[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kun je met de MP ook je readiness verhogen, EMP ofzo, als je nog geen nieuwe Playtrough hebt opgestart?

Als dat kan ga ok zo meteen direct MP doen. Ik weet namelijk niet hoe dat idee werkt tussen MP en SP.

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Vind dat 'verplichte' mp echt ruk... dan maar niet het beste einde

4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Als je MP doet komt dat dan gewoon bij je single player? Of moet je eerst flink mp doen en dan sp pas starten?

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Precies mijn vraag. Wil dat wel weten aangezien ik klaar ben om of ME 2 of om een nieuwe start met ME 3 te gaan maken.

6. Seh

Seh Guest

Ik speel nu MP en het komt gewoon bij mijn actieve playthrough. Is best vermakelijk trouwens imo, voor een uurtje. :) In dat uurtje ben ik van 50 naar 60% gegaan.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heel mooi, maar heb je ook antwoord op de vraag van mijn en Vegeta?

Edit: Door dit soort commentaar krijg ik wel het idee dat je gewoon een nieuwe PT kunt starten als je eerst MP doet:
    http://gametipcenter.com/mass-effect-3-how-to-increase-galactic-readiness-rating

Maar ik heb ook ergens gelezen dat het je readiness optelt bij je huidige playtrough.

Laatst bewerkt: 12 mrt 2012
  8. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ik zit dus ook te kijken want ben nog met deel 1 weer bezig maar denk doe intussen wat mp van 3. Maar dat helpt dus niks als ik daarna de single van 2 speel en die wil gebruiken voor mijn deel 3 plathrough. Want dan is al die mp voor niks

9. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    volgens Bioware moet je ook het beste einde kunnen krijgen zonder de Multiplayer te spelen...
    je moet dan wel zoveel mogelijk sidequests doen enzo om je war assets te verhogen..

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan gaat het dus op je huidige playtrough af.

Je moet dus eerst een SP starten voor het effect van MP op je SP komt.
    Dit kan beter BW.

Dan ben ik alleen nog benieuwd hoever je met de SP moet zijn. Ik heb namelijk het idee dat je volledige controle over de Normandy moet hebben voordat het echt effect kan hebben. Je moet dus zelfstandig de war room in kunnen heb ik het idee, maar ik kan het fout hebben.

Zou wel zonde zijn als mijn theorie klopt.

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik snap geen zak van je.

Je readiness slaat op elke playthrough, bij nieuwe en bestaande. Als je 80 hebt bij je bestaande, heb je dat ook met een nieuwe.

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja als je ME opstart staat er gewoon in beeld op het schermpje rechts: readiness level: 88% en dan alle verschillende delen eronder.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat is het enige wat we wilde weten. :cool:

14. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zojuist de 'grote' missie op Tuchanka gehaald:

DAMN wat was die vet! Hoe die Thresher Maw de Reaper te lijf ging... Epic! Ook dat rennen naar die hamers terwijl die Reaper op je schiet...!

Wel heel verdrietig dat Mordin de pijp uitging :'-( Hij is zoooooo ontzettend cool! Wel interessant, want ik heb dus de 'goede' keuze gemaakt (genophage écht curen), hij was dus ws niet doodgegaan als ik naar die Salarian had geluisterd neem ik aan? Maarja, het gaat nu echt om de Reapers, en dan heb ik liever steun van Krogan dan van Salarians... Hoewel als je de Krogan had misleid had je het misschien wel allebei gehad...

Mensen wat is deze game vet!! Ben blij dat ik er niet al te snel doorheen ga. En die SP/MP synergie... Beetje klote ja. Gelukkig vind ik een potje MP op z'n tijd best tof. Alleen is het ook wel heel naaierig hoe ze je MP points willen laten betalen voor die packs... |:-

15. Seh

Seh Guest

Net Quarian vs Geth shit gehad, lastige keuze...
    Gekozen voor de Geth, lijken me veel sterker dan de Quarians. Tali pleegde zelfmoord, ik drukte op LT maar blijkbaar te laat? :'-( Kon je ze ook allebei redden, de Geth én Quarians? :eek:

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik vind er niks naaierigs aan. Het gebeurt ook al bij Fifa. Je hoeft het niet te betalen, want je kunt het ook zonder doen als je slim handelt of door gewoon veel potjes te winnen. Dit is meer bedoelt als back up denk ik dan als graaierig middel van BW en EA.

17. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ik ben op de hoogte van de story in Mass Effect. Heb walkthroughs gekeken van 1 & 2, maar me er nooit echt aan gewaagd.

Nu wel dus met deel 3, en ik vind het echt een top game! Alleen wat ik nu zo jammer vind is dat ik geen mogelijkheid kreeg om te kiezen wat ik in ME1&ME2 heb gedaan (grote keuzes dus).

Want nu zit ik dus..
    Opgescheept met Wreaf, in plaats van Wrex.

Nu ben ik al een paar uur met 3 bezig (zie spoiler), maar zit te twijfelen om eerst 2 (1 ook een goed idee?) uit te spelen en dan verder te gaan met een nieuwe save op 3.

Daarbij speel ik op pc, wellicht kan ik ook gewoon complete saves downloaden.

Decisions..

18. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan inderdaad complete saves downloaden, maar het is veel leuker om zelf door de hele trilogie te spelen, zo krijg je het verhaal het beste mee en heb je ook de beste ervaring. En de eerdere games zijn ook awesome!

19. Seh

Seh Guest

Gewoon heel de trilogy spelen man. Je kijkt toch ook niet alleen de laatste van een serie films/series?

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Neem Lord of the Rings maar als sterk verhalend voorbeeld. Het einde episch, maar niet zo mooi als je de voorgeschiedenis van de 3e film niet kent.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina