[XOne] Mass Effect 1, 2 & 3 [SPOILER ALERT]

Discussie in 'Games' gestart door Seh, 8 mrt 2012.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Oke, ik raad het je stevig aan om hier niet te komen hoor :+, dat zou zoveel dingen spoileren :eek:

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    De altijd zo rustige en kalme XBW expert die hier nu een beetje zijn zelfcontrole verliest? Red jezelf Fardo, in dit topic staan soms hele nare verrassingen. :+

3. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Gisteren ook uitgespeeld.
    Beetje vreemd einde, maar toch ook wel tof.
    Was voor de Destroy optie gegaan, en daar leeft Shepard aan het einde dus nog?
    Had eerst zin om weer bij deel 1 te gaan beginnen, maar door het einde is dat wel weg.
    Vooral na de andere eindes gekeken te hebben en er eigenlijk nauwelijks een verschil in zit. En het verhaal van mijn zelfgemaakte Shep nou toch ook soort over is. Ook voor niks Mordin en Wrex doodgeschoten dus 8).
    Toch wel jammer dat de saga van Shepard nu echt over is en je verder niks meer over je squadmates ziet.
    Copy past van Bioware8)?

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Daarom hoop ik ook dat er verdomd goede DLC komt, vooral voor de story. :'-(

5. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Uitleg over de indoctrination theorie:

Als dit ook daadwerkelijk klopt, is het einde ineens een heel stuk beter.

6. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ook nog een ding, als je kiest voor Destroy, ontploft de Citadel ook, hoe kan Shepard dat dan overleven? Er zal wel geen 2e project Lazarus project zijn :+

7. Seh

Seh Guest

Hij ging weer in de beam naar beneden jonguh!

Ik vind het wel pretty lame hoor die endings. Heb je iedereen vriendjes van elkaar gemaakt (of de vijanden van je vrienden laten dood gaan :+) en kunnen ze elkaar niet meer bereiken omdat er geen Relays meer zijn. En alle legers zitten vast op Aarde. :lol:Al las ik wel iets over een Turian sneller dan licht reizen manier. Maar dan duurde het 10 jaar om van de Aarde naar hun planeet te gaan. Is nog te over zien, want dat is wel heel ver van elkaar af als je op galaxy map kijkt volgens mij. Dus misschien is er nog hoop.

8. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Shepard is nooit op de Citadel geweest (volgens die theorie).

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Klopt het laatste 'echte' moment is die bestorming. De theorie zegt dat daarna de reapers hem in een soort van slaaptoestand proberen over te halen niet door te gaan. Destroy staat voor de wil om te vechten en de andere twee keuzes geef je je eigenlijk gewonnen= volledige indoctrinatie.

@seh: jij gelooft echt niet in die hele indoctrinatie ofwel?

10. Seh

Seh Guest

Niks bevestigd nog. :+

Hoe ziet men de vervolgen van Mass Effect voor zich? Prequals in andere cycles? Prequals in deze cycle? Of bouwen ze een nieuwe manier van de universele community om de vervolgen in plaats te geven? Dus zeg maar 100,000 jaar later met nieuwe mensjes die dan resten vinden van het über ras genaamd Mens. :+

11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Snap ik, maar ik bedoel, als dat einde echt is, kán dat dus niet eens omdat Shepard dan voor de 2e keer gespaced is/vernietigd is door de explosie.

12. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Even afwachten dus of die theorie klopt of niet. Ik hoop van wel, want ten eerste hebben we dan geen kut-einde, maar ten tweede omdat BioWare dan wel behoorlijke ballen heeft om vrijwel iedereen behoorlijk over de zeik te krijgen, waarna het achteraf één grote troll blijkt.

13. Seh

Seh Guest

Trouwens, dat laatste gesprek met Garrus. _O_ :'-(
    ''If I get to that bar, and you're not there, I'll be looking down. I'll always have your back.''
    Die wil ik horen op mijn begrafenis! :+

14. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Wow, dat filmpje is echt knap gemaakt. Voor mijn gevoel klopt het ook gewoon allemaal wat er in verteld wordt. Het maakt in ieder geval het hele einde duidelijk.

15. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Fucking baas inderdaad:'-(_O_

16. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Hahaha, ik ga helemaal stuk om
    Liara en de discussie met haar "vader"
    . Bij mijn eerste playthrough had ik dat niet eens door dat dat kon :D.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Nu ik twee keer het spel uitgespeeld heb. Bij de 2e maal een oude save herladen, kan ik een conclusie trekken, maar een paar zullen hem wel kennen: Readiness Rating maakt geen ruk uit. 81% en nog had ik bijna hetzelfde resultaat als eerst. Het gaat inderdaad echt om de Total Militairy Strength en die was bij mij net over de 4.000

Laat die Readiness rating dus maar zitten mensen en cocentreer je op missies en zijmissies. In feite kun je de MP nu wel laten liggen.

En niet zeggen dat ik niet weet waar ik het over heb. Ik zit al op ruim 20+ uur, vandaar.

18. Seh

Seh Guest

Dat wist zo'n beetje iedereen al.

Wat?! :eek:

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ja idd, lees het nu ook. Wtf, waar, wanneer? :eek:

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Je hebt nog steeds niet gelijk.

Het Effective Military Strength is wat er toe doet, als je 50% readiness hebt, heb je volgens mij maar de helft van je Total Military Strength, dus met meer readiness, stijgt je EMS. En hoe hoe hoger je EMS is, hoe beter het einde.

Dus nee, je snapt het nog steeds niet :)

Probeer het nog eens met met 100% readiness, dan heb je wel meer dan 4000 EMS.

Laatst bewerkt: 16 mrt 2012

Deel Deze Pagina