[XOne] Naruto: Ultimate Ninja Storm Generations

Discussie in 'Games' gestart door Nukem 007, 19 jun 2011.

1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb alleen de Naruto games van Ubisoft gespeeld, en gisteren even de demo gedaan van NUNS 2, maar daar kan ik niet in options en dergelijke kijken. Hoe zit het vechtsysteem eigenlijk in elkaar, hoe doe je combos, nut van assists, kan je mensen raken op knockdown, heb je throws en hoe stop je die etc etc? Bedoel even rond gekeken maar kon weinig info vinden hoe de gameplay echt in elkaar steekt.

Heb je vrijheid om eigen combos te maken, of is het beperkt tot wat er in de movelist staat, kan je mensen uit de lucht jugglen, zijn er getimede links om een combo te verlengen etc?

Zit er een story mode in, heeft het free-roam, of puur een vechtgame.

vragen vragen vragen :p

*Lol, de demo voor deze game is vandaag uit, haha. Had net zo goede even een dag kunnen wachten xD

Laatst bewerkt: 28 feb 2012
  2. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ik neem Generations even, want daar verschilt het systeem weer aardig van deel 2.

Combo's gaan alleen via (B) of (X) (indien range) en kunnen gevarieerd worden door middel van directional inputs, dus (up) (down) (left) (right) etc.

Het gaat niet zozeer om ingewikkelde button inputs, maar meer om strategie. Je kunt in Generations maar bepaald aantal keer substitution jutsu'en (bekend onder Naruto fans) aangezien dit in Storm 2 als een malle werd gespammed. Ook kun je combo's cancellen door middel van (Y)+(X) te doen in een combo, hierdoor is het mogelijk om combo's te chainen of er een jutsu tussen te gooien.

Supports maken het spel gevarieerder, ik speelde in Storm 2 bijvoorbeeld vaak met 2 attack supports. Attack supports knocken iemand naar je toe zodra jij ze weg slaat, hierdoor kon ik mensen vaak op epische manier jugglen.

De demo zal het je vast wel duidelijker maken! :9

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ben niet zo van het jugglen, en zoals bij Streetfighter endelange combo's proberen te maken door middel van het jugglen dus. Maar gister de demo gespeeld en hij beviel me goed! Toby was in het eerste gevecht een pain in the ass maar in het tweede gevecht ging het al vrij makkelijk. Kreeg het goed onder de knie en vind het ook wel tof dat je dashes kunt doen en vrij makkelijk combo's gevolgd door een jutsu. Deel 2 besteld bij Zavvi van de week dus deze versie van Naruto moet nog even op zich laten wachten. :)

4. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag de demo even geprobeerd speelt hetzelfde als storm 2 voelt goed aan en ziet er goed uit

5. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Oke, het is echt slechte kwaliteit maar ik denk ik zal is even laten zien wat ik tot nu toe kan in de demo.

[yt]ec0OQmouiZM&feature=youtube_gdata_player[/yt]

Hoe voeg je trouwens tegenwoordig YT video's rechstreeks in bij XBW?

Laatst bewerkt: 2 mrt 2012
  6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat in de url achter de '=' staat moet je tussen [yt] tags gooien.

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Volgens mij is het toch echt meer een fighter en niet met zo een uitgebreide story ala deel 1 en 2

8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Klopt. De focus ligt nu gewoon meer op de VS-matches en een flinke line-up aan characters, en hopelijk dat Naruto UNS3 straks weer een echte open wereld heeft...

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zit er dan ook geen story arcade mode in ala sf ofzo of mk

10. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou de Card Edition het waard zijn? Voor die 3 euro meer doe ik het sowieso wel maar het klinkt niet heel speciaal.

11. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
  12. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Die kaarten zitten sowieso bij elke versie van de game. De card edition heeft alleen nog een deck kaarten die je niet kunt gebruiken voor de game en een poster. ;)

13. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ow ic. Fysieke kaarten dus :)

Mjah, persoonlijk kan die meuk me niet echt boeien. Als er nou een mooie uitgebreide artbook bij had gezeten, dan was het anders geweest.

Ik heb trouwens jaren geleden in HK al eens zo'n deck Naruto kaarten gekocht voor een paar euro.

14. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor het reageren en posten van de link beiden. Toch ga ik het maar kopen.. Die paar euro extra en mijn jammerlijke verslaving voor collector's editions zorgen er voor dat ik het toch wel graag in huis heb.

15. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Enige hoop op een vroegere release? Gezien de game al weer even uit is in Japan en sinds deze week in NA.

16. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben bang van niet, krijgen we weer dat gezeik met leaderboards en al die gekke jappen die bovenaan staan...

17. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Leaderboards kunnen mij gestolen worden, bij Storm 2 had je al zat van die gasten die gelijk Hero rank waren met 99999999999999 BP.

Wil gewoon de game kunnen spelen zoals de rest van de wereld :+

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Waar en voor welke prijs

19. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Je kan de Japanse versie importeren van play-asia. :p

20. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Nog 4 dagen. Iemand die hem toevallig al ergens heeft gespot?

Deel Deze Pagina