Tot mijn verbazing,zag ik nadat ik de nieuwe content van mw3 had gedowload mijn gamerscore op 0 stond? Ik heb al die tijd geen enkele keer gecheat of wat dan ook!,Is het mogelijk om dit te herstellen?
Ik start net fifa 12 op en na een update zie ik dat ik ook alles kwijt ben.. Je bent dus niet de enige
Zal wel een server probleempje zijn. Ik denk niet dat de gamerscore echt weg is. Hoop ik. Ik heb de Xbox nu aan staan, maar durf em zelfs niet eens uit te zetten of iets anders te gaan doen.
Op xbox.nl ben ik ook alles kwijt , als ik op trueachievements.com kijk staat alles er nog wel. Het zal wel opgelost worden ga ik vanuit
Haha wtf, moet wel een database probleem zijn o.i.d. Maar dat zullen ze wel weer recht kunnen trekken.
ben zelf geen achievement hunter dus boeit me vrij weinig! wel lullig als dit niet goed zou komen.... wat ik niet verwacht vast wel of andere backup die alles weer hersteld!
Tuurlijk is het maar een gamerscore, iets wat verder maar heel weinig betekend, maar het is toch iets wat veel mensen jarenlang hebben zitten opbouwen. Zou erg kut zijn als dat zomaar weg is.
Zo kan je het oplossen! Sign out, Druk op x om in te signen. Kies download profile, voer gegevens in. Klaar!
thx, werkt netto maar 120 punten verloren, ik had bij sonic generations alles gehaald op 1 na maar dat is niet te zien. Ingame heb ik 't btw dus wel geunlockt allemaal.
Chill jongens, niemand is gereset. Anders zou je daar nog wel officieel een mailtje van krijgen. Is vast zo weer opgelost.