Forza Motorsport - Cup 4

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door averagegamer, 8 feb 2012.

1. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Nu krijg je wel meer eenheid, vind ik wel tof!

2. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies wat Nori zegt!

3. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Echt niet....., moet echt geen poldermodel worden! :cool:

Ik vind het er wel mooi uitzien, zoals ik me ook kan voorstellen dat niet iedereen het mooi vindt. Zoveel mensen zoveel wensen.

Laatst bewerkt: 8 mrt 2012
  4. koelebobes

koelebobes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij de eerste cup mee gedaan maar om wat probleempjes me nooit meer ingeschreven. Nu krijgt opeens iedereen die aan de daarop volgende cup heeft meegedaan voorrang ? kan ik ook nog een plek krijgen in dit systeem...

5. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    De Mercedes is niet per se de beste auto, Nori vergelijkt de auto's tot in detail om te kijken of het een eerlijke race op kan leveren. We gaan wel met 4 auto's rijden. De keuze voor een auto geeft de cup een extra dimensie. Daarom is het wel belangrijk dat je altijd met dezelfde auto rijdt.

Er zijn meestal veel mensen die mee willen doen en beperkte plaatsen. Het is logisch dat mensen die vaak meeracen (en dat ook op een nette en leuke manier doen) voorrang krijgen.

6. koelebobes

koelebobes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was er ook elke dag met de seat.. en het was leuk om met mij te racen. Ik hou in elke bocht rekening en ontwijk altijd mijn tegenstander. En kan ik dan ook nog voorrang krijgen of sluiten we mensen uit de eerste cup buiten..

7. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
  8. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je was er de eerste 3 van de 5 Seat Cup races, daarna ben je afgehaakt (om wat voor reden dan ook). Als de anderen ook dezelfde (jouw) trend hadden gevolgd, dan was de forza4 community hier op xbw al lang uitgestorven, en waren de opeenvolgende cups niet van de grond gekomen, of niet zo'n succes geweest. Het is dan ook niet logisch om de mensen die er de tijd en energie ingestoken hebben om al deze cups een succes te maken, uit te sluiten omdat de 'afhakers' weer willen instappen.

Seat Cup

En over het racegedrag, ik denk dat de meningen daarover toch wel wat verdeeld zijn.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2012
  9. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    No offence, maar als ik dit lees lijkt het net of je alles omgekeerd zegt. 8)

10. koelebobes

koelebobes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat je tegen mijn race gedrag hebt. maar ik ben uitgestapt bij de Peugeot omdat het echt een pauper auto was sorry dat ik het zeg... En als je de eerste 3 races in je reet wordt gebeukt waardoor je niet harder kan dan 119... dan kun je ook niet echt normaal racen. Bij de nieuwe cup die nog samen gesteld moet worden waar nog geen auto voor is gekozen wil ik graag meedoen en helpen kwa organisatie.

11. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Dat zal pas de vervanger worden van de net gestarte Mx5-cup. Of je moet een nieuwe cup op een andere avond gaan organiseren.

12. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Lachuh, ik vind mezelf ook ontzettend leuk en helemaal om met mezelf te racen en dat weet ik ook van anderen, die vinden het ook leuk om met mij te racen, eigenlijk wil iedereen met mij racen, maar het leukst vind ik het racen met mezelf......... ik plaats nog even een paar citaten van 15 november n.a.v. cupwedstrijd op Nurburg :

"Loyalronin maakt een remfoutje en slipt (en verliest dus snelheid). KoelleBobes heeft genoeg tijd om af te remmen en Loyal te ontwijken maar tikt m toch op de achterkant/zijkant. Hierdoor wordt asjemenou de pas afgesneden omdat loyal aan het spinnen is. Vervolg: asjemenou verliest 2 plekken en is de lul "

"@ Koellebobes: Begin dus de volgende keer niet meteen te schreeuwen dat je er voorbij moet omdat je DENKT dat je sneller bent. Vervolgens reed ik gewoon bij hem weg (ronde 8/9). ALs Styl3dd of DENVAN in mijn achteruitkijkspiegels verschijnen weet ik wel hoe laat het is, dat kunnen ze volgens mij ook wel beamen"

Succes met FM4

Laatst bewerkt: 14 mrt 2012
  13. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    @ asjemenou : Hij wil het maar niet begrijpen.lol|:-

14. koelebobes

koelebobes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf is dit nou weer voor opmerking... ik had 1 rem fout en ik ben nooit expres op loyal ingereden. En dat jullie als clubie dan elkaar gaan lopen verdedigen helemaal super hoor. maar laat mij dan ook mijn woord doen. Ik heb nooit expres op hem ingereden.

15. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, om de discussie op gang te brengen voor de volgende cup wat suggesties:
    - Nascar cup
    - AWD: WRX Sti vs. EVO
    - Young timer (zag m op 360racing, ook evt makkelijk om te bouwen naar AWD: Alfa GTA, BMW 2002 Turbo, Saab 99 Turbo, Volvo 242 Turbo evolution, Audi Quattro)
    - 90s Supercars: Ferrari F40, McLaren F1, Jaguar XJ220, Lamborghini Diablo
    - Stationcars
    - 70s American Muscle

16. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ferrari F355 Challenge cup...ook leuk

17. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Laatstgenoemde vind ik echt een toffe auto.

Ik weet niet waar Blauw Hok nu mee bezig is (hoorde over tunen)

Misschien dat hij even wat meer info kan droppen of dat er al besloten is wat voor auto er komt.

18. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Aub geen american muscle.... zijn maar goed voor 1 ding en dat is rechtdoor....

19. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  20. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet aan mij (alleen), maar mijn huidige 2 test auto's zijn een Lambo en een Lancer.

Deel Deze Pagina