[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Aan de ene kant geef ik je gelijk maar aan de andere kant wijst er van alles naar een release ergens in de 2e helft van 2013.

En dan komt deze E3 misschien net wat te vroeg. Eigenlijk om dezelfde reden die je al noemt, je wil niet krap anderhalf jaar voor release de klanten al aan het twijfelen maken

2. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik ging er al een tijdje van uit dat de nieuwe Xbox gewoon volgend jaar pas komt, en dit bericht bevestigd het definitief. Ook hoe MS 2012 nog wilt gebruiken om een groot jaar voor de 360 te maken met Halo 4, Forza en Fable en Kinect nog te pushen, maakt het voor mij al duidelijk dat er dit jaar geen aankondiging meer komt voor de nieuwe Xbox.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Als de aankondiging er komt, dan verwacht ik dat deze op een special event bekend gemaakt gaat worden. Misschien pas op de gdc van 2013

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nu geeft Microsoft iig de Wii U wat ruimte om te verkopen. Hell, zelfs ik ga het kopen als het te lang gaat duren voordat er concreet nieuws uit het Microsoft kamp komt. :+

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nee zo zouden ze het niet zeggen maar een beetje hypen in de trant van 'expect some big news' oid had ik wel verwacht. Dus ik verwacht met deze opmerking van MS geen nieuwe xbox-nieuws.

En idd de Wii-U wordt hierdoor steeds aantrekkelijker. Tijd voor een nieuwe console!

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Meh, ik hou het wel vol met m'n 360 todat er een nieuwe uitkomt. Genoeg games die ik nog wil spelen. :)

7. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Helemaal mee eens. Op dit moment heb ik echt nog geen behoefte aan een nieuwe console. Ik vind de levensduur van de huidige generatie prima en deze kan nog makkelijk anderhalf jaar mee. Laat ze die next gen maar finetunen.

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ben ook nog wel een tijd zoet met de 360. Komen nog de nodige titels aan of zijn recent uitgekomen, die ik nog wil en anders ben ik ook nog wel een tijd zoet met oudere titels.
    Enig voordeel zou zijn, als de nieuwe Xbox snel uit zou komen: eerst nog een tijd 360 games spelen en als ik daar op den duur beetje klaar mee ben, is de nieuwe Xbox in prijs gezakt. :+

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    De enige voordeel van een nieuwe xbox is dat PGR5 uitkomt :cool:

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zou het ook niet erg vinden als die naar de 360 komt. :p

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Jullie zijn allemaal gek! :+ Deze generatie duurt al veel te lang, en nog anderhalf jaar is pure marteling. :p
    Er komen nog genoeg leuke games uit dus het is niet zo dat ik me daar niet mee bezig kan houden, maar ik ben toch echt toe aan nieuwe consoles samen met de nieuwe IP's wat het met zich meebrengt. (hopelijk) Ik wil weer het gevoel hebben dat alles nieuw en helemaal fresh is. Verwonderen over de mooie graphics. Een heerlijk nieuw stukje hardware.

Hou zou de controller eruit zien? De console zelf? Wat doen ze met de interface? Argh, ik moet het nu allemaal weten en in mijn handjes hebben. :D

12. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Dit. Moet van deze generatie nog zoveel goede games spelen. Mijn backlog is echt te belachelijk voor woorden 8)

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik vind het argument 'ik moet nog veel games spelen van deze generatie' een beetje apart. Ik denk niet dat er hier maar een member te vinden is die alle toptitels van de ps2 heeft uitgespeeld (xbox 1 telt imo niet helemaal mee). Dus deze generatie was dus ook nog lang niet nodig?

de hardware/software is gewoon behoorlijk verouderd aan het worden en dat merk je.

14. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Het is ook niet per definitie als argument bedoeld. Meer als een persoonlijke reden waarom ik nog geen next gen consoles aangekondigd hoef te zien.

15. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Behoorlijk vind ik een groot woord als ik kijk naar Gears of War 3, Mass Effect 3, Assassins Creed Revelations, Batman AC en zo kan ik er nog wel een zooitje opnoemen. Er is inderdaad veel meer mogelijk met de software van het systeem zelf, maar de xbox krijgt te minste nog dashboard updates (in tegenstelling tot de ps3 en wii) en daar ben ik eerlijk gezegd best tevreden over. Natuurlijk zou ik ook een gloedjenieuw product in mijn handen willen houden met revolutionaire hard- en software, maar voor nu zit ik nog wel gebakken met de 360. Ik heb liever dat ze er nog een jaar keihard aan werken dan dat ze asap iets releasen waar nog veel aan moet gebeuren, zoals bij de x360 release.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ok dan gaan we voor het jaar van de 360

Halo 4, Fable 6,578 en de wereld aan Kinectmeuk. Kan aan mij liggen maar de uitspraak 'jaar van de 360' maken ze imo ook niet waar :)

17. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Dat kan je bij de nieuwe xbox ook verwachten. Of denk je dat ze Halo, Fable en Kinect weg gaan gooien?

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nee. Maar ik kan dit jaar niet 'het jaar van de xbox' noemen op deze manier.

dan dus liever een nieuwe console ;)

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik snap je wel hoor, ik zou het ook tof vinden als alles weer nieuw is, er een handvol aan nieuwe IP's uitkomt en alles daaromheen. Maar ik heb nu nog genoeg aan m'n 360! Zoals Killamonkey zegt, ik heb ook een hele grote backlog en games die ik nog wil spelen. En er komt nog zat uit. Laat ze maar de tijd nemen voor de opvolger.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Backlog verpats ik dan wel :+ Kom maar met nieuw speelgoed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina