[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Gister ook maar eens deze game aangeschaft. Vind et supervet! Boven verwachting eigenlijk. Goeie mix van objective/actie en lol. Een keer wat anders als die ander
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die laatste snap ik niet echt, rennen met een mesje alleen? Miss stealth/donkere maps ?
     
  3. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Inderdaad, maar mensen zijn gewoon verwend geraakt. Vroeger kreeg je bij games een paar map packs verspreid over een á twee jaar en toen klaagde niemand daarover. :emo:
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Ben toch vooral benieuwd naar de Armored Kill dlc, nieuwe voertuigen lijken me erg tof en vooral die enorme map, helemaal met 32vs32 _O_.
    Ben echt benieuw hoe groot die map gaat worden, tot nu toe is Heavy metal uit BC2 volgensmij de grootste map en die is echth eel lang, maar niet zo breed.
    Ben ook wel benieuwd hoe ze het op de consoles gaan doen, kan me voorstellen dat ie veel te groot daarvoor word.

    E:
    Ik hoop maps met bijvoorbeeld veel regen/sneeuw en andere extreme weersomstandigheden.
    Tegen het eind van de SP had je ook een missie waarbij je een stukje door het bos moest, het lijkt me toch wel heel tof om een map in het bos te hebben :).
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2012
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  6. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Niet in de gehele battlefield serie waar men het nu over heeft. Vergeleken met maps uit 1942 en BF2 was hij 'gemiddeld'. ;)

    Sowieso zullen de maps op de console kleiner zijn dan op de PC. Mag ook wel aangezien het verschil in player aantal.
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041

    Was deze al geplaatst?
    E:

    Lijkt we inderdaad wel wat op.
    Hopelijk worden ze een beetje als Rainbow Six, dus kleine maps maar wel erg tactisch.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2012
  8. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik ben erg benieuwd naar deze dlc. Maar hoe veel gaat tie eigenlijk kosten, 1500 points zoiets?
     
  9. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Battlefield Evolved gelekt... Release herst 2012... Ook een nieuwe Batman..

    2012 release schedule from a major UK High Street retailer obtained by MCV has mentioned two new titles for the first time.

    Firstly, it suggests that Warner Bros’ upcoming summer movie hit The Dark Knight Rises will be accompanied by a video game tie-in.

    Furthermore, owing to the nature of the in formation MCV obtained, it suggests a physical release rather than a smaller-scale digital title.

    Also on the list is a game called Battlefield Evolved. No further details are known.


    Mar 9, 2012 - According to a rumor, a leaked retail calendar has outed a Dark Knight Rises game and a new installment of Battlefield, plus GTA V's release window.
    Read More »


    http://www.mcvuk.com/news/read/batt...night-rises-games-appear-in-retail-sch/092536

    http://uk.games.ign.com/articles/122/1220475p1.html

    http://www.psonly.nl/nieuws/31184/GTA_V,_Battlefield_Evolved_&_Dark_Night_Rises_in_2012?/
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2012
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Lijkt me sterk aangezien deze herfst Medal Of Honor uitkomt.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad, echt no way dat er dit jaar een nieuwe Battlefield komt.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zal wel iets voor iOS/ Android/ F2P/ Vita of whatever zijn

    of misschien de goty edition met alle content
     
  13. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk ook dat het een Goty wordt ..... Ik hoopte alleen meer op een HD Remake van een oudere Battlefield.. _O_
    Ik poste hem alleen verkeerd moest in het geruchten topic en vergeten te bewerken ..
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2012
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wanneer komt die fucking patch nou :mad: Ik begin echt een gruwelijke hekel te krijgen aan alle CQB door die fucking usas. Geen zak meer aan zo...
     
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Deze maand.
     
  16. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Vandaag een paar potjes gespeeld, pas toen ik metro speelde kwam ik terug in mijn flow en eindigde ik 1ste en het potje gewonnen. :thumbs:

    Had ook een goede teamgenoot die goed positie in nam zodat wanneer ik dood ging ik onmiddellijk op hem kon spawnen.
     
  17. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe krijg je bij Jets precies punten erbij?
    Ik killde namelijk iemand met mijn AH-10 Thunderbolt, maar toen ik achteraf keek stond er niet +50 ..
     
  18. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Kills en punten die je met dat ding maakt tellen niet mee. Dat is een bug. Je krijgt ook geen vehicle disabled en vehicle destroyed als je een thunderbolt kapotschiet.
     
  19. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar hoe krijg je dan de punten bij een jet?
     
  20. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Op het moment staat er "Spring" als release date op hun blog. :emo:

    Ik zie EA/DICE er wel vooraan om dan te wachten tot juni om vervolgens te zeggen "wat, het is nog steeds lente". :+
     

Deel Deze Pagina