[XOne] Fifa Street

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 16 aug 2011.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee, klote spelers. Als niet iedereen zo triest zou zijn, zou alles goed gaan. EA moet het wel regelen dat je dan een win krijgt idd.

    Maar om dan meteen klote spel te roepen ;).
     
  2. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Kan ik nog accepteren maar wat is dan de reden dat de andere game modes niet online gespeeld kunnen worden?

    :F:
     
  3. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee, klote spel.. Alleen omdat het vooral als singleplayer bedoeld is betekend niet dat ze online zulke fouten mogen maken. En wat het ergste is. Dat er online als je op start drukt in het menu een fucking QUIT knop zit.. hoe dom zijn die lui daar hé
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat hebben ze daar altijd al gehad, dus niet zo overdrijven. Daarnaast, als je in een potje zit en je moet eten/weg, moet je toch wel kunnen quitten? Ik heb gister finale gehaald in online toernooi met m'n crappy team? Maar niemand leavede.

    Ik vraag me af: hoeveel werelden heb je nou? Ik heb er al 2 uitgespeeld op goud, in één (lange) avond/nacht.

    EDIT: Ik lees nu 16 toernooien en 20 uitdagingen? Da's wel weinig, IMO. Hadden ze veel uitgebreider kunnen doen.. :'-(
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2012
  5. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het verder een hele gave game hoor, het werkt goed, het speelt lekker weg. Online speel ik alleen nog tegen mensen met een DNF van 0% dus daar heb ik ook geen last meer van. Ik vind het alleen vervelend dat er zoveel dingen (expres) uit zijn gelaten. En dan heb ik het niet alleen over die game modes. Online ontbreken namelijk ook nog is de highlights, welke offline wel aanwezig zijn en verder is de world tour mode veel te kort. Ik begrijp het gewoon niet helemaal..
     
  6. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Dat de highlights ontbreken online is juist een pluspunt. is gewoon vervelend wanneer iemand zijn doelpunten laat zien.
     
  7. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, maar ze moeten ze niet allemaal laten zien na afloop, ze moeten gewoon opgeslagen worden dat je ze na afloop kan bekijken. Nu kan je geen enkele goal terug kijken die je online hebt gemaakt.
     
  8. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Eigenlijk is het best wel een faal geworden.. Teveel dingen ontbreken.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb schijt aan de online play, daarvoor koop je zo'n spel niet IMO. Maar de World Tour had uitgebreider gemogen.
     
  10. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister ff gespeelt maar ben nog niet overtuigt mischien komt dat als de poppetjes wel meer kunnen als alleen maar lopen , en ik dat verdedigen nog eens ga snappen.
    Vind het nog steeds jammer van die clubteams die je niet kan kiezen online en de weinige gametypes aangezien ik altijd tegen een vriend speel online
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Op Hard zijn de tegenstanders soms zo onrealistisch, net zoals de rubberband bij Race spellen. Hard is een aardige uitdaging alleen stormen ze soms echt gruwelijk door mijn verdediging heen. :mad:
     
  12. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Damn, had een Golden Goal sessie van 7/8 minuten :emo: Werd helemaal gek.
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2012
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha ik stress hem dan echt :+
     
  14. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    I know the feeling :emo: Ik had gisteravond een pot online. Ik stond na de eerste helft met 1-5 achter. 2e helft kom ik goed terug en stond het 5-5. Na een lange tijd scoorde de tegenstander de golden goal :'-(

    Zulke games zijn echt spannend en dan knijp ik hem toch wel ff. Moet wel zeggen dat zulke potten online wel de beste zijn om te spelen :) Spannend tot de laatste goal \o/
     
  15. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    had er gister een van 20 minuten ....
    Allebei meer dan 50x op doel geknalt en eindigen met een stand van 1-2
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Herkenbaar, soms ook gewoon een potje van 10 minuten om fucking 2500 points te banken. 8)
     
  17. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Lekkere game hoor! Alleen vind ik hem op sommige punten niet echt goed afgewerkt, dat collision systeem heeft nog veel bugs en vaak zie je spelers achter elkaar op de grond vallen bij de lichtste aanraking.

    Voor de rest gewoon een goede game. Heb ook al een penalty mogen nemen bij Futsal, wel leuk dat ze daarvoor gewoon hetzelfde systeem hebben als de normale Fifa spellen.
     
  18. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ja, vooral die 2500 punten zijn echt irritant.
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Die zijn juist heel erg makkelijk. :p Ben nu met mijn lvl 94 online en je komt echt veel goede mensen tegen die ook echt truckjes doen enzo. Je komt ook spelers tegen die echt een Fifa speelstijl hebben. Hele tijd passen en op doel schieten wat het best wel saai maakt maar je kan ze makkelijk afstraffen. Offline is ook weer ouderwets lachen. Heerlijk spel dit! :)
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zijn er echt maar 4 regio's waar je 'levels' hebt? Best weinig toch? Ik dacht trouwens ook dat je echte spelers kon winnen in je team, dat je bijv tegen Ibra speelt en hem dan kan winnen, alla FIFA Street vroeger op de PS2. Of komt dat nog? Want ik speel offline alleen tegen gare tegenstanders (1x Messi). Heb wel 2 spelers al overgenomen, maar zijn ook van die fantasy-poppetjes :+

    Trouwens: :+

    :)
     

Deel Deze Pagina