Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Heb het weleens gebruikt idd. Maar wel een tijdje geleden al. Nu staat hij steeds op open, en dan plots weer strikt en gisteren had ik verschrikkelijk lag tijdens Gears, daarna was het weer weg. Vage shit
     
  2. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    In februari verloopt me xbox live.
    Iemand die nog een goed vertrouwde site weet waar je niet teveel betaald (voor 12 maanden)?
     
  3. Weecow

    Weecow Gamer

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok.....ineens uit het niets werkt Live totaal niet meer hier. Dus ik doe de connection test, network en internet is allemaal goed zegt ie maar bij XBL geeft ie een connection error. Gisternacht nog prima..en nu ineens niet meer, natuurlijk.


    En het werkt weer.....weird weird, ah well.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2012
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Zie mijn verhaal, van de week weer hetzelfde. Plots kan ik niet meer inloggen, terwijl de connection test niets aangeeft. Als ik dan mijn profiel download, dan doet hij het weer gewoon. Heel erg vreemd. Ik heb nu al 3 x sinds ik het de eerste keer had mijn profiel moeten downloaden. Lijkt wel of mijn xdoos kaduuk is ofzo...
     
  6. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Zijn er meer mensen die niet op xbox live kunnen?
    Vanmiddag kon ik er gewoon nog op en nu niet meer.
    connection test heb ik al gedaan en het ligt aan xbox live zelf.

    Edit: was even te lui om eest te lezen :+.
    Maar zie dat meer mensen hier last van hadden. Is er een manier om dit op te lossen of gewoon afwachten?
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2012
  7. nexzo

    nexzo Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier hetzelfde problemen. Gisteren na de 10de keer connecten kwam ik er eindelijk op. Nu geeft die weer een fout aan, Microsoft heeft al laten weten dat ze het onderzoeken.
     
  8. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Xbox.com ligt eruit en ik kan niet op live. Leuk....

    Edit: nu werkt het opeens weer... Vaag
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2012
  9. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand mij vertelle hoe ik mijn account kan overplaatsen naar een andere xbox? of is dit niet mogelijk? :9
     
  10. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    8) ? Snap er niets van :+. Zoals ik al zei, ik ben echt een leek in dit soort dingen.
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Een IP ERROR lijkt meer een probleem met de modem/router dan met XBL.

    De modem/router moet de Xbox360 een IP-adres geven want kom je nooit op het internet/XBL.
    Hoe heb je de Xbox360 aangesloten ?
     
  12. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Edt: Nvm.

    Is gelukt! :D
    Heb de kabel in een andere aansluiting gestoken van mijn modem en opnieuw opgestart en het lukt. Wss iets aan mijn aansluiting ofzo :).
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2012
  13. clawclock

    clawclock Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

    Ik heb een gamertag met als email adres een @home adres dat al een paar jaar niet meer bestaat. Waardoor ik dus ook niet meer kan veranderen omdat het wachtwoord en mail account niet meer bestaan. Volgens Microsoft Live is dat dan jammer maar ze kunnen niks doen!

    Mijn gamertag staat op auto sign in, als ik nu een nieuwe gamertag aanmaak kan ik dan nog steeds switchen op mijn xbox of zal hij dan gaan vragen naar een wachtwoord voor me eerste gamertag?
     
  14. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Is XBL toevallig down momenteel? Mijn internet doet het gewoon maar ik kan niet connecten met Xbox Live. Indien dat niet zo is, weet iemand hoe ik het probleem dan kan oplossen?
     
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds de laatste updat het probleem dat mijn xbox soms maar gewoon na een tijdje disconnect. Sowieso disconnect hij automatisch als ik even weg ben en het scherm op standby gaat. Erg irritant.

    Ik heb de system cache al gecleared maar ik heb er nog steeds last van. Iemand tips?
     
  16. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg net de melding dat mijn Xbox niet meer kan verbinden met onze internetverbinding. Dit is de foutmelding:

    IP Adress Conflict

    The IP address xxx.xxx.x.xxx that was manually assigned to this console conflicts with another device on the network. Change the console's IP address.


    Ik heb een beetje gegoogled etc., maar ik ben er niet wijzer uit geworden. Het enige wat ik heb gevonden is deze pagina, maar ik heb geen zin om alle instellingen opnieuw in te voeren, want de laatste keer dat ik dat deed, kon niemand meer verbinden met de router op de computers in huis... Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?
     
  17. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ik heb iets vreemds met de draadloze connectie van mijn Xbox 360 Slim. Hierin zit een netwerk adapter met N protocol, maar echt de gewenste snelheid haalt ie bij lange na niet (zie eerste afbeelding). Mijn MacBook trekt namelijk gewoon een verbinding die 90 keer zo snel is (afbeelding 2). Dan zijn verder alle andere apparaten op dezelfde spot ook nog rond de 65Mb/s. Het lijkt me toch dat de Xbox dat dan ook minimaal zou moeten halen.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Aanvullend kan ik nog melden dat het LAN-IP voor de Xbox met DHCP is gereserveerd en de juiste poorten (88, 3074) open staan. NAT is overigens ook Open, en alles werkt naar behoren. Het enige probleem is dat downloads stront traag binnenkomen, en ik dus nu heb ontdekt waar dat aan ligt.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2012
  18. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij haal je zowiezo niet meer dan 50Mbps, microsoft laat niet meer toe voor zover ik weet.

    Hoe haal je trouwens 65Mbps op je mac? Ik haal maar 30Mbps op mijn laptop, en vraag me nu toch af hoe mensen dat draadloos voor elkaar krijgen. :+
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hangt van je router af, not all routers are created equal
     
  20. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb nu dus een cisco gekregen van UPC. Maar ik vind dat ding best wel falen. Amper bereik in het hele huis. Had hiervoor een Netgear. En die was stukken beter. Maar nog steeds haalde ik daarmee maar 30Mbps op mijn laptop.
     

Deel Deze Pagina