[XOne] Dark Souls

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 1 feb 2011.

  1. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow, sinds wanneer kan die Taurus Demon op die toren springen :eek:
    Ben nu level 5 ofzo, pyromancer, bevalt me erg goed. Gelukkig krijg je wel je fireballs aangevuld bij een Bonfire!
    Waar kan ik nieuwe magie kopen? Ik heb al wel die undead Merchant in de Burg gevonden, heb ook al boog en pijlen om zo het Drake Sword te krijgen later :)
     
  2. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Woohoo..
    Eindelijk toch gelukt met Ornstein and Smough.
    Ik ben de tel kwijt geraakt hoevaak ik wel niet dood ben geweest,en was de game echt zat/...
    Maar is me nu toch gelukt en dat in me eentje zonder hulp:b:
    Ben nu level 82;)

    Waar kan ik nu het beste heen gaan volgens jullie?;)
     
  3. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Dan kan ik je helaas niet helpen.. Ik ben level 90.. Ik zou sowieso nog even wachte met Wyvern te killen. Ik denk dat je level nog wat laag is ;)
     
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Welk level raad jij me aan dan, als ik vragen mag?
     
  5. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik was level 70 toen ik 'm versloeg. Toen ging 't wel redelijk makkelijk. Op dit moment zal het vuur je nekken denk ik. Dat haalde bij mij toen de helft van m'n healthbar weg..
     
  6. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Hier staat waar je alle spells kan halen: http://darksouls.wikidot.com/pyromancies
    Maar het is aan jou of je daar echt gebruik van wil maken, of dat je gewoon de game wilt spelen en er vanzelf achter komt wat er op je pad verschijnt :)
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Heb je alles in het bos al uitgekamt? Heb je die hydra na de holle boom al gedood? Zorg voor een goed snijwapen als je de hydra aanpakt. Daarna zou je de catacombs kunnen clearen, ook zo'n gemakkelijke zone. ;) Een heilig wapen maakt dat gebied een stuk gemakkelijker en eentje vind je in de valley of the drakes. Dan is er ook nog het lava gebied (daar ben je al een stuk geweest) en de ingang bij Anar Londo waar eerst een barriere was. Ben alleen vergeten waar je ook alweer the lord vessel kunt vinden, die o.a. nodig is om de barrieres naar deze gebieden op te heffen.
     
  8. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    :)

    Dus nadat je O&S hebt verslagen ga je de lift op en daar ontmoet je Princess Gwynevere. Zij geeft je de Lordvessel :)
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ah oke, maar er moest toch nog iets mee gebeuren voordat de drie barrieres verdwijnen? Ik weet dat ik daar ook een tijdje heb vastgezeten, Lord Vessel in bezit, maar niet wetende wat er mee te doen. Ik meen dat je eerst naar die spookstad moet gaan en daar het een en ander moet doen. Ja, het komt nu weer terug. Volgende boss fight: Four Kings. Succes! Ik zou overigens eerst het bos 100% uitkammen. Dat gebied zou een eitje nu moeten zijn.

    Oh, hoop dat je wel een aantal transient curse items hebt verzameld powerslave.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2012
  10. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Als je de Four Kings hebt verslagen (en je hebt the Lordvessel in je bezit) is er een soort Lochness monster die je meeneemt. Op die plek is een altaar waar je de Lordvessel moet plaatsen. Daarna gaan de barrieres weg als ik me niet vergis. Je kunt trouwens beter eerst the Four Kings verslaan en daarna de Lordvessel gaan halen. Dan kun je namelijk nog bij de Darkwraith covenant :)
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2012
  11. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Spoilertags, bitches, spoilertags!

    Zo is deze thread een no-go area als je de game nog niet hebt uitgespeeld en ook zelf wat dingen wil ontdekken maar toch benieuwd bent hoe andere spelers deze game ervaren ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2012
  12. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Lochness monster waarnaar jij verwijst bij de 4 kings is de evil versie, de goede zit bij de Firelink. Nadat je bij 1 van hun de Lordvessel hebt geplaatst gaan de gebieden open en komt warp beschikbaar
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    true

    willen de andere luitjes daar een beetje om denken? :)
     
  14. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Tijdje bezig geweest vanmiddag,
    Ging lekker

    Bos in gegaan en alles daar gedaan,Butterfly verslagen,Great Wolf verslagen en Hydra verslagen daar;)

    Toen Red Dragon verslagen(geen souls gehad:mad:),
    Een Divine Weapon gemaakt en Catacombs gedaan en Pinwheel verslagen en ben nu in Tombs of the Giants,,,

    De game heeft amper verhaal mensen dus er valt weinig te spoilen..;)
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Helemaal mee eens. We verklappen niets over het verhaal, waarvan ik heus wel begrijp dat sommigen niet gespoiled willen worden. Volgens mij heeft powerslave666 nog steeds dat gevecht helemaal zelf moeten oplossen, want zoveel hebben we nu ook weer niet verklapt. Buiten dat: nu staat echt *alles* in spoiler tags, waardoor deze thread net zo goed onleesbaar wordt. Spoiler tags discrimineren namelijk niet en verbergen letterlijk alles. Zonder deze te openen zul je nooit te weten komen of de informatie je misschien toch had kunnen helpen. Maar openen wil je liever ook niet, want het is en blijft een spoiler tag en wie weet wat daar allemaal verborgen staat.

    En dat is juist het tegenovergestelde wat we vind ik willen bereiken in een thread over zo'n moeilijke game als DS. Uitgerekend deze thread heeft er *juist* baat bij om approachable te zijn voor mensen die alle hulp kunnen gebruiken bij dit spel. Overleven is voor sommigen al lastig genoeg in een game als DS en zolang het verhaal niet verklapt wordt vind ik dat wij onze members die kans op hulp wel moeten kunnen bieden.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2012
  17. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    misschien niet in het juiste topic maar, is er iemand die +- level 50 char heeft in demons souls??

    en wil diegene met mij level 4-2 clearen :b:
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Helemaal mee eens:b:


    Straks ff kijken of ik de Tombs of the giants kan halen..
    Wat een stom gebied trouwens:'-(
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2012
  19. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Yay, heb de Taurus Demon verslagen en het Drake Sword gehaald... Ook al dat everzwijnbeest verslagen.
    Vraag me nu wel een beetje af waar ik heen moet.

    Ik heb die mystery key al gehaald... iemand tips? :)
     
  20. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    En @ Zifnap

    Ja, maar deze game draait ook om ontdekking (en er is wel een verhaal maar dat moet je vrijwel volledig zelf ontrafelen) en het is gewoon een beetje minder om al precies te weten welke bazen je kunt verwachten en hoe je deze het beste kunt aanpakken(door één vluchtige blik op de thread te werpen). Je kunt ook gewoon boven een spoilertag zetten 'Eindbaas Anor Lando' of 'Strategie voor Sen's Fortress' of weet ik veel wat.

    Maar goed, als jullie het hier niet mee eens zijn en ik de enige ben die er zo over denkt leg ik me er bij neer en wacht ik met het lezen van deze thread totdat ik 'm eerst uitgespeeld heb :)

    Maar waar vind ik een site waar spoilervrij de belangrijkste basic's van deze game te lezen zijn... Iemand?
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2012

Deel Deze Pagina