Decepticons uitgespeeld en verder met de Autobots. De sfeer, het geluid en de stemmen maken dit spel. Kan niet wachten op het volgende deel
Ik hoop dat de gameplay bij het volgende deel wat minder stijfjes is. Dan heb je een echte supertopper.
vette preview van het vervolg http://tweakers.net/reviews/2530/4/preview-transformers-fall-of-cybertron-voorlopige-conclusie.html is er wel een topic voor? (kan het zelf iig niet vinden)
dikke grijns op mijn gezicht toen ik dit ineens in het spel hoorde [yt]CzE2BoNW6bc[/yt] Echt onverwachtse topper dit spel
uitgespeeld. Het spel was qua gameplay verder erg traditioneel maar verder echt genoten. Deeltje 2 kan niet snel genoeg komen
De andere Transformers spellen van High Moon studios zijn slecht, omdat ze gemaakt zijn met een deadline van de film. Met The War for Cybertron en The Fall of Cybertron hebben ze tenminste de tijd om er iets moois van te maken. En met het eerste deel hebben ze dat zeker gedaan. En de Generation 1 Transformers zijn 1000 x toffer dan die uit de films van Bay.
net begonnen met de game en damn wat een heerlijke game, zonder meer de beste transformers game ooit.. Heerlijke afwisseling IN de levels qua vechtstyl maar ook in transformen!! echt een heerlijke game.. en nu ga ik verder spelen haha =)