Iemand de nieuwe spec ops missies gespeeld? Ze vielen mij zeker niet tegen Wat me opviel tijdens de missie black ice is dat je ergens de mw2 Ump kon oppakken met een mw2 red dot sight
Gisteren middag maar weer is MW3 gespeeld in plaats van Battlefield. Puur alleen om de 6 nieuwe achievements te halen. Echt te easy, ze hadden het van mij wel wat moeilijker mogen maken
Ik ben niet heel blij met die nieuwe achievements. Had net alle achievements behaald en kreeg het MW3 icoontje dus bij 'Completed', komen ze met nieuwe achievements aankakken in een DLC. Weg icoontje
Het is een half uur werk om uhm weer compleet te krijgen. Neem aan dat je de dlc hebt anders zie je de nieuwe achievements ook niet geloof ik.
Heb de game sinds een paar weken weer eens gespeeld vandaag. Was erg nieuwsgierig naar de nieuwe mappen en de patches die in de tussentijd zijn uitgekomen. Wat stond ik versteld ... er is werkelijk waar geen fuck opgelost. Helemaal niks. Het is nog steeds dezelfde ergernissen die ik voorheen had. Het gekilled worden terwijl je al dik 20 meter ver achter een muur verstopt staat. Het gekilled worden door de achterlijke spawn-points... Die nieuwe mappen stellen ook geen zak voor. Overwatch voelt zo "kaal" aan. Weet niet waarom, maar die map straalt totaal geen sfeer uit. Black Box ziet er dan wel leuk uit maar het is verdomme net verstoppertje spelen. Constant zitten ze in dat vliegtuig met een claymore te wachten tot er iemand voorbij komt. Kom op Infinity Ward. Durf eens te komen met nieuwe wapens, betere balans en spawn points ... want als het zo verder gaat wacht ik lekker tot de volgende COD. Ik trap in ieder geval niet meer in dat Elite geintje, wat heb ik daar godsgruwelijk spijt van. Terug in de kast ermee ...
Laatste patch was dat LMG's zijn gebufft. [yt]4ZEpe1pLTLQ&feature=g-u-u&context=G26e6f49FUAAAAAAADAA[/yt]
Hebben ze dus de damage in de patch verhoogd? Zou mooi zijn aangezien die dingen tamelijk langzaam zijn. Staat er tenminste iets tegenover
Ik schrijf voor callofduty.nl. En daar kregen we nu codes voor het DLC-pack, maar door een fout bij Activision heb ik nu een jaarabonnement voor Elite gekregen. Nice!
Dat is bij meerdere sites die die codes weggeven. ------------------------------------------ Is die double XP weekend nou voor iedereen dit weekend ? of alleen voor Elite ?
Hee Stan, ook XboxWorld gejoint? Nice! Hoe bevalt mijn HD PVR? Jouw geld bevalt me i.i.g. heel goed haha!
Haha zekers! Het was beetje uitvogelen wat de beste settings zijn maar heb sinds kort 120mbit internet dus uploaden van grote bestanden gaat prima
Is de MP-7 een beetje een goed wapen? Ik zie steeds vaker mensen er mee spelen en ik heb hem ook een keertje opgepakt en ik vond hem wel chill. Ik vroeg me af of er mensen zijn die dit wapen wat langer hebben gebruikt en hem af- of aanraden?