Ja zal straks ff dat forum door nemen zit nu op me telefoon. Zal de dingen van DG daar voortaan vragen. (sorry) off topic
Kopen. of een mazzeltje hebben ik had gister toevallig een SIF Ibrahimo dat zijn toch zo'n 1.1 miljoen coins
Ik heb ook.SIF Ibra en hij is echt geweldig. Ben benieuwd wanneer er toernooien komen waar je dus ook een speler of een pack wint. Kijk maar bij de toernooien en je ziet 3 regels staan aan de linkerkant
Verdiep je een beetje in de formatie kaarten 433-4321-4312-442-451-41212 als je de prijzen een beetje door hebt kun je ze goedkoop van de trade afhalen met de 59min methode en die dan weer met winst verkopen.
Haha nee powah gewoon voor de lol 5k ofzo, had gister gen tijd moest ff een team maken voor dat toernooi, las dat je een moeilijke tegenstander bent ik ben niet heel goed hoor dus makkelijk coins afsnoepen ;d. . Wel moeilijk om een team te maken dat 4 stars is en gouden bank. Iemand suggesties voor een 4stars team? Het liefst serie à met elia en abate .
Je moet dan een bank hebben met allemaal 75 spelers. En een goede tip voor een CB is Ogbonna uit de serie B
Ja je bank moet goud zijn, zet je gewoon 75 overal keepers op. Verder zul je ook wat zilveren of bronzen moeten hebben. Of hele lage gouden. Wat voor opstelling speel je?
Ik weet niet hoeveel coins je hebt, maak anders een goud team met mooie Silver en Bronze IF spelers Kun je echt een briljant 4 sterren team maken Voor een lijst met alle IF's:klik