75 is zat normaal gesproken, als je voldoende (side)quests doet. Je moet voor het beste einde ongeveer Spoiler 4000 effective hebben . Ik heb nu iets van 5500 strength en 65% readiness. En ga nu richting de missie die richting het einde gaat denk ik Spoiler ik ga richting TIM. Maar eerst nog wat multiplayer om er zeker van te zijn dat ik voldoende heb. Over die Multiplayer: Speel nu met een Female Asari Vanguard, speelt echt awesome! Iemand die nu een potje wil? Dan ga ik even voor de benodigde readiness en ga ik voor de laatste missies!
Het gaat er denk ik af als je gaat spelen. Ik weet het niet precies, maar ben van 91 naar 87 gegaan binnen 2 dagen.
@ Seh, zelfde issue: Spoiler Ik zit op 75% en kan nog een save laden van een belangrijke Cerberus missie. Daarin kan ik nog een hoop side quests doen. Dus zal ik dat dan maar doen?
Welke missie? Zodra je richting dé missie gaat wordt je gewaarschuwd door Hackett dat het de reapers wel eens kan opvallen wat je aan het doen bent, dat is de 'trigger missie'' als die in ME2 ook was zeg maar. Als je precies de missie wil weten moet je het even zeggen.
Ik ga deze playtrough af maken met readiness van 58% en de volgende met readiness van 100%. Kijken wat het verschil is.
Stuk op de Citadel na Tuchanka was awesome, wat een game tot nu toe . Hoop echt dat het einde wel meevalt, rage tegen het einde is gigantisch op het internet. Spoiler Mindfuck, kut Udina. En gevecht tussen Kai en Thane was bruut. En weer een dode, net zoals Mordin kan Thane ook lekker rusten nu. Gedaan wat ze moeten doen.
Spoiler Ja, Udina was echt een wtf. Vooral dat Ash je eigenlijk niet geloofd. Misschien is dat anders als je haar als LI hebt?
Ik wil graag weten welke dit is ja. Als het voor die tijd niet daalt en na die tijd wel, die missie, dan hou ik er even rekening mee.
Wat ziet de smoke er in deze game slecht uit... Zijn gewoon 2d sprites/textures.... Valt enorm op met de sniper....
Daar zit ik nog voor met een save. Mooi, dan hoef ik in eerste instantie niet bang te zijn dat de readiness daalt. Ik ga die save dus mooi even laten en flink aan de zijmissies. \o/ Hartstikke bedankt.
Spoiler Had haar in ME1 als LI en nu ga ik ook weer voor haar maar ze had het er nog moeilijk mee. Ash is toch een toffe personage tot nu toen in ME3, had ik niet verwacht na haar facelift. Schijt aan Miranda.
Ja, ik ook wel eigenlijks. Helaas is zij mijn geliefde. Ashley voor ME 2, iemand anders tijdens ME 3. Vond het ook zo jammer dat zei of Ale.. krijg het niet over mijn strot, zo raar reageerde in ME 2, ondanks dat je met Cerberus werkt in die game.
Weinig zoeken: effe klikken op je linkerpookje, met RB/LB effe scrollen door de verschillende Citadel levels en je hebt een overzicht waar je wat kunt droppen/inleveren. FUCK man, zit nu bij die missie na het Spoiler uitschakelen van die reaper dat ik of Legion moet steunen, of Tali.....ik heb bijna full paragon.....wil ze eigenlijk het liefst beiden houden, maar is dat mogelijk???? Als ik MOET kiezen, ga ik voor Tali, no doubt.... ^ Help!
Spoiler Legion gaat hoe dan ook dood. Het beste kan je dus Tali niet exiled laten raken in ME2, gewoon de generaal redden en de server vernietigen voor je de reaper base aanvalt, alleen dan kan je Tali redden
Hangt er vanaf welke keuzes hij krijgt toch? Spoiler Eerst koos ik voor Legion maar kreeg toen een paragon optie voor vrede en heb toen de Quarians en Tali gered en de Geth waren zelfstandig en gingen de Quarians helpen . Je moet wel ruim vier streepjes Paragon hebben en dus de Korris hebben gered en er voor hebben gezorgd dat Tali niet Exiled was in deel 2.
Op goed geluk maar gekozen. Hieronder staat hoe je kunt weten of het lukt. Spoiler YES! Koos voor uploaden, en nu is het vrede! Heb beide! Had effe gegoogled en dit vond ik: " Gelukkig speel ik mijn RPGs altijd 100% uit inclusief alle SQ, dus dat heeft me hier echt gered!
Ik vind het quest systreem maar erg onoverzichtelijk; zo heb ik een quest waarvoor ik in de citadel moet zijn, maar kan nergens wat vinden. Ik vermoed dat dat pas later kan als meer van de citadel unlocked is. ZO ook moet ik in een bepaald stelsel zijn, maar in het begin zijn er nog maar weinig toegankelijk op de spacemap ... Ik kan die missie dus blijkbaar pas later doen. Dat terwijl ik juist alle sidemission probeer te doen voordat ik weer een priority mission doe. Verhaal vind ik wel cool en de combat is uitdagender dan in de vorige delen, dus dat bevalt prima... Wel zijn de control wat cluncky, al meermalen doodgegaan omdat shep niet in cover gaat, maar ff gaat rollen ...