[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

What the hell over die laatste missie,
    heeft iedereen dat Shepard en de rest van je team geraakt wordt door zo'n huge reaper net voor je de citadel in gaat?

What the fuck, snap geen reet van het einde. :emo:
    Ik sprong in The Crucible beam, wat dat betekende weet ik niet maar volgens mij was het dat nieuwe DNA gebeuren. Laatste shot waren EDI en Joker hand in hand (Joker leek wat machine te zijn) en mijn LI, Liara op een mooie planeet.

De Relays gesloopt, de crew geland op een planeet zonder tech en beginnen dus 'opnieuw' net als de rest van het universum denk ik. Alleen nu half dier half machine in mijn playthrough. Dus de komende jaren geen ruimtevaart gok ik zo. Tenzij ik iets gemist heb en/of mensen geluk hebben dat ze met elkaar op een planeet komen waar dingen het nog doen en ze genoeg kennis hebben. Wel makkelijk om nu een nieuw verhaal te schrijven.
    Raar man.

Dat stukje na de credits. _O_

Laatst bewerkt door een moderator: 13 mrt 2012
  2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Jongens klein vraagje.

Wat is jullie favoriete assault rifle? Ik zelf speel met de vindicator. Licht gewicht, behoorlijk accuraat.

Maar ik vraag me toch af of er niet een betere is. Die mattock heb ik geprobeerd maar vind dat je daar wel weinig ammo mee kan nemen.

Overigens ben ik een Vanguard, dus hij mag niet al te zwaar zijn.

En zijn die spectre wapens de coins waard?

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Dat DLC wapen gebruik ik, heerlijk wapen!

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Die met die groene beam? Is die niet rete zwaar? Klote voor je powers lijkt mij.

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ach ja, ben zelf Adept en heb er niet zoveel last van, gewoon een licht pistool erbij nemen, dab is het wel prima.

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik gebruik die ook. geen zorgen over ammo, enorm accuraat, krachtig. Wat wil je nog meer :p

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Garrus gebruikt hem bij mij, heb zelf alleen een simpele SMG. Biotics all the way <3. Hopelijk kom ik snel de Locust SMG uit Kasumi DLC tegen, die was baas.

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Pfff ik kan er zo slecht tegen als je tegen bazen vecht en je ze zonder enige moeite kapot maakt, maar dan net voor het einde komt er een cutscene en ben je verslagen. Wat een onzin :mad:

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik zit tegen het einde aan te hikken maar heb werkelijk geen idee wat je bedoelt...

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik gebruik op moment een wapen, weet niet hoe die heet, die heeft 3 bursts als je een keer schiet. Bye Bye Cerberus agenten. _0/

Ik heb daar een extra lange loop op met een extra magazijn. Echt, vlam zelfs met gemak door een Atlas heen. Ok, heb de game op zijn makkelijkst, maar ik kan de verschillen tussen de vijanden nog wel merken.

In de MP ook al een keer gebruikt en dat is echt geweldig. Gisteren in een keer door naar level 14 en 2 maal brons gewonnen en bij silver net niet wave 10/11 gehaald.

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    kai leng op tessia. Ik had zijn shields binnen 20 seconden weg, rent ie terug, herhaal en cutscene

12. Seh

Seh Guest

Dat is het verhaal he, anders ben je na die missie al klaar. 8)

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Gevonden :)

@seh: ja dat snap ik ook wel, maar ik snap niet waarom ik dan moet vechten. Gooi het lekker in een cutscene dan.

14. Seh

Seh Guest

Dan moet je een film kijken.

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    :{ of ik mag dat zo opvatten? Als ik dat een nutteloos gevecht vind... En mass effect is ook zowat een film als je alle cutscenes kijkt. Ik vind dat leuker dan een gevecht waarvan de uitkomst al bepaald is.

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wat ik echt uber vind is dat deze game een quicksave optie heeft! Een first op de consoles. Snap niet waarom niet meer devs dat doen...

17. Seh

Seh Guest

Het einde van elke game (behalve dan ME :+) is meestal ook al bepaald. Your argument is invalid.

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    *kough* Ik zeg niks... :x *kough*

19. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat nu bijna 14 uur bij mij op de teller en heb pas 5 priority missions gedaan. Er is zo veel te doen op de Citadel!

20. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Jezus, net wilde ik voor het eerst eens de multiplayer gaan doen..
    ik ga naar multiplayer, kies voor quickmatch.. zoekt ie naar servers of matchen..
    krijg ik de hele tijd melding dat verbinding met de servers zijn weggevallen en dat ik opnieuw moet verbinding maken :confused:

iemand nog problemen? heb het echt 10 geprobeerd en telkens valt hij uit :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina