[XOne] Forza Motorsport 4 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    dan kun je toch alleen zijn ghost zien?
     
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    moet je je voorstellen, zo'n slingerige weg, 10 auto's die achter elkaar aandriften .. in FM4 is het mogelijk, maar die banen ken ik al zo goed dat de uitdaging minder wordt...
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Mij lijkt het vet om in die backdrop te driften die je in het menu ziet:

    [​IMG]
     
  4. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    als dat zou kunnen, dan bouw ik mijn sequentiele shifter om tot handrem(kwestie van hardwire-en) en dan zou ik de eerste 5 dagen niet meer eten/slapen...
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Haha geweldig om jou over het driften te horen altijd :thumbs:, doe je in het echt ook iets met driften?
     
  6. Rovaro2

    Rovaro2 I am the Stig!

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    King of the Track leaderboard op facebook is ook weer live, 1:32.117 is uiteindelijk de cleane tijd geworden van Montoya.

    Zoals LoyallRonin eerder al aangaf, hoe langzamer je ronde lijkt hoe sneller die is en in de kombocht naar het rechte stuk kan je meer tijd verliezen dan winnen als je voluit gaat.

    Check vervolgens het leaderboard of je er tussen staat (let op, je staat er mss niet direct in na het zetten van een tijd in de rivals mode):
    http://www.facebook.com/forzamotorsport/app_268350869893912

    Edit: te winnen:
    "Everyone who participates in the March King of the Track will be eligible to win a 2011 Aston Martin V12 Zagato (Villa d’Este) from the March Pirelli Car Pack (March Pirelli Car Pack required to redeem). In addition, those who beat Juan Pablo’s time in the Rivals Mode event will win a 2007 Lamborghini Murcielago LP640 unicorn car. The overall top prize winner will also win a special grand prize."
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2012
  7. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    1:32.852 met heul veel moeite neer kunnen zetten en clean, maar ja hij blijft een coureur! ik ga zekers proberen of ik er onder kan komen maar als iemand tips of trick heeft over welke versnelling waar etc dan houd ik me aanbevolen?

    Ik kreeg van een forum de tip of te short shiften naar de 5 voor dat je de laatste bocht ingaat (de kom) doen meer mensen dat?
     
  8. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Een tijd van 1:31,3 neer kunnen zetten. Voornamelijk heel rustig gas gegeven om niet te gaan glijden met de auto. De meeste bochten dan ook in de 3e versnelling gehouden ipv de 2e. De laatste bocht geef ik geen volgas en houd hem in de 4e versnelling. Ongeveer halverwege de bocht rustig het gas indrukken en naar de 5e versnelling.
     
  9. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
  10. Gaara NL

    Gaara NL Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik xbox live gold nodig om uni cars te krijgen? Heb die tijden van vorige maand makkelijk gehaald maar geen car
     
  11. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja Unicorns worden gegifted door medewerkers van Turn 10 en voor gift cars heb je gold nodig om ze te binnen te halen..... Maar je zou wel een bericht moeten krijgen dat je gift cars hebt ontvangen.. Of ze al verstuurd zijn weet ik niet heb zelf niet mee gedaan..
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2012
  12. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm lees net toevallig de Car list van FM4 dat er een nieuwe pack aan komt met 8 auto's genaamd TBA?
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Stel je koopt een DLC, moet je dan de auto's in de game ook gaan kopen met credits? Of heb je deze dan gewoon tot je beschikking? En stel ik koop een Season's pass, krijg je dan alle DLC's die er tot nu toe zijn uitgekomen?
     
  14. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    TBA = To Be Announced


    Wanneer je DLC koopt moet je ze inderdaad kopen om ze in je garage te krijgen, natuurlijk kan je wel bij vrij spelen of online de auto bij de fabrikant selecteren. Met een Pass kan je de DLC waarvoor deze geldt gratis downloaden
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2012
  15. Rovaro2

    Rovaro2 I am the Stig!

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zouden die 8 dan zijn, maar waarom 8 ipv 10 :confused: Mss een soort wishlist DLC?
    2012 Chevrolet Camaro ZL1 [TBA DLC]
    2012 Chrysler 300 SRT8 [TBA DLC]
    2012 Citroen DS4 [TBA DLC]
    1964 Lotus Cortina [TBA DLC]
    1958 MG MGA Twin-Cam [TBA DLC]
    2012 Mini John Cooper Works Coupe [TBA DLC]
    1987 RUF CTR "Yellowbird" [TBA DLC]
    1997 Volvo 850 R [TBA DLC]

    Edit: deze zijn ooit al eens genoemd als mogelijke DLC voor de February pack dus blijft afwachten of ze er überhaupt gaan komen. Lotus Cortina lijkt me overigens wel tof.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2012
  16. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Die RUF CTR mag er anders ook best wezen!
     
  17. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    MGA, Cortina, Yellowbird en 850R \o/
     
  18. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Yellowbird, 850R, 300 SRT8 en Camaro LM1! \o/
     
  19. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    DS4 dus, maar de 5 mag er ook zijn.
     
  20. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    wie heeft de rampage giftcar gekregen? ikke wel maar dacht dat we twee zouden krijgen, ook een voor het verslaan van zijn tijd? iemand?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina