[XOne] Formula one 2011

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 16 mei 2011.

  1. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarnaast zou ik graag meer actie willen zien... dus AI wat spint of er even vanaf schiet. Motor die opgeblazen wordt, schakel problemen enz enz je kent ze wel de "normale" failures in een formule 1 race.. en vooral als je 50% race's doet mag er wel iets meer gebeuren heb nu alleen op de Spa een "klapper" mee gemaakt, waar Peréz achter op mij rijdt en hierdoor de muur raakt en een voorband kwijt raakt (zonder dat ik een brake test deed O-) ) en zo uitviel dus. maar dat was ook het enigste tot nu toe..
     
  2. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Is er eigenlijk al iets bekend over F1 2012? Komt deze uberhaupt? Of lees ik daar nu gewoon overheen..
     
  3. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij has codemasters nog 1 jaar de licentie dus zou er gewoon een 2012 versie moeten komen
     
  4. DutchMancunian

    DutchMancunian Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Een hechte groep Nederlandse Formule 1 liefhebbers heeft sinds kort een eigen site geopend alwaar een XBOX F1 competitie zal plaatsvinden.
    Wie van fair en competitief racen houdt zal daar absoluut even een kijkje moeten nemen! Goede Nederlandse coureurs zijn van harte welkom. Plezier en prestaties gaan hier hand in hand......

    http://dutchf1league.webs.com/
     
  5. Rovaro2

    Rovaro2 I am the Stig!

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    Codemasters heeft de F1 Licentie verlengt.

    http://www.codemasters.com/uk/article/codemasters_wins_race_to_drive_new_formula_one_games/

    Er wordt ook gesproken over het aantrekken van een nieuw publiek voor F1 games waarvan 1 al een tijdje bekend is.

     
  6. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    f1 2012 is bevestigt.

    F1 2012 is officieel aangekondigd; de game verschijnt in september voor PC, PlayStation 3 en Xbox 360. Dat heeft ontwikkelaar en uitgever Codemasters bekendgemaakt middels een persbericht.

    Nieuw in F1 2012 is de Young Driver Test-modus. Hierin wordt in een reeks tutorials uitgelegd hoe een Formule 1-racewagen bestuurd dient te worden. Spelers worden in deze modus uiteindelijk uitgedaagd om een stoeltje te verdienen bij een van de F1-renstallen.

    Codemasters meldt dat de game op het gebied van techniek en gameplay verbeterd is ten opzichte van zijn voorganger en uitbreide competitieve en coöperatieve multiplayermodi bevat. Het spel heeft alle officiële teams, coureurs en circuits uit het F1-seizoen van 2012, waaronder het nieuwe circuit in Austin, Texas en het Duitse Hockenheim.


    bron.
    Gamer.nl
     
  7. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    hopelijk gaan ze nu echt een goeie game maken. Grand Prix 1,2 en 3 niveau dus.
     
  8. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Formula 1 2010 en 2011 waren beiden topgames die goed hebben verkocht, dus de opzet blijft gegarandeerd gewoon hetzelfde. Wil je GP 1 2 en 3 dan moet je GP 1 2 en 3 gaan spelen..
     
  9. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    non-argument nummer 1 hier. geef dan geen antwoord. Ik wil nog meer F1. 2010 en 2011 waren prima maar niet geniaal. Nog maar tweaken aan je auto en wat meer uitvallers tijdens de race, foutjes van de AI etc.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Codemasters KAN dat trouwens wel, meer sensatie enzo tijdens een race. Als je GRID speelt dan gebeurt er meer dan genoeg met uitvallers enzo van andere racers. Ziet er altijd wel tof uit, wanneer je 5de ofzo rijdt, en ergens ver voor je vliegt er opeens iemand af :)
     
  11. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Beargumenteer me eens dan, voordat je bijdehand roept dat ik beter geen antwoord kan geven. Codemasters zal het aan hun reet roesten wat een klein groepje diehard F1-sim fans wil, die kijken naar verkoopcijfers. Die waren voor zover ik weet prima, dus zullen ze dezelfde game, met een paar kleine tweaks, bugfixes en wat nieuwe regels en circuits opnieuw uitbrengen. Beide voorgaande games waren overigens ook topgames voor de gemiddelde race-liefhebber..
     
  12. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Daarom kan ik de game nog steeds wel minder vinden. Dan hoef je niet gelijk te zeggen: ga dan GP 3 spelen. Een beetje bulshit.

    Ik hoop gewoon dat ze hem nog meer sim maken en dat er meer gebeurt in de races want in de echte races maken coureurs ook wel eens foutjes.
     
  13. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Snap ik, bedoelde er ook niks mee, maar jij zegt dat ze nu eindelijk eens een goede game moeten maken, terwijl er toch jarenlang niet zo'n goede F1 game is uitgekomen als F1 2010 of 2011.

    En dat ze hem meer sim maken betwijfel ik dus ten zeerste. Op die manier maken ze het kleine groepje simmers blij, terwijl de overgrote meerderheid het te moeilijk vindt en de volgende editie niet meer koopt. Paar nieuwe fans erbij, enorme stapel fans vertrokken.
    Weet praktisch zeker dat ze, net als met alle andere jaarlijkse sportgames, een paar bugs fixen, een paar kleine nieuwe dingen toevoegen en een paar kleine grafische updates toepassen. Jaartal aanpassen naar 2012 en hop, de winkel in..

    Het overgrote merendeel van de mensen wil niet uren tweaken en testen om hun camber precies in te stellen, die wil instappen en racen. Lullig voor de sim-liefhebbers, maar ik denk dat het niet anders is. Codemasters is een bedrijf, geen filantropische instelling..
     
  14. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat in de laatste versies van de ps3 versie wel goed.
    Dat je in FP's een aantal ronden met verschillende settings moest rijden en zo je auto beetje bij beetje beter afstelt.

    Uren tweaken aan de settings is ondoenlijk als je er geen verstand van hebt.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik vind het al goed genoeg als er nu wel een persconferentie na is en een volkslied tijdens de podiumceremonie.

    Dit was in F-1 2006 CE zo cool. Sta je op nr 1 hoor je in eens het Wilhelmus. _O_
     
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat soort dingen boeien mij vrij weinig , ik zie liever wat meer uitdagingen zoals het halen van je licentie of zoals ze bij fifa hebben , challenges die een situatie van een recente wedstrijd hebben.
    Bijvoorbeeld dat je Maldonado bent en binnen 1 ronde Alonso voorbij moet.

    Het tofste zou natuurlijk zijn om te beginnen in de g3 en zo je weg naarboven te rijden om uiteindelijk F1 kampioen te worden , maar dat zal er wel nooit komen.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2012

Deel Deze Pagina