[XOne] Dark Souls

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 1 feb 2011.

  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    darksoulswiki.wikispaces.com en darksouls.wikidot.com zijn goede sites.
     
  2. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Vanavond de allerlaatste bossfight doen en dan opnieuw beginnen met NG+ :) Eerst nog even alles gebruiken wat ik gebruiken kan en alle NPC's killen voor hun items 8)
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Daar heb je inderdaad ook gelijk in en dat vind ik een goede suggestie die je daar maakt. Misschien had je het eerder iets anders kunnen brengen, dan was het ook anders op ons overgekomen. Wat mij betreft doen we het in het vervolg op de manier die je hierboven hebt voorgesteld, tenzij iemand bezwaren heeft? Story spoilers zijn sowieso spoiler tag materiaal. :) Ik heb al mijn informatie van de Wiki sites gehaald die PowerLines noemde. Er zijn daar speciale pagina's ingericht voor de basics qua gameplay en equipment etc. En daarnaast zijn er ook weer aparte pagina's voor hoe je door elk gebied moet doorkomen. Dus spoilervrij als je die informatie niet zoekt, maar er is wel degelijk meer te vinden wanneer je dat nodig hebt.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2012
  4. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Deze game draait om bazen, als je het daar niet over zou kunnen hebben wat blijft er dan over? We kunnen het spoilerfree over gameplay basics hebben, maar dan bloedt dit topic heel snel dood.. Ik vind het juist interessant om te lezen hoe mensen bepaalde bosses aangepakt hebben.

    Ik ben het wel eens met Parasite over de vorige pagina waarin teveel verklapt werd, moet toch wel een goeie middenweg in te vinden zijn?
     
  5. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    [​IMG]
    Dark Lord
    Reach "The Dark Lord" ending.
    90 [​IMG] (03-15-2012)


    AW YEAH :D
     
  6. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Nice man;)

    Weet iemand hoe ik Lightning op een wapen kan maken?
     
  7. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Dat moet je bij de Giant Blacksmith in Anor Londo doen. Je hebt er geen ember voor nodig :)
     
  8. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Kan iemand mij uitleggen wat die Covenants inhouden. Ik ben echt een freaking newby in dit genre...

    Kan je meerdere covenants tegelijk joinen ik ben nu bij de Daughter of Chaos. Als ik wil joinen zegt ie dat ik de oude covenant verlaat. Je zou dus zeggen van niet. :) Als ik nu mijn oude covenant zou verlaten. Kan ik die later dan weer joinen?

    Ik speel eigenlijk vrijwel alleen offline. Wat zijn mijn voordelen bij de covenants?

    Thnx vast!
     
  9. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Je kan idd maar 1 covenant aktief hebben, je kan ze uiteraard allemaal doen maar zodra je een nieuwe accepteert vervalt de oude ( en de progress die je gemaakt hebt in die covenant ). De voordelen van een covenant wanneer je offline speelt zijn extra wapens,spreuken e.d. Wil je alle spreuken kunnen leren dan dien je bepaalde covenants te doen. Wanneer je online speelt komt daar nog eens bij dat bepaalde groeperingen elkaar kunnen invaden etc.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    hi rickk, heb je de ds wiki pagina ak gelezen? daarin worden al jouw vragen beantwoord. Je kunt in ieder geval maar één covenant per keer joinen.
     
  11. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
  12. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Daar ben ik gisteren geweest maar kon het niet kiezen.
    Zou ik iets missen?
    Ik wou me Divine Uchigatana+5 Katana upgraden met Lightning namelijk..

    Ik ben nu in The Duke's Archives.
    Wel een gemeen ding om bij een baas te komen die je niet kan verslaan haha:9
    De game fucked je soms echt;)
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2012
  13. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Je kunt alleen normal weapons upgraden naar Lightning ;) Dus niets van Divine, Occult, etc.
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Daar kom ik nu net ook achter,.,
    Sorry.
    Ik d8 dat je ook een Divine weapon met Lightning doen kon..
    Stom.
    Dan laat ik het wel zitten want ik heb ook al me Lightning spear..
    Komen er eigenlijk nog betere wapens voor?
    Want ik gebruik alleen de Drake Sword en Lighting Spear(beide geupgrade)

    Wil het nog lukken met New game +?;)
     
  15. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    lightning spear for the win!!!!!!!!!!!!!

    Als je mee wilt doen online,... heb je wel wat zwaarders nodig!!
    Maar als je het PVE doet, kan ik het prima af met lightning spear en quelaags furysword!!
     
  16. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik gebruik op dit moment the Black Knight Greataxe +5. Doet 343 damage en erg effectief tegen bosses. New game plus is tot nu toe (erg) makkelijk. Ben nu in Anor Londo :)
     
  17. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ga je voor de 1000/1000?;)
    hoor dat die 2 eindbazen in New Game + haast niet te doen zijn;)
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik heb uiteindelijk een nieuwe lightning winged spear gemaakt, die uiteindelijk meer damage deed als de lighting spear die je vindt in het spel. Het scheelt niet veel, maar het was voldoende om de upgrade te overwegen.
     
  19. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Holy Moly! Ben nu terug in Undead Asylum maar als ik naar beneden stort om dat monster wat je int begin ook tegen kom te klaren ben ik steeds met 1 klap dood. Ik ben level 44... :/

    Thnx voor de covenant help btw!
     
  20. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Eerste bel:
    Yay, heb die Gargoyles verslagen na +- 10 keer proberen (level 18 ). Ga nu maar 20000 souls verzamelen (nog 9000 te gaan) om die seal te kopen bij die Blacksmith bij de Bonfire om naar het bos te gaan om effe te grinden. Iemand anders suggesties waar ik heen kan gaan?
     

Deel Deze Pagina