Wat een heerlijk toernooi dat Ultimate, eindelijk eens wat wedstrijden tegen de computer met wat spanning erin, heerlijk Net gewonnen, beste speler in pakje een keeper van 78, dat valt dan weer tegen.
Tijdje geen fit gespeeld alleen maar wat via webapp gehandeld. Wat is dat ultimste? nieuw toernooi? en krijg je gouden pakjes? Hoe lang duurt hij nog en wat zijn de requirements? Hopelijk kan ik meedoen met me nieuwe voorhoede ------------------IF Benzema------------------ -IF Neymar--------IF Kaka-----------IF Robinho-
Ik vind het altijd wel grappig hoe iedereen hier altijd praat over zoveel coints, terwijl ik maar 20k tot m'n beschikking heb. Zal dus bij fifa13 eerder moeten beginnen om te kunnen profiteren van de handel
Robinho handelen is niet zo moeilijk vooral de silver player handel is goed als je rond de 20k coins hebt. Je doet de filter op silver en de minimum price 300 en maximum price 1000 daarnaast gewoon UltimateDB erbij houden om een idee van de prijzen te krijgen en bieden maar!
Weet iemand hoeveel Rafael van der Vaart (87) waard is? Wat is UltimateDB? Edit: wow, wat een database haha. Thanks! Ik zag net Modric (88 ) voor 17K, had ik die moeten halen?
Dat ultimate niveau is echt een grap.. lijkt wel alsof je spelers allemaal 50 zijn, ze kunnen niet rennen (90+ pace wordt ingehaald door 50 pace), mensen met passing 90 geven alle ballen verkeerd over 5 meter, mensen van 2 meter verliezen kopduels van mensen van 1.50 en de computer schiet alles van 40 meter in de kruising..
Dat passen ligt vaak aan jezelf en ik geloof niet dat 90 pace 50 pace inhaald. Maar ik merk wel de computer af en toe overrated is... Gewoon veel oefenen en jezelf verbeteren. Frustratie heb je wel af en toe
We wachten tot Bastos IF wat goedkoper wordt, zetten dan Nene IF rechts en Bastos links. Misschien valt Menez IF ook wel te overwegen.
Hopelijk komt robben gelijk nog een keer IF dan wordt die van nu gelijk goedkoper. Hopelijk rond de 500.000 ongeveer