1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar het is alweer een best tijdje geleden dat ik ME1 speelde, ik weet daar niet alles meer van en toen speelde ik als een vrouw en dat wil ik niet persé in deel 3 :)


    Ik was eigenlijk sowieso al van plan om een nieuwe aan te maken, heb ik toen met ME2 ook gedaan. Eigen nieuwe character, andere look etc.

    Het liefst zou ik deel 1 , 2 en 3 allemaal na elkaar willen spelen. Maar daar is het nu te laat voor. Maar wellicht na mijn eerste ME3 playthrough als default shepard, ga ik overnieuw met ME1 en 2, en doe alleen de main quests dan. Om vervolgens met die character in deel 3 te duiken.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Je weet dat ook bepaalde side quests in Mass Effect I invloed hebben he? ;)
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Even een vraagje over 2. Ben nu nog met 1 bezig maar ga binnenkort weer beginnen aan 2.

    Als het goed is zit er een punt in de game waarop als je die missie doet

    Volgens mij

    Dat je gaat naar de Derelict reaper om de IFF te halen en je legion vindt)

    Als je die missie hebt gespeeld is het toch zo dat:

    Je komt weer aan op de normandy. Je doet nog een missie (loyalty missie van legion bijvoorbeeld) en daarna wordt toch je crew van de normandy gekidnapt?

    Mijn vraag is of dit dat punt is of vergis ik me en is het een andere mainquest? Dus als ik niet de derelict reaper ga dan kan ik de andere missies allemaal doen daarvoor? Zonder dat me crew sterft? Want wil graag wel me gehele normandy crew redden en volgens mij kan je dan geen andere questen meer doen.

    Want de Derelict reaper is toch geen missie die automatisch gestart wordt maar eentje die je toch moet opzoeken?
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Ja, voor dat stuk raad ik je aan alles te doen. :)
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    En het is een missie waar ikzelf naar toe moet vliegen om hem te starten toch? niet zoals in 1 dat als je Virimire, Feros, Novaria en asari docter heb gedaan je automatisch naar de council moet?

    En ik kan toch nog één missie doen na die quest?

    Automatisch dan legion's loyalty quest
     
  6. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ME3 nu thuis, maar ben nog bezig in ME2, want ik heb ook nog even alle DLC gekocht, want deze had ik nog niet. En het is eindelijk gelukt om Jack en Miranda uit elkaar te halen_O_. Heb nu ook bijna een volle balk paragon.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Nice, nu Tali en Legion nog, maar die is wel een stuk makkelijker. :+
     
  8. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen vraag ik me af hoe dat zit met de tijd die je hebt tussen het krijgen van de IFF en de ontvoering van je crew, want daarna kan je geen missie's doen of je crew gaat dood, ik lees hier veel verschillende dingen over op internet, wil sowieso eerst alle quests nog doen, dan die IFF halen en dan nog Legion's loyalty mission.
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb het nog even in me guide opgezocht.

    Zodra je terug komt van de iff kan je nog een keer ergens landen en op de terugweg van die planeet krijg je het filmpje dat je crew wordt gepakt.

    Doe dus werkelijk waar alles voordat je naar de derelict reaper gaat voor de iff. Als je terug komt gelijk naar legion lopen. Met hem praten en dan gelijk zijn quest doen en dan bam je crew wordt ontvoerd als je terug bent en dan gelijk achter hun aan.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2012
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Hierbij gaat het wel om:
    De Eindmissie
     
  11. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    I know.
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat zijn ze ook lekker bij ea. Ben op me nieuwe account bezig met me 1 en dacht als ik zo twee ga spelen mis ik nog shadow broker en arrivel dlc. Shadow broker dlc bleek ik wel te hebben maar nooit gespeeld maar nu startte ik 2 even op en gaat hij zeuren over cerberus network en je dowbloads staat op niks. Bij dragon age gaf hij geloof ik wel aan dat je ze had en moest je ze uploaden naar hier zeggen ze niks. Ik maar even snel stukje gespeeld en kan toch beschikking tot ze hebben inckusief zaeed die bij network hoort en alle bonus shit als dragon armor en alle speciale pre launch en special edition wapens etc.

    Maar twee vragen. Kan iemand mij vertellen wanneer je Shadow broker dlc activeert? Neem aan nadat je liara hebt ontmoet?

    En arrival? Na de mainquest?
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Arrival na Horizon, Shadow Broker als je op Illium komt.
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Bedankt

    Wanneer moest je trouwens ook alweer miranda en Jacob uit elkaar halen (ivm genoeg paragon points)
     
  15. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadat je de loyalty quests van beiden hebt gedaan. Ik heb bij de mijne een import gedaan uit ME1 met een volle paragon balk, in ME2 ook telkens voor paragon opties gekozen en de paragon interruptions. Gewoon wachten met de laatste van de twee tot je een bijna volle paragon balk hebt.

    P.S. paragon kun je vervangen door renegade.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2012
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Miranda en Jack bedoel je? ;)
     
  17. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een codex artikel over de drell en wanneer krijg je deze. Want ik heb Thane al gerecruit, hij is loyal en ik heb wel de secondary codex entry over hun cultuur.

    EDIT: Al gevonden. http://masseffect.wikia.com/wiki/Drell Lees de trivia.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2012
  18. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Stel je importeert een savegame uit ME 1, speelt hem uit en doet daarna New Game + om deze weer te importeren, gebruikt hij dan gewoon de keuzes uit jouw eigen ME 1 playtrough?
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    volgens mij wel ja.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik heb de mainstory uitgespeeld van ME2, tijden geleden al.

    Later heb ik alle DLC voor een prikkie gekocht maar hoe begin ik daar nu aan? en hoe weet ik welke DLC ik speel?

    Daarnaast wil ik graag weten wat er allemaal precies is gebeurd want dat weet ik echt niet meer. Wat is een goede url?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina