Zal het zo zijn? haha. Maar ik heb het idee dat ik op FUT tegen veel beter spelers speel dan tegen head to head seasons divisie 1.. Klopt dat?
Mwah, vond sowieso het niveau niet zo denderend hoor, zowel als H2H als op UT. Ik kwam zelden iemand tegen die mij wegspeelde, zelfs in Div 1 is het niet allemaal zo super.
wel beter dat je op webapp en console tegelijk kan. jammer dat ik me ibrahimo niet verkocht krijg staat er op voor 980k voor liefhebber
Nou toch nog 985k voor sif Ibrahimovic, let op volgende week is hij 1.5 miljoen, maar wou niet wachten want vanmiddag gingen ze voor 900k weg
Sorry voor de 3epost. Maar vet vaag als je op de trade gaat zoeken naar Ronaldo kom je een bronse dm undefined alles stats op 0. Ik zit gewoon op console. Iemand enig idee wat dat is?
Ja dit is een soort van hack. Ik had het eerst ook toen kocht ik het en (was maar 450) en toen veranderde het gewoon in die keaper.
Vet verneukt hoe kun je zien of je wel een goeie koopt? Want t gaat wel om 500k durf nu niks meer te kopen
Is geen hack. Gewoo een bug die er vorig jaar ook in zat. Gewoon ff er in en eruit. Op nieuw zoeken en dan moet hij het doen.
Ik had even een vraag over chemistry. Ik wil graag Sif vertonghen kopen voor in mijn Bpl team. Hij komt dan naast kompany te staan. Met enrique, joe hart en yaya touré heeft hij een rode verbindingslijn. Toch is mijn chemistry 100. (met een normale vertonghen geprobeerd) Wordt het spel van vertonghen toch beïnvloedt omdat hij met nauwelijks iemand matched, ondanks die 100 chemistry?
Dit mn A team. http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#fhEYVBMLbc7jN had coins teveel dus denk koop nog een squad voor ik al me coins verneuk aan pakjes. Dit is mn B team. formatie enz moet ik nog ff goed zetten. http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#UyHYRIkjbc7jQ 1wedstrijd mee gespeeld is wel ff wennen, maar die ronaldo heb ik nog niet gezien hoor, iedereen zegt dat hij beest is . (ja toen ik nog geen coins had zei ik dat ik niet met hem zal gaan spelen omdat het een lul is haha, dat neem ik terug )
Je team heeft wel 100 chem, maar Vertonghen heeft maar 5 of 7 chem volgens mij. Klik maar op de spelerskaart van Vertonghen dan zal je dat zien. Kortom hij zal niet optimaal functioneren.
ik heb een heel erg rare fout, ik heb old trafford als stadion en alsnog geeft hij emirates stadium aan op de achtergrond..
Welk verschil merk je bij 7 of 9 chemistry? Ik dacht als je 100 hebt dan is het allemaal gewoon prima.
Hadden ze dat niveau 'Ultimate' niet gewoon 'Impossible' kunnen noemen ofzo? Heel lastig. Helaas finale verloren van Real. Edit: Inmiddels gewonnen en 2 pakjes gekregen. Niet heel veel speciaals, alleen kreeg het bericht dat ik een TOTW had, maar nee dus. :/