[XOne] Forza Motorsport 4 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    F en E klasse vind ik ook niet zo boeiend. Vanaaf B klasse wordt het leuker. Hij is ook veel afwisselender met Bergachtervolgingen, Multi-Class en nog een paar dingen maar weet hun naam ff niet meer ( Slalommen langs pionnen als je PGR hebt gespeeld dan weet je wel wat het is en kegels omver rijden) en je hebt Rivals.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2012
  2. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Jewel, waarom omdat die reward lijst gebaseerd is op wagens die standaard in de game zitten, die rewards worden op basis van PI etc. gepakt. In mijn geval was ik toe aan een R3 auto en had net de ferrari 458 GT gedownload en stond die tussen de standaard 4. :thumbs:
     
  3. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond die Season Play wel uitdagend en waarvoor koop je dan ingodsnaam een race game voor? :emo: Om een beetje te tunen e.d. 8)
    Wat ik zwaar kut vind is dat je tegenstanders altijd max PI zijn dus getuned, vind dat wel minder want je kan het wel standaard zetten maar kost je -25% 8)
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    FM5 moet gewoon een aangepast Career systeem krijgen, want Season Play is echt niet alles hoor. Zeker niet als je het al in FM3 en FM4 hebt gehad.
     
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik koop alle forza's omdat ik de vrijheid in het spel zo gaaf vindt. je wordt in niets beperkt. ja de banen na. maar wat je er doet is jouw invulling, ga je taggen, driften, racen, slalommen etc. alles kan.

    ik ben tot lvl 29-30 gekomen in de singleplayer, maar daarna heb ik het niet meer gespeeld. ben nu lvl 76 en die heb ik gehaald door rivals(driften) en Driften.



    Ik hoop dat Forza Horizon btw de zelfde tuning/paint-mogelijkheden meekrijgt als de huidige FM's.. zou geweldig zijn om met je driftbak de openbare weg te verkennen en een paar rubberstroken achterlaten...

    (of nog leuker, auto + aanhanger combinaties) dikke RS6 Avant met een driftbak op een aanhanger... *kwijl*
     
  6. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2012
  7. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Wil iemand een replay plaatsen van zijn ZR1 race, ik kom gewoon niet onder de 1:35 en ben benieuwd waar jullie snelheid pakken en houden.

    Als je de tijd van Montoya zoekt, staat in mijn favorieten!
    En zie dat Montoya niet clean heeft gereden, teld dan de ronde tijd of telt het ook mee als je clean hebt gereden?
     
  8. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Je hoeft alleen een Clean Lap te doen rondetijd maakt niet uit... Ook al doe je er 3 minuten over als die maar clean is..
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2012
  9. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    maar stiekum wil ik ook wel die tijd verbreken!
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    +100000
     
  11. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat is wel uitdagender dan alleen een Clean Lap neer te zetten.. Je auto tune helpt ook veel, als je goed tunen win je echt meerdere seconden..
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2012
  12. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Mag je in die race een tune gebruiken dan?
     
  13. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    My bad kan dus niet ... Als ik Rivals speel dan meestal Rivals waar je wel mag tunen, die ZR1 is stock only.
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2012
  14. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    had het gezien, heb ondertussen wel weer een seconde van mijn tijd gehaald dus kruip langzaam omhoog
     
  15. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Tot wanneer is die? Ik moet nog een tijd zetten.
     
  16. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Geloof dat deze de hele maand geldig is net als Rampage was en de rest duurt een week volgens mij maar pin me er niet op vast.
     
  17. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Ook nog maar even gaan doen dan
     
  18. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    sla ff je replay op als je een snelle ronde hebt gedaan, ben erg benieuwd hoe snel jullie kunnen!
     
  19. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kant toch gewoon de replay van rivalen bekijken wanneer je via Y op het leaderboard een andere rivaal kiest?
     
  20. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een tijd van 07:59:521 neergezet op de Ring met de Gallardo LP570-4 Superleggera. Ik sta nu op #1785 in de leaderboards. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina