[XOne] Forza Motorsport 4 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koelebobes

    koelebobes Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Van dit :
    [​IMG]
    Naar Dit
    [​IMG]

    leuk om te zien dat er nog iemand wel eens Autogespot checkt ;) Hier in mijn dorp staat meestal niet zoveel meer jammer genoeg en als er wat staat heb ik mijn camera niet bij me. Ik heb nog wel wat evenementen foto's erop staan. Moet je dit effe checken en dan : Foto's van Koelebobes

    Auto Italia
    http://www.autogespot.com/nl/item/12637/evenement-auto-italia-houten-2011.html
    Maarten Memorial
    http://www.autogespot.com/nl/item/11756/milano-maartenmemorial-2011-shots-uit-zandvoort.html
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2012
  2. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben geen spotter verder ofzo, maar ik geniet van de auto's en van de (soms) mooie foto's. Persoonlijk vindt ik dat de spotters steeds brutaler worden en soms ronduit irritant (hoop niet dat ik je hiermee beledig):x

    Maar mooie foto's verder hoor. Ik ben nooit in de buurt van zulke evenementen. Dichtsbij is TT-Circuit assen waar soms wel leuke dingen zijn.
     
  3. koelebobes

    koelebobes Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    het tegendeel je beledigt mij hier juist niet mee. Ik heb precies dezelfde mening. Ik ben geen laptopspotter. En ik vraag altijd als de eigenaar aan komt lopen of ik foto's online mag zetten ja of nee en of het kenteken eraf moet.

    Vorige week was er een epische discussie over laptop spotters. Snel pauper foto's maken en dan uploaden terwijl er ook spotters zijn die eerst thuis gaan bewerken en super foto's hebben. En dan deze niet mogen uploaden omdat die pauper foto's er al op staan :'-(
     
  4. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het toevallig gelezen idd, over zo'n iets wat te zware gast in een adidas trainingspak! echt HEEL slecht!
     
  5. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    RIVALS MAART

    Ja, ik maak ook steeds kleine foutjes, weinig gevoel in de auto.
    En spurt naar finish op de kombocht is ook tricky!

    De Rivals dragrace op Sedona 1/2 mile, De regatta(hoe komen ze op zo'n onnozele naam), is erg irritant net als die vorige Bounty Hunter dragrace challenge.
    De start moet met wat geluk perfect zijn voor een snelle tijd.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2012
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Vrijdag dan ook Forza 4 binnen gekregen. Inmiddels al level 20 ^^ dus dat gaat allemaal vrij vlot. Leuk spelletje is het zeker, vooral met stuurtje werkt het perfect!

    Btw: Iemand die nog wat leuke auto's kan toesturen 8)
     
  7. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Why? Je verdient al snel veel geld toch? ;)
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    De lamborghini aventador is me nog veel te duur :+
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Die krijg je voor zover ik het me herinner voor niks op level 30 :)
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tof! :cool: Even door bikkelen dan.
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik bekijk nu de level reward lijst van Forza 4 maar ik zie 'm er niet tussen staan 8) Zou toch zweren dat ik 'm voor niks kreeg bij het behalen van level 30...
     
  12. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Never mind
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2012
  13. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Zou m echt willen halen maar vind t zo zonde, omdat ik FM2 en FM3 nog niet eens op de helft heb 'uitgespeeld' 8)
     
  14. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wacht misschien wel op de Ultimate Edition als die komt, heb ik tenminste ook al die auto's van de 3243232490 DLC.
     
  15. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Heeft iemand toevallig nog een ferrari 250 TR te giften dan heb ik die twee achievements ook binnen. Dan krijg je hem ook weer terug. Heb er verder niet zoveel mee maar heb al zoveel tijd in de action house gestoken dat ik er een beetje moe van ben. Kun je gifted cars wel terug giften?
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Kan is geen probleem, heb er onlangs verschillende weggegeven. Daarna nog iemand voor zijn achievement en heeft hem daarna weer terug gegeven.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2012
  17. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook nooit gedaan en geloof me, ik heb er nooit spijt van gehad. Forza 4 is i.m.o. de beste Forza van allemaal en het is de eerste Forza die ik echt uitgespeeld wil hebben voordat het nieuwe deel alweer komt. :+
     
  18. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Hoe is de Season Play in FM4? Of is dat eruit en iets heel nieuws? Want dat is echt megakut in FM3.
     
  19. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5

    Voor Season Play hoef je hem niet te halen die is nog steeds KUT.. waarom ze dat erin hebben gedaan |:- Gelukkig is die nu wel stukken korter ... Season 1 bestaat uit 5 races en Season 10 volgens mij uit 35 races en geen doordeweeks en weekend races meer... Forza 4 is wel stukken beter dan 3 was, die viel me tegen met die bugs.. Al moet ik wel zeggen het lijkt wel of de A.I. soms achterlijkere dingen doet dan in Forza 3. Er zitten helaas ook geen endurances races meer in dat vind ik wel een minpunt.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2012
  20. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Mooi, had geen geduld voor endurances haha, zet al een hired driver in als ik 10 rondjes met een klasse E auto moet 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina