Shaman healers hebben ze in mijn ogen echt zwakker gemaakt, eerst kon ik nog rustig aan healen nu moet ik zwaar overhealen bij elk switch op mijn teamgenoot. Misschien gebeurt dit alleen maar in de PvP gedeelte. Verder lvl ik nog een warlock and shadow priest, ik hoor over allebei goede verhalen en ik hoop dat een van deze een waardige Alt char kan zijn naast mijn feral druid en resto shaman voor in pvp. Ps: Zijn er nog mensen van hier die in Sylvanas spelen?
Maar zie jij geeneen verandering, want bij mij voelen die heals zwakker aan namelijk, misschien ligt het aan mij maar het kan ook zijn dat ik ben uitgekeken op shaman healing.
Heb gekozen voor een Druid, die is nu ook 80. Heb nu 85 Lock, 85 Priest, 85 DK, 75 Mage en 80 Druid =)
Random twilight heroic 5man, die van patch 4.3 dus. Gemiddeld item level zit ook maar op 360 maargoed dat was prima om mee te raiden in 4.0
Begrijp alleen een ding niet. Waarom is de maxium level nou maar 85???? Als ze slim zijn bij een volgende expansion de monsters 4x sterker te maken en de level up te scalen naar 200! Laat er maar uitdagingen zijn. Daarom zal ik WOW ook niet spelen. Level up systeem is zo laag!
Waarom? Je krijgt nu al niet meer om de level een talent point en/of skills. Straks krijg je pas om de 15 levels een talent point en skills hoef je maar 1 keer te leren (geen nieuwe ranks).
Agree met Sjorrit. Wat is het verschil als je tot 200 moet levelen? Als dit een jaar duurt voor je bij de end content bent dan begin ik er al niet aan.... End content is toch vaak waar je het voor doet. En of ze nou telkens nieuwe content uitbrengen + nieuwe gear ( dus ook sterkere bosses en mobs ) of je krijgt telken 5 / 10 levels om te levelen... Geef mij maar meer content en nieuwe gear =)
Dat slaat nergens op Het exp-systeem loopt niet lineair, maar neemt exponentieel toe. Als we de lijn doortrekken moeten we voor lvl 200 te halen 144 triljoen XP verdienen.
Game is nu ook zo gedesigned dat wanneer je questen volgt altijd in de goede gebieden en mobs hebt. Als je tot 200 zou moeten zou je na een x aantal questen doelloos mobs moeten grinden zoals veel japanse mmo's, waar ik dus geen zin in heb
360 is wat aan de lage kant voor die HCs, maar je zou het er mee kunnen doen. Heb je een link naar je profiel?
eindelijk me legendary daggers! http://eu.battle.net/wow/en/character/azjolnerub/Cocopuff/simple en bijna sinestra kill, 5% wipe
Open beta is nog niet eens begonnen, en open beta van Cata duurde 4maand en een beetje dus kan nog wel 5-6 maanden duren voordat MoP in de winkel ligt
Zelfs iemand als ik weet wel dat het op zijn vroegst November word. Dit komt redelijk over een met de rest van expansion releases. Dat jij het het even niet weet je vergist verbaast me een beetje. Als ik het nu was...? Heb ik gelijk of heb ik gelijk?