[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Vind het maar raar dat je gedood wordt door geen zombie en dat je dan wel een zombie wordt.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja er zijn gewoon veel varianten van het Zombie virus en The Walking Dead doet het weer iets anders. Vind het wel wat hebben. Iedereen heeft het virus, ga je dood en krijg je niet gelijk een kogel door je kop dan wordt je een zombie.
     
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, vind het wel verfrissend. In de comic begraaft Rick, Shane. Nadat Carl hem geschoten heeft (hij wou zijn papa vermoorden). Als ze er daarna achter komen dat je ook zombie word als je gewoon dood gaat. Gaat ie terug naar zijn graf om hem op te graven en nog een keer te doden. Dat vond ik wel interessant.
     
  4. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit ook in de TV-serie de bedoeling van Carl? Graag antwoorden in een spoiler tag. ;)

    En wat is de juiste volgorde van de stripboeken? Ik zit er over na te denken om ze misschien te gaan kopen, maar als ik bijvoorbeeld bij Bol zoek, dan krijg je veel verschillende delen etc. Is de volgorde gewoon 'Volume 1', 'Volume 2' etc.? Of raden jullie een andere site aan waar de boeken goedkoper zijn?

    Ik heb ooit de boeken van Game of Thrones heel goedkoop besteld bij een Engelse boekenshop, maar ik weet niet meer welke site dat was... Het was i.i.g. een site met ontzettend veel boeken en gratis levering in heel Europa etc. :)
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2012
  5. Binkie

    Binkie Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    :lol::lol:
     
  7. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Meestal wel he? ;)
    Nee, wat verwarrend kan zijn is dat de boeken in 2 versies worden uitgegeven. Je hebt de standaard graphic novels, slappe kaft. Zijn nu 15 delen van. De tv-serie loopt niet helemaal gelijk met de boeken qua verhaal maar als je een parallel zou trekken gaat het min of meer op met deel 2.

    Daarnaast heb je hardcovers en dat zijn 2 graphic novels bij elkaar.
    Hard covers staan natuurlijk strak in de boekenkast maar ik heb geen zin om 2x zo lang te moeten wachten op een nieuwe!
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2012
  8. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond alweer de laatste episode van seizoen 2... Damn, september duurt gewoon nog een halfjaar! :+

    Morgenochtend METEEN downloaden, daarna ontbijten en douchen, dan bekijken en daarna door naar school. :+
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik wacht wel tot morgenmiddag, moet er al om 4.30 uit en dat vind ik toch wel vroeg zat. Het is alleen niet te hopen dat de cliffhanger al te groot is, maar dat er één zal zijn dat is wel duidelijk :mad:
     
  10. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat weet ik wel zeker haha! Ik ben sinds gisteren seizoen 1 weer aan het kijken. Eigenlijk is het ongelooflijk dat seizoen 1 maar zes afleveringen heeft... Het is nu allemaal weer wat duidelijker en helderder, want ik had met seizoen 2 vaak dat ik sommige (kleine) dingen even niet meer snapte. Al dat wazige geitengebrei op die boerderij (hee, dat rijmt). :+
     
  11. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Nu ik terugkijk op seizoen twee vond ik die wel echt tergend langzaam gaan. Na 5 aflveringen mochten ze van mij wel van die boerderij af.. Maar noh, 13 fucking afleveringen.

    Seizoen 1 was dan ook 10x beter.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat een fucking vette episode.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij was wel vet. Maar nu hadden ze ook een goede reden om de cast wat te slinken. ;) Paar rare dingen zoals altijd. Bijvoorbeeld een Shotgun met unlimited ammo en waar je iedere keer een headshot mee kan maken. Philip of hoe die ook heet die deur van die RV gewoon niet op slot doet. Maar ja. Andrea zag je een beetje aankomen dat ze ging survivallen. Maar wat een bazen personage komt zij tegen. :D Dan zie je toch wel dat het een comic is. Rick wordt volgend seizoen een soort Shane dus. En speelt het in een soort gevangenis af?
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2012
  14. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Seizoen 1 was ook 7 afleveringen korter :p
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Over het begin

    Lijkt er dus op dat het toeval was dat er zoveel zombies waren. Want met die helikopter is ergens in seizoen 1 al gebeurd toch? En vanaf die tijd hebben meerdere zombies die kant opgelopen om die helikopter te volgen? En dan nu toevallig langs de boerderij lopen als Carl, Shane dood schiet. Of zit ik er nu naast?
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja hoe Hersel met die shotgun tekeer ging haha 8) Zowel de dood van die gozer als die patricia waren vaag. Die zombie sprong opeens uit het niets rete snel op haar :confused:. Af en toe blijft het heel vreemd gedaan. Ik dacht ook een gevangenis te zien en aangezien rick het had over inbunkeren, lijkt mij het geen gekke gedachte dat ze daar gaan blijven. Hopelijk alleen niet zo saai als op de boederij.

    Die zombie slavendrijver 8) Ik moest er eerlijk gezegd wel om lachen. 2 armloze zombies aan zijn zijde haha.

    Volgens mij liepen ze die richting op en na de schoten kwamen ze dus de kant op van Rick en Carl. In de serie zelf hadden ze het over migreren. :+
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb even de Talking Dead gekeken. Die helikopter is wel dezelfde helikopter die Rick zag ik seizoen 1, maar was geen flashback. Dus daar is wel iets mee idd. Migreren kan wel idd. Ik bedoel misschien is er helemaal niks meer te halen in de stad voor de zombies. In seizoen 1 was het ook al bijna uitgestorven.

    Laatste shot is dus een gevangenis. Reden waarom Rick nu pas verteld over dat iedereen geïnfecteerd is. Is dat die het zelf ook nog niet echt geloofde. Want die gozer van het lab spoorde ook niet echt. Maar toen Shane terugkwam wist die het zeker.

    Die hooded character is dus Michonne. Een belangerijk character uit de comic.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    die gevangenis wordt beheerd door Governor. Paar nieuwe characters komen erbij in s3. We hebben al kennis gemaakt met Michonne
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Komt er ook een terug uit seizoen 1 zeiden ze.
     
  20. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Godver al die spoilers hier. Ben halverwege de laatste nu :)
     

Deel Deze Pagina