[PC] Guild Wars 2

Discussie in 'Games' gestart door Sliv, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ach.. het is B2P, er komen geen extra kosten meer bij. Daar kan ik dan wel mee leven :)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Even een vraagje over deel I van GW: Hoelang duurt het voor ze je account verwijderen wegens inactiviteit?

Ik heb al een belachelijk lange tijd die game niet meer aangeraakt, maar ga hem vanavond denk ik eventje installeren. Puur om te kijken of mijn account het nog doet en anders om een nieuwe te maken misschien, lees misschien.

3. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Je account wordt nooit verwijdert, je hebt betaald en het is B2P, dus maak je geen zorgen.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Thanx voor de info. :thumbs:

Dan nu maar even goed nadenken wat mijn account en ww ook alweer was.

5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    En je character naam moet je ook nog weten :)

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Daar probeer ik nu achter te komen, maar hij zegt ook dat mijn account uitgeschakeld kan zijn.

Ook de acti key kan ik, logischerwijs, niet meer als hulp gebruiken. Ik heb al mijn game accounts op een adres, dus aan het e mail adres ligt het niet.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het heeft allemaal geen zin gehad. Mijn account is kennelijk uitgeschakeld. Ik kan mijn key ook niet meer gebruiken. Op de een of andere manier krijg ik mijn account naam niet toegestuurd als ik mijn e-mail adres of omgekeerd invul. Naast dat weigert die kennelijk om correct ingevoerd nieuwe wachtwoorden te accepteren. Wachtwoorden die door GW zijn toegestuurd, dus niet mijn eigen.

Ik zal waarschijnlijk de online service moeten mailen. Ik heb alleen geen zin om daar lang achter aan te moeten.

Is er niet een manier om een nieuw account aan te maken zonder een nieuwe key te moeten kopen?

Zucht, dit gebeurt in wow en sw tor namelijk niet voor zover ik weet.

We hebben het hier nog steeds even over Guild Wars I.

8. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Het lijkt me erg sterk dat je account uitgeschakeld is. Ik heb van mensen gehoord die het spel op release gekocht hebben en het na 6 jaar weer opgepakt hebben om het te spelen. Je gebruikersnaam is gewoon het mailadres waarop je de account gemaakt hebt. Daarnaast moet je de naam van een bestaande character invullen, als die naam niet precies klopt dan kom je er ook niet in. Als je niet weet hoe je in kunt loggen maar je hebt de account key nog wel dan kun je het beste even contact opnemen met GW support. Meer info daarover vind je hier. Met de key zouden ze je nog prima je gebruikersnaam/wachtwoord kunnen geven.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nog even gekeken, maar kreeg precies dezelfde problemen weer, alleen in iets andere vorm.

Mijn username heb ik inmiddels, mijn wachtwoord is gewijzigd, maar als ik het dan probeer te gebruiken, dan zegt dat die de informatie niet herkend of dat de account inactief is ofzo.

Ik heb niet veel zin om een e mail van de support af te wachten. Vind het echt achterlijk dat het niet gewoon snel te fixen is.

Verschillende e-mails van reset password en dergelijke geprobeerd. Bij de ene kan ik wel met mijn huidige username of e-mail adres inloggen, maar bij de anderen weer niet.

Die link die je me gaf werkt ook niet, want als ik op forum klik van accounts, dan krijg ik een of ander error.

Nu weet ik wel weer een beetje waarom betalen voor een MMO niet altijd kwaad kan.

Er was ook iets met een Security vraag, maar die heb ik toen ik begon met spelen nooit hoeven aanmaken.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2012
  10. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Apart ja, directe links werken niet. Dus ik quote het maar even. Zie spoiler.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Net een mail gestuurd, maar dat ontbrak het een en ander wat hier gevraagd werd. Snel terug mailen.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Vandaag nog een mailtje gekregen over mijn GW I account. Zaten een naam en WW bij, maar niet kunnen inloggen he of de link vinden waar je je char naam bij in moet vullen.

Server error 502 op de fora, ww dat niet herkend word. We did not en meer van dat soort zooi.

Inmiddels een verzoek de deur uit gedaan alles te verwijderen zodat ik een nieuw account kan aanmaken, liefst onder de oude cd key, destijds goed geld betaald voor de game.

P.s. Inloggen via nc soft werkt ook niet.

Laatst bewerkt: 16 mrt 2012
  13. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Heb je dan niet in de mail gezet dat je je character name niet meer weet? Lijkt me vrij duidelijk dat je zonder dat niet kan inloggen en je kunt het niet opvragen met alleen je email en wachtwoord, anders zou het hele idee van de extra beveiliging verloren gaan.

14. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ach je speelt al World of Warcraft, Starwars mmo, mass effect 3, skyrim etc... 1 mmo meer of minder maakt dan toch ook niet uit :p

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Tuurlijk wel, dat heb ik ook duidelijk gemaakt. Ik heb ze ook alle informatie gegeven die ik ze kon geven.

Ik ga er ook niet te lang meer mee door, dan geloof ik het wel. Wat Looney eigenlijks al duidelijk maakt.

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Dus eindelijk zijn ze bezig met versturen!

En ik had toch gelijk qua niet vertellen dat je in de beta zit :cool:

17. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dus als ik hier vermeld dat ik er niet in zit mag ik niet in de beta omdat ik de NDA waar ik nog niet mee akkoord gegaan ben breach? :+

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat vind ik best wel achterlijk. In wow heb ik niets anders gedaan dan rondbazuinen dat ik in de beta zat van de laatste expansion. Heb zelfs nog wel verteld dat ik gratis dikke level 80 chars met een hoop gold mocht uitkiezen toen.

Heel vreemd dat het hier niet mag.

19. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wat is daar zo vreemd aan dan? Een WoW expansion is geen geheel nieuw spel, dat is een expansion op een bestaand spel waar alle details al bekend van zijn. Een expansion zal wat dat betreft vaak ook geen nieuwigheden meebrengen wat betreft gameplay.

Guild Wars 2 is een compleet nieuwe MMO met gameplay die we niet in andere MMO's zien, zoals het dynamische content systeem. Ze willen de details daarover gewoon nog enigsinds geheim houden, om de concurrent het niet te makkelijk te maken. Daar is niks geks aan, ik zou het eerder gek vinden als ze het wel prima vonden dat je alle details op het internet pleurt. Ze zullen verder vast niet zo strikt zijn op het verwijderen van mensen uit de beta simpelweg omdat ze vermelden dat je in de beta zit, maar ze willen gewoon voorkomen dat je er überhaupt over praat.

Laatst bewerkt: 17 mrt 2012
  20. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Waar jij in zat was een Beta zonder NDA, momenteel is er een F&F beta (friends and family) voor de nieuwe WoW expansion waar wel een NDA op zit en daar is nog helemaal niks van gelekt. Een NDA zit erop zodat er geen dingen naar buiten komen die nog in een vroeg ontwikkelings stadia zitten zoals talents die de final game toch niet halen.

De GW2 Beta heeft ook een NDA omdat deze ook nog in een vroeg stadia zit (settings kunnen ook alleen nog maar op low).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina