[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 24]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    The Good, The Bad And The Ugly

Ik denk dat westerns niet zo aan mij besteed zijn. Ik zie bij deze film ook niet zo goed wat het zo onderscheidt van andere films. Het raakte me gewoon niet, het is wel goed gemaakt voor zijn tijd maar dat geldt wel voor meer films. Ik zie wel dat het tempo, de spanning, de sfeer, omgeving en acteerprestaties bijzonder zijn maar het deed me gewoon niet veel. Echt jammer. Misschien moet ik hem maar een tweede keer kijken.

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Vond je? Ik vond het wel mooi gefilmd en zo, maar voor de rest vond ik het verhaal nogal saai en eigenlijk het enige spannende was dat mensen levend verscheurd werden door wolven. Ik vond het meer een 7. Of beter nog, een 6,9. :+ Ik heb hem gisterenavond gezien.

Overigens, weerwolven bestaan niet. :+

3. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Gisteravond zeker ook nog naar Underworld gekeken? :+

4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Wolven ja :cool:..

Enige wat ik wel echt hinderlijk vond
    was hoe voorspelbaar iedereen dood ging. Had al in 't begin het idee dat hij de enige zou zijn die het overleefde/over bleef.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ben er ook heen geweest en vond het prima vermaak. Wel een 7 waard, maar wat betreft Neeson zijn personage:
    Het is wel duidelijk dat die hartstikke dood is in dat hol van al die wolven, zeker tegen dat beest van een leider.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    En de muziek dan? :eek:

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Tintin
    Genot voor het oog en alle subtiele en minder subtiele hints naar de verfilmde en andere comics zijn bijzonder leuk als liefhebber.

Ik vond het zo opvallend dat de film ongelofelijk trouw aan het boek begint (tot dialogen aan toe), maar tegen het eind de weg helemaal kwijt raakt. Ik ben blij dat het detail van de wereldbol er in ieder geval nog in zat.

Maar boe! voor het weglaten van de haaienduikboot! :mad:

Als de opvolger daadwerkelijk Prisoners of the Sun wordt, dan kan ik mijn geluk niet op. _O_ Rascarcapac!

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja dat vond ik ook.

Ik had ook al vanaf het begin gedacht dat iedereen dood ging.

9. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Ook zojuist gezien. Op enkele 'inkak' momentjes na een mooie film inderdaad.

Helemaal gelijk wat betreft Liam Neeson, wat een klasse akteur is dat toch_O_

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Drive gekeken. Wat een dikke film! Hele film geboeid, vond het echt spannend! Top muziek erbij, echt een sterke film! 8/10

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    The Human Centipede II
    Net als deel 1 een zieke film. Zwart/wit (op 1x schijnt na), wat het wat meer luguber maakt. Redelijk trage film, weinig gesprekken, maar toch boeiend, vooral omdat de hoofdrolspeler zo een eng, ziek mannetje is.

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb geen zin om het op imdb op te zoeken dus ik vraag het hier maar: hoe kan er eigenlijk een vervolg zijn op The Human Centipede?

Iedereen was dood aan het eind van deel 1.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Trailer is echt übergaar, kan je een beetje vertellen waar het verhaal om draait?

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Een fan, obsessed, wilt ook een human centipede maken, maar dan groter. In deel 2 kijkt ie steeds deel 1 als film.

Edit:
    Gaat dus om een mentaal niet helemaal 100% zijnde man, die geobsedeerd is door de film Human Centipede 1. Hij wilt het nadoen, met 12 personen. Ass-mouth en zo door.

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    The Grey

Een zeer onrealistische survivalthriller, met een kwalitatief uitermate teleurstellend einde.
    Absoluut niet de moeite waard om hem in de bios te zien. Is wellicht daarom zo vroeg de DVDrip gekomen? :+ Het is dat Liam Neeson erin zit..

4/10

Laatst bewerkt: 12 mrt 2012
  16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    John Carter

Na het lezen van verschillende reviews moet ik toegeven dat ik positief verrast ben door deze film. Had me er gelukkig niks bij voorgesteld.

De CGI, muziek in deze film zijn prima in orde. Tuurlijk, het verhaal is alá Disney, maar dat mag in dit geval de pret niet drukken. Tevens duurt de film met 2 uur en 15 minuten nog behoorlijk lang ook.

Vond het in ieder geval een zeer vermakelijke film.

8/10

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Het is gewoon ook echt Transformers 4. Zelfde muziek, zelfde soort actie, zelfde soort acteurs.

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Vind 'm er toch echt veel kutter uitzien. En Rihanna? Wtf...

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ook zo dom, film over deze tijd, waarin ze alleen nog schepen met kanonnen enzo hebben? Raar. 8)

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat een gayfilm zeg, ongelooflijk. Gewoon een trieste wannabe Transformers film met een Rihanna die elk shot moeilijk moet kijken.

Rihanna, echt?! Ze kan al niet zingen, acteren zal vast ook niks zijn.

Blah, razzie 2012 is er.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina