[XOne] Xbox 360 aanschaffen ?

Discussie in 'Games' gestart door LageTrial, 11 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Hallo allemaal,
    Ik ben nieuw hier, en allereerst wil ik m'n complimenten geven aan deze te gekke site !!! Maar nou heb ik eigenlijk een beetje een dillema ( Ja ik weet het, veel mensen zitten hier mee ) Ik ben namelijk momenteel in bezit van een ps3 en een ps vita, nou heb ik voor de ps vita een xbox360 gehad ( slim ) en deze verkocht :confused::confused::confused::confused: Maar nu is er een toffe aanbieding, namelijk :

1. Xbox 360 slim, 250 gb hdd, 3 maanden xbl, halo anneversary, halo reach, fable 3, GoW2 + 2 controllers. Voor maar €222

Deze aanbieding maakt me eigenlijk toch wel weer aan 't twijfelen om een xbox te kopen:lol: Maar is dit nou wel zo slim ? Met de opkomst van de nieuwe xbox ( 720 ).

Vrienden : spelen meest op ps3
    exclusieve games : trek ik toch meer naar ps3
    Controller : Sowieso xbox 360
    Internet : xbox 360

En de hack op het PSN staat toch altijd nog op me oogleden !
    Nou weet ik wel dat ik op een xbox forum zit, dus de meeste van jullie toch naar xbox trekken, maar ik wil gewoon een goede keuze maken :D

Nou heb ik niet al te veel geld ( vooral na aankoop van de ps vita ) Dus wellicht verkoop van ps3 ??

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, oja bijna vergeten: Ik ben erg bang dat Microsoft te groot in gaat zetten op Kinect, maar daar koop ik hem natuurlijk niet voor. Ik wil namelijk gewoon de [hardcore] games spelen.

Alvast bedankt,
    M.v.g. LageTrial !!!

2. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Als ik jou was, Maar dat is volledig naar mijn mening zou ik niet een X360 erbij halen. Het is een mooie aanbieding ja maar zoals je zegt dat je niet al te veel geld heb voor een X360 na aankoop van de Vita zou ik het al niet meer doen. Een Vita en een PS3 werken toch goed met elkaar? Dus zou je niet een deel van je beleving missen wanneer je de PS3 weg doet?

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Als je vrienden op de ps3 zitten heb je wellicht geen 360 nodig.

Is het geen idee om een 2ehandse 360 te kopen? Voor 100 euro heb je er vast wel één met wat accesoires. En alle games zijn voor weinig geld te bestellen via Zavvi of op de Xbazar.

4. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er ook wel een beetje aan te denken ja.

Of ik nu toch weer een Xbox 360 haal of toch wacht op de 720.
    Maar het punt is dat we niet weten wanneer die precies komt, en ik wil wel gewoon blijven gamen.:9

Kijk als die nou eind dit jaar kwam bijvoorbeeld, dan had ik wel gewacht. Maar ik denk zelf dat hij eind 2013 komt, en dat is toch net iets te lang om al die leuke spellen te missen.

\o/

5. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    @Ferry86 Dat is waar, maar ben jij helemaal niet in bezit van enige gamedevice ? Zelf heb ik natuurlijk altijd de ps3 nog, dus ik kan altijd nog wachten.

Verder heb ik ook al zitten te denken aan een 2de hands xbox 360. Deze kwamen boven de €150 uit, wat ik ook nogwel een fors bedrag vind. Maargoed, dit waren namelijk wel allemaal xbox arcade, pro, elite maar nog niet echt een slim versie. Zelf wil ik wel graag een slim ( liefst MAT zwart ) omdat ik toendertijd ooit is gamede bij m'n neef die een xbox arcade had, en ik zat er nog geen half uur op, ja hoor ! RROD. Ook het lawaai was ik erg van geschrokken. Verder staan er wel mooie xboxes slim tussen maar deze gaan al snel 200+ en dan denk ik snel bij me eigen: Dan kan ik beter een nieuwe kopen :confused: Heb het namelijk niet echt op 2de hands :p

Combinatie van ps vita en ps3 is idd erg sterk, Helaas op dit moment is er nog weinig tot niets te vinden wat de combinatie combineert :p ( snappen jullie het nog ? ) Ik bedoel er eigenlijk mee dat er nog niet echt iets is, dat je de ps3 samen kunt spelen met de vita. ( wellicht in toekomst, maar nog niets over gezegt of duidelijk over geworden. )

Zelf dacht ik eerder dat de combinatie tussen xbox 360 en de vita ook erg sterk zou zijn, waarom ? : omdat je dan zowel xbox exclusieve games kunt spelen als een Groot deel exclusieve van de ps3 ( Lange hand natuurlijk niet allemaal, sterker nog: maar een klein deel) Dus vandaar nog m'n twijfel, en eventuele geld wat ik aan de xbox dan zou spenderen kan ik wel veel games voor de ps3 kopen ( want er zijn er nog genoeg die ik wil )

6. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gamede hiervoor op de pc. Maar aangezien ik daar totaal niet veel op gamede, en ik toch meer een game gevoel krijg bij een console. Wil ik toch weer naar een Xbox 360 toe omdat ik daar toch altijd ook meer op gamede.

Wat betreft 2e hands is het inderdaad voor mij ook een optie, maar ik ben zelf ook weer iemand die het toch liever nieuw koop.
    Kijk zoveel kost een Xbox 360 niet meer, maar ik vind het ook wel weer zonde om hem na een half jaar weer te verkopen.
    Mocht die 720 uitkomen eind dit jaar, want je weet het maar nooit. Er gaan nu zoveel geruchten de wereld rond.

7. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Zelf denk ik ook: aankondinging op E3, releasedate eind 2013. Maar ook dan vind ik het aan de ene kant nog zonde op xbox 360 te kopen, maar die aanbieding is toch ook weer zooo verleidelijk :p Aan de ene kant wil ik me ps3 verkopen, aan de andere kant heb ik nou zoveel spellen erop en ben ik bang dat ik dan weeeer spijt krijg. Ook trekt Forza met gewoon heel erg, maar alleen maar daarom een x360 te kopen ? Ik vind de xbox360 ook gewoon wat gezelliger/gebruiksvriendelijker, ps3 is zo zakelijk :p Design, dashboard etc etc etc.Hebben jullie misschien nog enige tips waaruit ik m'n mening kan gaan baseren ? want sinds de tijd dat i beide had, was m'n mening totaal veranderd naar neutraal. Maar idd ik heb toendertijd gekozen om alle nieuwe games toen op de ps3 te kopen, omdat ik wist dat ik een ps vita ging halen. Maarja er is nu niets tussen vita en ps3, maar omdat ik alle games op de ps3 ging halen, was ik natuurlijk al snel uitgekeken op xbox en stond xbox maar beetje stof te happen, ook dat was een reden van verkoop tegenover ps3. Dus ik hoop dat jullie nog tips hebben :D

8. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er toch wel eentje halen. Ik wil toch Mass Effect spelen en ook die Tony Hawk Pro Skater HD die ergens dit jaar uitkomt.
    En de nieuwe Bioshock lijkt me echt goed, en Skyrim wil ik weer spelen.

Dus ik ga er deze week wel 1tje halen. Even goed kijken naar een leuke aanbieding.

9. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Dan zou ik lekker voor die annerversary 10 jaar xbox gaan :p Lekker goedkoop namelijk haha. Chill dat jij er uit bent :p

Nu alleen ik nog :mad: Weten jullie als nog misschien tips of op/aanmerkingen :D ? ik weet het namelijk echt niet meer !! Me mening is TOTAAl neutraal en weet dus echt niet wat ik meer moet doen, op het ene moment wil ik weer voor 100% xbox gaan terwijl de feiten toch zeggen dat ik beter af ben hoe het nu is :confused:

10. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het dan toch wel doen als je zo twijfelt, maar koop dan wel een 2ehandse.:thumbs:

Kijk voor mij is toch anders want ik game maar op 1 apparaat, en dan vind ik het geen probleem om een nieuwe te halen.*)

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Spelen je vrienden op de PS3? Blijf bij de PS3.
    Heeft merendeel van je vrienden een XBOX360? Overweeg om een 360 aan te schaffen.

Zo'n 360 hoeft helemaal niet duur te zijn. Let echter wel op dat je een XBOX koopt met voldoende HDD ( hardeschijf ) capaciteit. Voor de oude modellen worden geen HDD's meer gemaakt / verkocht. Als je 3 spellen wilt gaan installeren heb je aan 20GB ( standaard ) niet genoeg.

Wachten op de XBOX 720 ( als dat ding überhaupt zo gaat heten ) is niet nodig. Die komt pas eind dit jaar OF het volgende jaar.

12. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Nee als ik een xbox 360 koop, ga ik meteen voor de 250 GB slim ( mat zwart )
    Meeste vrienden spelen op ps3, dus dat is wel minpuntje. Er zijn een paar uitzonderingen die op de xbox spelen. Maar toen ik vroeger al een xbox 360 had, speelde ik altijd met een onwijs gezellig groepje wat bestond uit 4 a 5 mensen. 1 Daarvan was de vriend van me zus en de rest waren vrienden van hem ( Ik kon ze ooit is in het echt gaan zien, helaas niet gegaan maargoed ) Ze namen me erg goed op in de groep, en we gameden vaak, ook al was die vriend van mn zus er niet, ging ik gewoon lekker met de rest van de groep. Nou denk ik ( en veel van de familie ) dat relatie tussen mn zus en die vriend niet lang stand gaat houden, en ben ik dus bang dat die hele groep me totaal laat vallen, snappen jullie het nog ?

Dus even kort samengevat : Onwijs leuk groepje die ik echt mis nu ik op de ps3 speel, alleen ben ik bang dat ze me later uit de groep knikkeren.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    komt pas volgend jaar (de opvolger 360)

14. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Daarom juist, is het dan niet zonde om als nog nu een xbox 360 te kopen ? Heb je eindelijk een xbox met account wat beetje opgebouwd is met veel games enzo, kan je het weer gaan verkopen omdat de nieuwe er is.

15. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Je doet net alsof de console nog heel veel kost.... zo kun je toch met alles denken?
    Als ik nu een ipad 3 koop komt er binnen een jaar een ipad 4 etc
    Wil je relax gamen koop die xbox kijk op marktplaats, aanbiedingen weet ik wat.

Maak gewoon een keuze :)

16. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gaat Microsoft dan niet meteen Xbox Live resetten ofzo. Ik denk dat je gewoon je gamercard mee kan nemen naar de nieuwe Xbox.

Xbox Live is nu zo populair dat ik denk dat ze het niet zomaar weer gaan afschaffen. En dat je perse een nieuwe moet maken voor een nieuwe console.

17. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Dit hele stukje = :lol:

Maak gewoon een keuze joh. €222 voor die aanbieding van de MediaMarkt is echt een geweldige prijs. Xbox 360 Slim met 250 GB harde schijf en mat zwart + extra controller én vier games. Ik zeg DOEN!

Op je profiel staat dat je 22 bent, dan neem ik aan dat je studeert en een (bij)baantje hebt? ;)

Laatst bewerkt: 15 mrt 2012
  18. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Nee ben 16 Jaar :mad: Zal wel foutje zijn gemaakt, sorry daarvoor ! maar om maar weer ff ontopic te gaan, die aanbieding is idd erg tegek maar voor het geld is een verkeerde keuze erg groot, ookal omdat ik eerder al een xbox heb gehad, en deze uiteindelijk wel ging verstoffen. Maargoed bij mij zit er nog een ligte twijfel in dat Microsoft straks niet 100% gaat inzetten op Kinect, wat volgens de gamejournaliste van deze tijd wel een grote kans in zit. Ik vind kinect wel leuker dan ps move, maar geef mij maar gewoon de "echte"core games :D

19. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Vandaag gelezen dat ik xbox (720 ) niet dit jaar zal aangekondigd worden. Dus dat houd al snel in pas in 2013 aankondiging en 2014 op de markt. Dus dit maakt de keuze misschien makkelijker, dat je toch meer waard voor je geld krijgt.

20. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Doet me denken aan een reclame...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina