[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    collector base vernietigd?

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
  3. Seh

Seh Guest

Ik ga denk ik maar Shadow Broker worden in real life. :+

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ok

XD

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat vind ik ook. Misschien dat ze dit in de toekomst aanpassen naar maximaal 3 per week ipv 2 a 3 per dag. Het is een beetje te imo.

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Jonge, jij zeikt echt op alles man, wat the fuck maakt het nou uit dat het snel omlaag gaat? Dan doe je even een potje en heb je het weer terug, met je verbeterpunten :emo:

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Damn, Thessia was ook weer gruwelijk. Echt teveel kippenvel momenten in de game, awesome. _O_

Trouwens in ME2 had ik in mijn cabine op tafel een zilvere bal ofzo, was Prothean shit dacht ik. Wat was dat ook alweer, kwam uit ME1 dacht ik. Vooralsnog niks meer van vernomen.

8. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Was een Prothean artifarct van de Hammerhead missie's.

9. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Vandaag de CE Guide binnen gekregen (vorige week vrijdag verstuurd bij Zavvi....valt me niet tegen!).

Ben bij de allerlaatste missie nu (denk ik:9) dus die guide gebruik ik wel voor een 2de PT ofzo......mooi boekje!:thumbs:

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vanaf waar kan je niet meer verder qua war assests? Heb er nu +/- 4800 ben nu bijna bij het einde denk ik. Ben bij
    het punt om naar Cerberus Headquarters te gaan. Is dit het moment om +5000 te hebben of nog niet? Gezien hierna je vast naar de Aarde gaat. Maar in de journal staat dat vanaf dit punt de Alliance klaar staat namelijk.

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja daarvoor je war assests completen :)

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe, net nadat ik het vroeg kwam Hackett het al melden. Potje online gespeeld en nu 5340. Morgen maar afmaken, benieuwd naar alle eindes. Game was zover net zo goed als ME1 en ME2, allround favoriet heb ik niet. Samen gewoon legendarisch, nu hopen dat het einde aardig is.

Trouwens, renegade optie at Mordin in spoiler. Damn! :'-(

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Vraagke over de mission (priority) op Tuchanka:

Je wordt gevraagd om de Krogans te bedriegen, anders krijg je niet de steun van de Salarians. Ik voel daar weinig voor, maar mis ik dan valauble assets voor de endgame, of compenseert iets de keuze om niet te bedriegen ?

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt het dat zodra je met iemand het bed hebt gedeeld je niet meer met een ander kan?

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Compensatie later

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Thanks, dacht ik al, maar nu weet ik het zeker. huichelachtige Salarians ook :9

17. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Wel grappig, eerste play-through gedaan in ongeveer 28 uur. Ik sta nu op het punt om Priority Tuchanka te doen tijdens mijn tweede playthrough en zit al op 15 en een half uur, zoveel meer dingen gedaan nu.
    En Liara is hilarisch met haar discussies met haar "vader". Iedere keer wanneer ik terug keer naar de Commons op de Citadel zeggen ze weer wat nieuws tot nu toe (na elke missie dan).

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    In totaal kan je ruim 6000 punten/assests halen volgens mij, dus hier en daar kan je best wat van missen.

19. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Geniet tot nu toe met volle teugen van ME3. Wat een brilliante game. Enige nadelen zijn wel de vele laadpunten (iedere keer na de warroom bijv.), de "quests" die je zomaar krijgt als je voorbij iemand loopt en als je soms door de normandy heen gaat en denkt van nou, laat ik eens verder gaan vliegen dat er dan inene word gezegd "Persoon X wil graag met je praten" :F:

Anyway. Gister avond een missie gedaan welke te maken heeft met Tali/Geth op de thuis planeet van de Quarians :
    Die missie dat je de fighter squadrons moet disabelen en dan in een soorte van tron sfeer komt. Echt prachtig gedaan! _O_

Nu maar hopen dat ik zowel Legion als Tali kan redden maar dat zie ik dan wel weer :+

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb er pas 1000, dus ik kan nog ff :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina