10. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de game ook echt véél beter dan deel 2. Alles wat ook maar irritant was hebben ze uitgesloopt: de mission complete screens, het scannen van planeten is verbeterd, je hoeft geen probes te kopen en je hoeft zelfs geen fuel te kopen als je goed scant.

Daarnaast is de game één grote fanservice want bijna ieder personage dat je ooit bent tegengekomen, ontmoet je nog een keer. En niet met een lullig e-mailtje zoals in deel 2, maar je hebt daadwerkelijk de personages voor je neus.

Ik ben alleen Conrad Verner nog niet tegengekomen, zit die überhaupt wel in de game?

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik wel

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb Mass Effect 1 destijds gespeeld op de Xbox360. Mass Effect 2 niet gespeeld, maar wil toch eigenlijk wel graag Mass Effect 3 voor de PS3 halen zometeen. Is het vereist om deel 2 te spelen? Je zult wel een aantal dingen niet begrijpen misschien, maar is de game ook gewoon goed te spelen zonder deel 2 gespeeld te hebben? :)

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Waarom niet deel 2 spelen? Is ook erg vet :)

Mijn Readiness rating staat nu op 70%, ik ga het mooi tot 100% laten komen voordat ik begin met een laatste missie :+

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dan mis je veel keuzes en informatie in ieder geval, je kan de keuzes uit ME1 en ME2 zelf niet kiezen in ME3 als je geen savegame importeert. Veel oude bekenden kom je dus niet terug, zou daarom handig zijn om ME2 te spelen op je PS3, daarbij kan je ook zelf de keuzes nog maken uit ME1. Doe je dat niet, dan zou ik in ieder geval wel het verhaal even doornemen van ME2.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    I will. Thanks. :)

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Heb je hem al? Kreeg bij de ce namelijk een 48 uur kaartje.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik kan **** niet vinden

Miranda niet vinden bij de Spectre Office.. Waar staat zij of issie weer gebugged :confused:

Edit: Nevermind net op het moment van typen zie ik dat er een extra terminal is

19. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Zou je die naar mij kunnen pmen? even wat potjes spelen!

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Gestuurd. Iemand ook nog een ava prop :+?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina