[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik ook, ik ben altijd superlang bezig op de citadel, alles afstruinen, met iedereen praten waar ik maar mee kan praten en uiteindelijk weer terug naar de normandy. Bijvoorbeeld die Shrike Abyssal ofzo, in ME2 kon je in de journal nog een tweede keer op de opdracht drukken, dan stond er precies in welke cluster en weet ik veel allemaal moest zijn voor die missie of item. Hier is dat allemaal niet, dus ik loop me rot te zoeken. Ik zal er straks eens naar kijken wanneer ik ME3 opstart.

Ik heb één planeet gevonden waar ik kon scannen,maar klopt dat dat je niet meer van die 'golven' ziet tijdens het scannen en je dus geen indicatie krijgt waar je het beste een probe kunt lanceren?

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik ben die planeten echt allemaal al minstens 7 a 8x af geweest. Soms alleen voor missies, soms ook puur om de grondstoffen quests. Ik vond het gewoon heerlijk om met die Mako rond te rijden. Geen enkel moment aan gestoord. Er zijn natuurlijk azijnpissers, maar no offence richting jouw hoor.

3. Seh

Seh Guest

Je ziet dan een wit pijltje (wat geen pijltje is 8)) die wijst naar het deel waar je moet proben. Dan vind je credits, war assets of quest items.

4. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Mensen die bij Gamedumper ME 3 ge-preordered hadden, op welke datum hadden jullie hem binnen?

5. Seh

Seh Guest

De donderdag voor de release. Waarom?

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

None taken, totaal geen reden voor ook :D

Want ik ben ook een groot voorstander van de Mako, tuurlijk was het niet altijd even geweldig, maar over het algemeen bracht het net even dat extra stukje variatie en het was gewoon vet om ermee rond te rijden. Maar ja, BioWare zag de kritiek en besloot het niet in ME2 te stoppen, en uiteindelijk in deel 3 ook niet. Wie weet in toekomstige titels.

7. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    De Mako was leuk ja, daarom vond ik de missie's met de hammerhead in ME2 ook zeer vermakelijk, deze zouden ze ook in ME 3 moeten stoppen om voor wat afwisseling te zorgen.

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Blijkbaar niet dus :+

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Er waren voorstanders en ook mensen die het niks vonden, blijkbaar was die tweede groep wat groter.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die Hammerhead vond ik wel het meest vreselijke voertuig ever. Damn, over dikke lava levels stuiteren wat echt totaal nergens op sloeg.

Mako in zekere zin ook niet omdat je bijna verticaal een berg op kon komen. 8)

11. Seh

Seh Guest

8)
    De Hammerhead was de verbeterde Mako...

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    hammerhead was tof man. Beetje crossen over rotsen enzo. Hoop dat ze bij de DLC zoiets erin doen.

13. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Net priority Citadel 2 gedaan. Nu opeens een shitload aan side-quests. Awesome! Content blijft me verassen!

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Met de Mako was helemaal niets mis, dus daar ben ik het niet mee eens. Het was ook niet zo dat ik niet met de Hammerhead overweg kon, vond het alleen een vreselijk voertuig.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Goed om te weten, want tot nu toe zijn die sidequeststjes dat je componenten voor mensen moet vinden, wat gewoon neerkomt op scannen scannen van planeten of tijdens missies iets oppakken.

Waar ik wel best van baal, is hoe idioot vaak je discs moet wisselen? Dit was perfect gedaan in ME2, gewoon pas na een flinke tijd moest dat, nu start ik een sidequestje of een priority quest en boem.....please insert disc 1/2...raar dat dit allemaal ineens zo anders is.

Het is geen wereldramp om even van je bank af te komen, maar kom, nu maken ze het wel heel bont.

16. Seh

Seh Guest

Ja, dat is wel vreemd. Moest disc 1 er dacht ik ook in doen bij de laatste missie. 8)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat hadden ze van mij nog wel beter mogen doen. Gewoon de eerste helft van de game praktisch op disc I en dan de laatste helft, story wise gezien dan, op disc II, inclusief de laatste missies.

18. Seh

Seh Guest

Ja, maar ach zo heel veel maakt het ook niet uit. Heb me er niet aan gestoord. Alleen haalt het je wel even uit de game en kijk je op de klok, niet goed voor je verslaving. :+

19. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds dinsdag ook dit pareltje in huis. Jammer dat ik ME1 toevallig had uitgeleend, hij pakte mijn savegames niet op van ME1 dus moest opnieuw beginnen :mad: Wrex dood. Rachni dood. Geen romances.

ME2 alle chars gered op Zaeed na (maar die mocht ik toch niet :+).

Zou fijn zijn als er een DLC zou komen waarbij je dan gewoon alle keuzes van ME1 en 2 in één keer aan kan klikken (incl. romances) zodat je gewoon lekker met 3 verder kan maar dat zal vast een verloren zaak zijn. Zie het echt niet zitten om ME1 en ME2 opnieuw te spelen. Alhoewel er wel een dergelijke DLC is om ME1 soort van te skippen.

20. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Omdat Gamedumper vaak pre-orders een aantal dagen eerder verstuurd dan andere webshops. Maar dat was nu dus niet het geval?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina