[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ah oke, dat ga ik dan ook nog wel merken, ben nu enchanting aan het levelen:{
    En wat betreft de elementium geode?

2. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb nog nooit items gekocht op AH, in 5man is toch wel beter te vinden of je laat het craften =(

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Mensen vraagje, heb net de scroll off ressurection geaccepteerd van een vriend van mij. Nu heb ik 1 van man characters al overgezet naar zijn server en faction, maar nu kan ik nergens meer kiezen om 1 mannetje naar level 80 te boosten? Iemand enig idee hoe dit kan?

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Je vriend boost een char tot 80, niet jij. Jij krijgt een debiele mount.

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    nee is andersom =) Had net even gebeld. Wat het dus is, je kiest OF een level 85 naar zijn server, OF een level 1 naar zijn server die dan 80 gemaakt word -_-. Had dusd verteld dat ik dit niet wist etc etc, over 3 dagen moet ik nogmaals contact met hun opnemen, dan zette ze mijn Priest terug en booste ze 1 character tot level 80 naar mijn keuzen =).

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Oh my bad, zie net dat JIJ de scroll hebt gekregen. :)

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Idd =) maar er stond, je krijgt 1 free character transfer, and 1 character boosted to level 80. Dus ik dacht ik zet er 1 over naar mijn maat, en ik kies er nog 1 uit. Maar ik had gebeld want ik had mijn Priest over gezet en kon er geen meer booste... En het is dus zo, je mag er 1 overzetten van 85, of 1 character laten boosten + overzetten.....

Over 3 dagen moet ik terug bellen dan is de cooldown af van de transfer en dan word me priest terug gezet en kan ik er 1 van lvl 80 kiezen. Dus wel relaxt dat ze dat toch doen.

8. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Jeej vandaag met mijn guild eindelijk Molten core gehaald! Voor mijn priest nu full tier 1!

9. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
  10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Uhhh?

11. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe verdienen jullie gold? Ik krijg het maar niet voor elkaar om een aardige bankrekening op te bouwen:mad:

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    AH. Als je het goed doet kun je 400-500k per week maken.

Ik koop nu alleen maar Elementium Ore en die prospect ik. Cut de rare gems en van de uncommons maak ik Rings en Amulets die ik weer disenchant. Verder stuur ik alle rode uncommons naar een anders char die er met alchemy weer rode rares van maakt (ben de namen even kwijt).

Koop voor 3k in op AH en verkoop dan in een dag voor tussen de 7k-10k.

Makkelijkste is gewoon handig met Auctioneer zijn en items kopen en verkopen. Beste is kopen in het weekend en verkopen op dinsdag.

13. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Wow, doe je netjes8)
    Ik heb JC al op 525, dus dat prospecten doe ik wel, maar daar verdien ik niet zo heel veel mee omdat ik niet zo veel geld heb om echt veel elementium te kopen. Ben nu bezig om enchanting te levelen.

Auctioneer heb ik ook, maar ik weet niet nog niet echt de items te vinden die je het beste kan kopen en verkopen, suggesties?

14. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Items waarvan de meeste mensen de waarde niet weten, maar die voor collectors lastig te krijgen zijn (vooral recipes/patterns/schematics etc.). En welke items dat zijn? Dat moet je gewoon even zelf uitzoeken. :+ Op wowhead kom je soms wel eens recipes tegen die niet meer obtainable zijn, dus die zet je in een lijstje en als je online komt laat je de addon gewoon naar alle items uit het lijstje zoeken.

Voorbeeldje van mezelf:

Gekocht voor 3g en kreeg er meteen een bod van 6.5k op. :thumbs:

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hmm, zit te denken, Welk mannetje van 80 zal ik pakken? Ik heb al een Mage, DK, Priest en Warlock. ( Mage is 75 maar kies toch liever een hele nieuwe ofc:p ipv maar 5 leveltjes )

Zat te denken aan een druid.... Kun je alles mee... Heals, Tank, DPS, Onzichtbaar etc. Maar Shammy is ook wel vet..... hmms

16. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Gewoon stoppen met spelen....

17. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Woot, welke addon is dat dan? En het recipe is ook gewoon van een vendor ofzo?

Laatst bewerkt: 13 mrt 2012
  18. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Auctionator. Recipe is ook van de AH, dus je moet wel een beetje geluk hebben. ;)

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ben al gestopt met spelen... Maar een gratis mannetje van 80 sla ik niet af -_-

20. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Hmm, heb een beetje rond gekeken maar niet echt wat nuttigs gevonden:mad:
    Of er staan er al 20 op of het is een rare drop met 0.0003 drop chance..

Deel Deze Pagina