[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.274
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Thanx.

    Ik heb zo het idee dat dit een heel pittige game gaat worden, of is dat in te stellen?
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    :F: Nooit Diablo gespeeld?

    Je wil juist alleen op de hoogste difficulty spelen anders krijgt je niet de beste loot!
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2012
  3. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Is in te stellen ;)

    Dit is een leuk filmpje wat gaat over de moeilijkheidsgraad:
    [yt]U0F2wPZWdYk[/yt]
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iig geen gold meer kwijt als je dood gaat :)

    Speciaal voor jou is er een hardcore mode yellow :) Als je daar dood gaat is je char meteen gedelete \o/
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.274
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Nee inderdaad en als je mijn posts had gelezen had je dat geweten. :F:
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Als ik naar dat filmpje kijk krijg ik alleen nog maar meer zin! Kwijlllll.
     
  7. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik weet dat jij liever op een wat lager nivo speelt, maar blizzard heeft aangegeven dat wanneer je deze game op normal speelt je maar ongeveer 35% van alle loot kunt ontvangen, de rest is alleen op hogere moeilijkheidsgraden te behalen.
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Fuck de easy moeilijkheidsgraad :thumbs: Ga je als je niet verder komt toch gewoon even grinden. Vind ik altijd juist de charme van dit soort games. Sowieso wil je natuurlijk de beste loot hebben. Hardcore gaat hem in de eerste playthough niet worden, maar de moeilijkheidsgraad eronder absoluut. Sowieso heb je wel een edge als je Diablo 1+2 vroeger kapot heb gespeeld.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Schaam je :+

    Ik zou ze gewoon bestellen en tot 15 mei gaan spelen!

    Volgens mij was hardcore voorheen geen difficulty.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2012
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Doelde op jouw bericht over de nieuwe hardcore mode van Diablo 3 ;)


     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet niet of die ook in D3 zit. In D2 iig wel. Je kon dan op hardcore spelen en de difficulty instellen. Dus Nightmare/Hell en Hardcore tegelijk. Erg leuk als je door een lagspike bij Duriel in het musoleum belande :) lvl99 met zieke gear gewoon kwijt.

    Of een PK was ook leuk dan ><
     
  12. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    D3 heeft wel HC mode en wat er vanuit de berichtgeving bekend over is dan is die gelijk aan d2 HC. Echter heb je geen hostile button en vooralsnog is de auction house beperkt voor HC. Ik houd van de spanning van het kunnen doodgaan. Ik speelde d2 hc en als ik dan naar 1 van mijn oude sc characters ging was er totaal geen spanning voor mij. Dat is juist de adrenaline kick ;-)

    Ga dus in d3 zeker voor HC, zal dan vaak chars verliezen, maar zal er net als in d2 iedere keer wat van leren en er een betere speler van worden (hoop ik :+)
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Hardcore mode is inderdaad beschikbaar, na lvl 10 (en het verslaan van de Black King). Ik ga eerst helemaal tot aan inferno op normal doen. Dan komt hardcore vanzelf wel. :+
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heel veel speelde met een programmatje wat je automatisch uit de game gooide op het moment dat je dood ging. Daardoor waren ze hun char niet kwijt...
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat verslaat toch het hele principe van de hardcore moeilijkheidsgraad of ben ik nou gek? :F:
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.274
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Ik heb met dat in Dungeon Siege III voor de 360 gek genoeg aangeleerd. Niet met Diablo te vergelijken neem ik aan, maar wel dat ik stop met de MQ en side quests ga doen. DS III had voor een korte kleine dungeon crawler geweldig veel loot, al leek het allemaal op elkaar helaas. Grafisch vond ik het stijltje echt super.

    Ik hoop naast Hel in Diablo III ook wel een stukje groen te zien. :+
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Precies. Maar blijkbaar vinden mensen het cool om bovenaan de ladder te staan in HC. Zie het als statpadden in andere games.

    Werd sowieso veel gecheat in D2. Hoop items waren geduped en werden er ook 1000en SoJ geduped om zo uber Diablo te spawnen. Met speciale programma's wist je dan ook direct op welke server hij spanwde enz. Toen kon je alleen zeker zijn dat een item echt was als hij nog niet geindetified was. Harlequin Crest unidentified was bv een Shako.
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2012
  18. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Blabla al opgelost.
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2012
  19. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat is een reeele prijs voor een beta key?
     
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Wat je er zelf voor over hebt, de een wil het spel heel graag al spelen dus betaald 50 eu de ander (zoals ik) zou niet meer dan 5 eu betalen.
     

Deel Deze Pagina