FM4 [Finished] Scirocco R Cup [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 13 jan 2012.

1. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Le Mans woensdag avond a.s.

Heren coureurs;

Morgenavond staat Le Mans (semi) endurance op het programma. Nogmaals let op dat in je deze wedstrijd in de eerste bochten meer kunt verliezen dan winnen. Houdt i.i.g. je bodywork heel en gun je tegenstanders het licht in de ogen.

http://img24.imageshack.us/img24/4978/lemansq.jpg

Verder let op bij de beide chicanes op de Mulsanne Straight, indien je een chicane mist, c.q. verremt en buiten de baan komen, ga dan svp rechtdoor door de slalom barriers en niet direct terug het circuit op. Dit is geen verplichting maar als er tegenstanders in de buurt zijn wel de makkelijkste en veiligste oplossing.

Let op dat de pit ingang voor de Ford Chicanes aan de rechterkant ligt.

Veel succes met voorbereidingen.

grt A.

N.B. aangezien Juniorr22 verwijderd is uit de cup wordt zijn plek ingenomen door Alpha. Alpha wordt vaste rcoureur behoudt reedszijn eigen behaalde punten. De punten van Juniorr worden niet verdeeld.
    N.B.B.., misschien leuk om een onvervalste Le Mans start te doen. Iedereen gaat op straat voor zijn voordeur staan en rent 20.15 uur naar zijn xbox om de race te beginnen :b:

Laatst bewerkt: 13 mrt 2012
  2. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Let tevens bij de pitstraat op voor de chicane dat je niet afsnijd!

3. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Wellicht vermelden dat je bij plaatswinst dan je plek moet afstaan? Staat weliswaar ook in algemene regels, maar in het heetst van de strijd...?
    2e is uber-lol!

Kweenie of ik mee kan doen overigens als reserve, is druk werkweekje en wil graag nog wat tijd met m'n dochtertje besteden ;)

Have fun iig. Zet dus tijdig je voordeur open, een voordeur veert namelijk niet mee als je ie dicht is.

4. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Asjemenou75 & Flavourlicious,

Ben ik officieel opgenemen in de lijst als reserve?
    Zouden jullie de liveries naar mij op kunnen sturen, dan kan ik mijn auto afronden! Mocht het een probleem zijn dan zoek ik ze wel even op!

Tevens vroeg ik mij even af hoe het in zijn werk gaat wanneer je reserve coureur bent - nodigen jullie mij uit wanneer er plek is of moet ik gewoon joinen?

Gr Seda

5. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Asjemenou, maar ik woon 2 hoog :/ xD

6. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    OK, trek ik recht.

Jij en Blauw Hok beginnen op de BG. De rest start vanuit de kelder.:p

Laatst bewerkt: 13 mrt 2012
  7. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PS. De langere racetijd betekent dat er geen replay tot de beschikking is, omdat de replay maar zo'n 25 minuten kan opnemen.

8. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Neemt de replay het begin of het einde op?

9. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Hallo Seda,

Flavour zal je op de BU-lijst zetten.

Verder geldt dat je als Back Up rijder de lobby moet joinen, voeg 1 van ons toe aan je friends list. Mocht er onverhoopt nog een geplaatste coureur willen meedoen maar dat niet kan omdat de lobby vol is, dan wordt de laatste BU rijder die in de lobby is gekomen verzocht de lobby te verlaten, enzovoort.....dus gewoon proberen.

Echter omdat wij je nog niet kennen en het niveau van elkaar niet in kunnen schatten, stel ik voor dat jij na de race meedoet (+/- 21.00 uur), dit omdat we richting het eind van de cup gaan en we willen voorkomen dat er narigheid ontstaat waar een nieuwe coureur eventueel bij betrokken is, hopelijk heb je daar begrip voor.

Na de race rijden we het circuit dat we de week erna rijden. Dit gaat iets meer ontspannen en mocht er dan iets gebeuren heb je niet meteen het veld over je heen.

Vinyls had ik reeds uit mijn winkel gehaald, zal ze (hopelijk) vanavond weer erin zetten (GT: asjemenou75 --> zie ook OP)
    grt A.

10. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Ja dat is een probleem Bij FM4, gelukkig neemt de replay de eerste 25 minuten op. Vaak is bij een endurance na 25 minuten het veld al danig uit elkaar dat er hopelijk niet teveel "akkefietjes" zijn.

Mochten die er wel zijn, svp melden aan de FlA. Wij zullen dan hoor en wederhoor toepassen, maar ik ga ervanuit dat we met volwassenen rijden ;)

Wel aan iedereen een oproep om een foto/screenshot o.i.d. te maken van de eindstand.

grt A

11. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De replay neemt de eerste 20/25 min op en houd daarna gewoon op.

12. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Prima plan, ik heb namelijk nog niet echt kunnen oefenen vanwege tijdgebrek. Ik heb er alle begrip voor dat jullie in deze fase van de competitie zekerheid willen hebben van het niveau van een deelnemer.

Zie jullie morgen rond de klok van 9.

Greetz Seda

13. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil iemand mij alvast depressief maken met het posten van tijden ???

14. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409

Ik ben de laatste tijd veel bezig geweest met de DTM art, maar je staat nu op de lijst! :)

15. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Ik vermoed dat ik morgen laat de lobby join, maar nog wel op tijd voor de quali en race.
    Ik schat in 19.50 uur. Dus raceplek niet weggeven.

16. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Compliment voor je DTM startpost, ziet er weer erg vet uit!:)

17. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
  18. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Iemand? :+

19. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Goed advies.:thumbs:
    Misschien voor aanvang practice in de lobby een verkorte huishoudelijke mededeling van de gevaren hierboven beschreven.
    Want na de Miata cuprace van afgelopen zondag zag ik in de Le Mans practice in de achteruitkijk spiegel en replay een beetje chaos en te laat remmen in de eerste serieuze bocht.

20. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, heb de laatste paar dagen de verkeerde Le Mans geoefend ... :mad: toch goed dat ik kan lezen ... ......

Deel Deze Pagina