Heb de beta gister ook voor het eerst gespeeld, 2 weken terug al nieuwe pc gekocht. Ik ben helemaal klaar voor D3. D2 helemaal kapot gespeeld en heb er na de Beta al super zin in. Had bewust niet alles gevolgd de afgelopen jaren inzake D3, maar mijn instinct fluisterde al dat release nu dichtbij was. D3 gepreordered bij amazon.co.uk voor 33 pond.
Gok dat de servers zijn toch aan gort zijn de eerse dagen. Tegen de tijd dat ik hem binnen heb van amazon heb ik paar dagen vrij van werk en hopelijk werken de servers dan goed. Dan 1 char naar lvl 10 brengen en dan snel weer aan HC beginnen (speelde D2 alleen maar HC).
hebben jullie hem digitaal gekocht en al voor geladen of toch bij een winkel besteld?
Yellow: http://www.bol.com/nl/p/games/diablo-2-gold-edition/1004004011691606/index.html 20 Euro voor D2 + Expansion, blijft voor mij beste game ooit gespeeld. Heb deze game 7 jaar fanatiek gespeeld . Enige waar ik je voor moet waarschuwen is de resolutie: 640x480, en dat er erg veel cheaters, hackers, botters online zijn. Maar ik zelf speelde het de laatste jaren single player en dat is nog erg goed. Je kan op single player dan zelf nog kiezen welke patch je speelt want er zijn grote veschillen tussen bijvoorbeeld patch 1.07 , 1.08, 1.1
Laatst bewerkt: 16 mrt 2012