[XOne] Mass Effect 1, 2 & 3 [SPOILER ALERT]

Discussie in 'Games' gestart door Seh, 8 mrt 2012.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Er is nu min of meer DLC aangekondigd, zie frontpage XBW, maar jullie zullen mijn reactie daar denk ik ook wel begrijpen.

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Dat er DLC zou komen stond er ook al nadat je het spel had uitgespeeld, bovendien snap je wel dat er DLC komt.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Niet echt? Ik vind het einde goed zo.. Alle eindes

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik denk dat ik wel weet waar die DLC gaat beginnen :)

5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik denk dat er ook DLC komt om Omega te bevrijden ofzo :+

6. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Net uitgespeeld. Geweldig einde. Ik snap niet waarom er zoveel mensen kritiek hebben/teleurgesteld zijn. Alles is gewoon klaar nu. Het enige waar ik wel meer van wil weten, is wie die

Child nou eigenlijk is. Waarom is een kind een ruler van de Pattern, en waarom heeft juist hij die solution bedacht?

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Dat kind is dus een projectie van zijn dromen lijkt mij, of een indoctrinatiemethode.

8. Seh

Seh Guest

Dat kind
    lijkt niemand te zien in de eerste missie, in zijn nachtmerries komt hij hem tegen en ook bij de laatste dus. Kan bijna niet anders dan dat dat zich in zijn hoofd afspeelt. De Reapers hebben hun werk goed gedaan. :+

9. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom eigenlijk spoilertags in deze thread?

10. Seh

Seh Guest

Voor de zekerheid. :+ Hoeft eigenlijk niet inderdaad.

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoeft eigenlijk niet, maar ik weet vaak wel hoe het gaat. Dan kijk je toch in deze thread ondanks dat je de game nog niet hebt uitgespeeld en bam gelijk weet je al veel.

Mja dat kind is in mijn ogen ook een projectie. Er zijn zelfs filmpjes waarin ze laten zien dat het kind in zijn geheel misschien een projectie is. Moet je maar eens bioware forum afgaan :+

12. Seh

Seh Guest

BioWare forum is tof, zeker als de game een x aantal maanden uit is. Theorieën over TIM en andere dingen waren awesome om te lezen op het ME2 forum.

Maar ik denk dat er mindtricks zijn gespeeld door de reapers, met Shepard alleen of met de Hammercrew weet ik niet. Misschien gingen ze wel gewoon dood bij die beam.
    Vond het trouwens wel lame dat je zelf dat hamerteam niet samen kon stellen. Ik had o.a een Salarian Spectre geritseld (tenkoste van de Hanar thuisplaneet, breek later) zo iemand neem ik liever mee dan een random soldier van de Alliance. :+

13. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat die theorie klopt, dat maakt het einde een stuk dragelijker en zou tenminste die onzin verklaren.

14. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Welke onzin?

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Het einde zelf :p klopt namelijk in heel veel opzichten niet

16. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Is het niet zo dat The Catalyst de hersens van Shepard heeft gescand om een figuur te vinden voor Shepard dat hij vertrouwt of waar hij om geeft? Op deze manier kan hij misschien het vertrouwen van Shepard winnen om de vernietiging van de Reapers te voorkomen en hem te overtuigen voor Synergy of Control te gaan.

Het is namelijk een tactiek die wel vaker in Science Fiction wordt gebruikt, verder kan je het ook zien als een manier om een beeld te geven wat vertrouwelijk is voor die persoon, om aan bijvoorbeeld een "spirituele projectie" een vorm te geven omdat de originele vorm misschien niet te bevatten is of misschien wantrouwen opwekt.

Voor hetzelfde geld was Shepard een Asari geweest en had er een Asari projectie voor hem gestaan :).

17. Seh

Seh Guest

Ik ga denk ik binnenkort bij ME1 beginnen, als Renegade Fem Shepard. Dingen doen die ik nog niet gedaan heb. Wrex neer poppen (al weet ik dat nog niet zeker, hij is zó AWESOME), Rachni queen afknallen, Council dood laten gaan, Kaiden Romancen (om hem daarna te dumpen voor Garrus) en dus Ashley dood laten gaan. Jammer dat je de Thorian niet kunt laten leven oid. In ME2 weet ik even 1,2,3 niet zoveel keuzes, behalve de Collector base. En in 3 dus onder andere de Krogan naaien. :+
    Hoe zit het eigenlijk met DLC in deel 1? Zijn er nog DLC's te moeite waard? Bij 2 heb ik alleen Kasumi niet.

Edit: Ah, zie dat Bring Down the Sky 80 puntjes kost, maar eens binnen halen. :+

Laatst bewerkt door een moderator: 15 mrt 2012
  18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben nu deel 1 aan het spelen :)

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik zou hier niet komen als ik jou was, Fardo :+

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kan het niet laten :+ ... deze week wil ik ME uitspelen, daarna ME2 en dan eindelijk met ME3 beginnen ;)

Deel Deze Pagina