[XOne] Ninja Gaiden 3

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 28 feb 2011.

1. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan zullen er nog wel meer wapens volgen maar dan via betaalde DLC, tis ma net hoe je de gamer financieel wilt uitknijpen..maja welke ontwikkelaar door dit niet. echter krijgt de game toch bij mij het voordeel van de twijfel...

2. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Gaan ze nu ook zo al beginnen.

Online pass voor ninja gaiden en dan nog wapens extra als dlc wtf.

pff

Ik weet niet waarom.. maar ik heb zo een vermoeden dat dit deel het slechtste gaat verkopen van alle ninja gaiden's.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2012
  3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

What the....och daar had ik niet eens erg in joh , ik zie het nu ook. Verkeerde copy&paste job.

As for die QTE in NGIII, ik heb die gameplay video eens bekeken, vond het nog wel meevallen met de hoeveelheid aan QTEs. Heel soms moet je het even gebruiken, verder veel typische NG gameplay wat ik zie hoor.

4. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Daarom moet je deze game in het Japans met Engelse ondertiteling spelen. Doe ik al sinds de release van Ninja Gaiden voor de Xbox en het is zoveel beter. Dan hoor je ook de stemacteur die al sinds de release van Dead or Alive in '97 Ryu's stem en brute strijdkreten inspreekt.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    CD Projekt Red. :cool:

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, heb ik ook gedaan! Veel toffer.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

En is dit ook mogelijk met de europese versie? Want zulke dingen wil ik echt altijd hebben in dat soort games, net zoals dat ik Shenmue 1 en 2 gelukkig in het japans heb kunnen spelen. En Tenchu etc...en veel JRPG's bieden deze optie helaas niet. Een game als Star Ocean The last Hope had hier echt zijn voordeel uit kunnen halen.

8. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Yep, dat is in elke versie mogelijk (alleen de PS Vita versie van Ninja Gaiden heeft dit weer niet).

9. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als dat zo is met meerdere reviews lach ik de meeste mensen in dit topic uit. :lol:

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Waarom? Gebaseerd op de informatie die gegeven is over deze game (QTE's, 1 wapen, health dat er zomaar bijkomt) snap ik de reacties wel, dat zijn gewoon dingen die niet in NG horen.

11. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Als dat betekend dat het echt een goede game geworden is, dan mag je me wat mij betreft uitlachen tot je het in de broek doet :+

12. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.089
    De game kreeg een 8/10 van Xbox Magazine, maar mijn antwoord hierop was
    Misschien best een leuke game voor de mainstream gamers, maar voor mensen als ik die destijds Ninja Gaiden Black zo geweldig vonden, is al dit nieuws natuurlijk gewoon dusdanig negatief dat we hier niet echt enthousiast van zullen worden.

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik speelt NGB nog wel eens op Hard, dat was tenminste nog een uitdaging :'-(

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Jammer hoor zulke dingen, want ze maken de QTE's dan wel weer optioneel, wat heel goed is. Maar het versimpelen van gameplay door regenerating health te brengen...na elke fucking battle? Dus in principe na elke soldier die je afmaakt of een groepje vijanden? Beide is heel triest. Dat haalt toch alle uitdaging uit een game? damn zeg.

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Een beetje zoals verwacht dus. Maar goed, het is duidelijk een game bedoeld voor een andere, nieuwe groep gamers.

16. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Bedenk je wel dat de auto health regeneration ook in Ninja Gaiden 2 zat. Alleen dan kon je maar tot een bepaald stuk regeneraten. Het kan natuurlijk zijn dat dit ook wordt toegepast in NG3. Dit vond ik niet zo heel storend. En misschien wordt dit ook weggehaald op 't moment dat je op een lastigere difficulty gaat spelen.

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Dat is in ieder geval niet getoond in alle demo's en materiaal dat ik heb gezien. Na de gevechten werd de healthbar steevast gevuld naar 100%.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Echt te triest voor woorden, en echt gigantisch handje-vast houderij, vreselijk. Ik was heel even bang dat zulke praktijken in Skyrim gingen komen, gelukkig had ik dat mis.

19. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    De demo's worden wel altijd gespeeld op Easy (of Normal als er geen easy is) om de speler zo goed mogelijk over te laten komen. Ook doen ze dat om de speler van dat moment de tijd te gunnen om wat dingen te laten zien die de game kan. Dus ik ben vooralsnog nog steeds afwachtend, maar ik ben zelf ook wel erg bang dat dit wel het geval zal zijn. Maar zoals ik al eerder zei, ik ga de game toch wel halen. Zo ignorant ben ik wel. :+

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    [yt]Pi6iGCVJCFU[/yt]

Deel Deze Pagina