@Ferry86 Dat is waar, maar ben jij helemaal niet in bezit van enige gamedevice ? Zelf heb ik natuurlijk altijd de ps3 nog, dus ik kan altijd nog wachten.
Verder heb ik ook al zitten te denken aan een 2de hands xbox 360. Deze kwamen boven de €150 uit, wat ik ook nogwel een fors bedrag vind. Maargoed, dit waren namelijk wel allemaal xbox arcade, pro, elite maar nog niet echt een slim versie. Zelf wil ik wel graag een slim ( liefst MAT zwart ) omdat ik toendertijd ooit is gamede bij m'n neef die een xbox arcade had, en ik zat er nog geen half uur op, ja hoor ! RROD. Ook het lawaai was ik erg van geschrokken. Verder staan er wel mooie xboxes slim tussen maar deze gaan al snel 200+ en dan denk ik snel bij me eigen: Dan kan ik beter een nieuwe kopen
Heb het namelijk niet echt op 2de hands
Combinatie van ps vita en ps3 is idd erg sterk, Helaas op dit moment is er nog weinig tot niets te vinden wat de combinatie combineert
( snappen jullie het nog ? ) Ik bedoel er eigenlijk mee dat er nog niet echt iets is, dat je de ps3 samen kunt spelen met de vita. ( wellicht in toekomst, maar nog niets over gezegt of duidelijk over geworden. )
Zelf dacht ik eerder dat de combinatie tussen xbox 360 en de vita ook erg sterk zou zijn, waarom ? : omdat je dan zowel xbox exclusieve games kunt spelen als een Groot deel exclusieve van de ps3 ( Lange hand natuurlijk niet allemaal, sterker nog: maar een klein deel) Dus vandaar nog m'n twijfel, en eventuele geld wat ik aan de xbox dan zou spenderen kan ik wel veel games voor de ps3 kopen ( want er zijn er nog genoeg die ik wil )
Klik om te vergroten...